ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2016

Πώς το Instagram μπορεί να «μαντέψει» αν πάσχεις από κατάθλιψη






Αλγόριθμος «σκανάρει» τις φωτογραφίες που έχει
δημοσιεύσει στο Instagram και σου δείχνει αν έχεις κατάθλιψη.

Ερευνητές υποστηρίζουν ότι δημιούργησαν έναν αλγόριθμο, ο οποίος είναι ικανός να εντοπίζει ποιοι από τους χρήστες του Instagram πάσχουν από κατάθλιψη.



Η διαδικασία που πρόκειται να ακολουθήσει ο αλγόριθμος είναι απλή, καθώς θα «σκανάρει» τις δημοσιευμένες φωτογραφίες που δημοσιεύουν οι χρήστες στο Instagram και θα καταλήγει στο συμπέρασμα, αν τελικά ο χρήστης πάσχει από κατάθλιψη.

Εμπνευστές της ιδέας είναι ο Άντριου Ρις του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ και ο Κρις Ντάνφορθ του Πανεπιστημίου του Βερμόντ, οι οποίοι βρήκαν σημαντικούς συσχετισμούς ανάμεσα στα χρώματα που έχουν οι εικόνες που επιλέγει να ανεβάζει κάποιος στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στην ψυχική του υγεία.



Τα συμπεράσματα στα που κατέληξαν, χρησιμοποιώντας ως δείγμα 500 εργαζόμενους, ήταν ότι τα άτομα με κατάθλιψη τείνουν να ανεβάζουν εικόνες που είναι πιο μπλε, γκρίζες και σκοτεινές και να λαμβάνουν λιγότερα likes, από υγιή άτομα.

Σύμφωνα με την έρευνα, το πιο δημοφιλές φίλτρο του Instagram μεταξύ αυτών που είχαν κατάθλιψη ήταν το «Inkwell», που κάνει τις φωτογραφίες ασπρόμαυρες, σύμφωνα με τους Ρις και Ντάνφορθ.



Αντιθέτως, τα υγιή άτομα προτιμούσαν το “Valencia”, το οποίο φωτίζει τις φωτογραφίες.

Παράλληλα, οι ερευνητές υποστηρίζουν πως τα άτομα με κατάθλιψη τείνουν να χρησιμοποιούν αυτοαναφορικό λόγο και ανεβάζουν περισσότερες selfies.



news247.gr
loading...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου