ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 6 Αυγούστου 2016

Η Μάγκι Χαραλαμπίδου μας δείχνει την πίσω όψη της!!







Μια άκρως αποκαλυπτική φωτογραφία μας δείχνει η Μάγκυ Χαραλαμπίδου μέσα από τα social media.




Η πρώην σύντροφος του Γιώργου Πολυχρονίου απολαμβάνει τις διακοπές της στην Κέρκυρα, το νησί που κατά δήλωσή της έχει ερωτευτεί εξού και η φωτογραφία.


loading...


1 σχόλιο:

  1. Θέλω να καταθέσουν το πώς ένας γιατρός αγάπη σώσει το σπίτι μου μετά από 4yrs του γάμου! Είμαι gonna κάνει αυτή τη σύντομη, όλα συμβαίνουν σαν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Πριν από 2 μήνες κάποιος εισαγάγει μου σε αυτή την αγάπη ο γιατρός ποτέ δεν πιστεύουν σε ξόρκια μέχρι έδωσα μια δεύτερη σκέψη να σκεφτόμαστε το παρελθόν μοναξιά έχω περάσει χωρίς το σύζυγό μου, η διασκέδαση bbq μαζί, το κόμμα παραλία, Απόκριες, Χριστούγεννα κλπ I δεν θέλω να είναι μόνος του τρέχοντος έτους το μόνο που ήθελα είναι να γιορτάσουμε αυτό επάνω έρχονται τα Χριστούγεννα με την οικογένειά μου. Έκανα μέχρι το μυαλό μου για να επικοινωνήσετε με τον γιατρό αγάπη (Δρ Goko), θ επικοινώνησε μαζί του και μου έδωσε κουράγιο που είμαι gonna έχει ο σύζυγός μου πίσω στο σπίτι αν πιστεύω. Είπε ότι ήρθε στην Αμερική για να βοηθήσει τους ανθρώπους να πάρουν πίσω όλα όσα έχουν χαθεί, να επανενώνει σπασμένα σπίτια και πολλά άλλα !!! Ι υπό-go των διαδικασιών και μου είπε και δήλωσε μετά από 2 ημέρες ο σύζυγός μου είναι το gonna μου τηλεφωνήσει. Είπα στον εαυτό μου ότι αυτό δεν θα συμβεί, αυτό είναι ένας άνθρωπος που δεν με κάλεσε για περισσότερο από 3ετών "lol". Είδος αστείου ούτως ή άλλως, στο 2ο ημέρα υπερύψωσης πιστεύουν ότι πήρα μια κλήση από έναν άγνωστο αριθμό λέγοντας «Το μέλι είναι μου Ken" WOW! ότι ήταν ένα θαύμα .. Ο σύζυγός μου είναι πίσω στο σπίτι, ακόμα και μου αγόρασε ένα χρυσό κόσμημα για να αποδείξει πόσο θλιβερό είναι να μου έχουν μείνει ολομόναχος σε αυτά τα τελευταία χρόνια. Είμαι τόσο Bliss λέξεις από μόνες τους δεν μπορούν να εκφράσουν τη χαρά στην καρδιά μου ώστε να μπορώ να υποσχεθεί είμαι Θα το μερίδιο αυτό μαρτυρία για τον κόσμο των μεγάλων δυνάμεων του. Απλώς να αναλάβει από τα τέλη του πατέρα του, τις εξουσίες του είναι τόσο γνήσια, είναι ειλικρινής και πολύ ενθαρρυντικό ... Επίσης ειδικεύονται σε? Εγκυμοσύνη ξόρκι να συλλάβουν μωρό, Αν θέλετε ο / η σύζυγος σας να είναι δικό σου για πάντα, Αν έχετε κουραστεί από το αίσθημα της μοναξιάς και ενιαία και έτσι Πολτοποιούμε περισσότερο. Πάντα λέμε ΝΑΙ στις ανάγκες σας .... επικοινωνήστε με τον dr.gokosspiritualcaster@gmail.com Whatsapp +2348056398964. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή