ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016

Δείτε τι έγραψε στο facebook o Μίλτος Τεντόγλου μετά την κατάκτηση του αργυρού μεταλλίου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Bydgoszcz της Πολωνίας






To κείμενο και η φωτογραφία είναι του Miltos Tentóglou:

2ος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα u20 στο bydgoszcz της Πολωνίας...


Θέλω να ευχαριστήσω πάνω από όλα τον προπονητή μου και την οικογένειά μου για όλα...όπως και όλους εσάς για την υποστήριξη και την αγάπη σας...και όλα τα μνματα σας...
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον χορηγο μου Adidas.
Και απο εκει και περα....Το σημαντικότερο άτομο στην ζωή μου για την δύναμη που μου δίνει...
Την Απίστευτη κερκίδα που είχα ❤
Και εννοείται τον Καλύτερο συγκατοικο...😍
Ευχαριστώ πολύ!!!😶


Μίλτο σ΄ευχαριστούμε για όλα
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου