Από είκοσι καταστήματα στην Αττική, οκτώ στην
Θεσσαλονίκη και ένα στην Καβάλα αποφάσισε να γράψει η Σκλαβενίτης την πρώτη σελίδα στο καινούργιο κεφάλαιο που τώρα ξεκινάει για τα καταστήματα Carrefour Μαρινόπουλος. Πρόκειται τόσο για υπερμάρκετ Carrefour όσο και για καταστήματα πόλης, Μαρινόπουλος και αν και πρόκειται για μικρό αριθμό, ειδικά στην Αττική, καλύπτουν ένα μεγάλο αριθμό περιοχών. Συγκεκριμένα πρόκειται για τα καταστήματα:
Η τροφοδοσία στα παραπάνω καταστήματα έχει ξεκινήσει ήδη και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στις επόμενες ημέρες καθώς η διοίκηση της Σκλαβενίτης, όπως είχε δεσμευθεί, διαθέτει κεφάλαια από την ενδιάμεση χρηματοδότηση ώστε να επιστρέψουν στην κανονικότητα τα καταστήματα της Carrefour Μαρινόπουλος. Μία κανονικότητα όμως που αν όλα πάνε κατ' ευχήν δεν αναμένεται να έρθει πριν από την άνοιξη του 2017 για ένα μεγάλο αριθμό καταστημάτων. Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα γιγαντιαίο εγχείρημα τόσο σε κεφάλαια που θα χρειαστούν όσο και σε διαπραγματεύσεις και διαδικασίες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα 29 προαναφερθέντα καταστήματα πρόκειται να τροφοδοτηθούν με 2.000 - 2.500 βασικούς κωδικούς που ειδικά για τα πρώην Carrefour μπορεί να βελτιώσουν σε ένα μεγάλο βαθμό την εικόνα και να γεμίσουν το καλάθι των πελατών που θα αρχίσουν να επιστρέφουν αλλά δεν αρκούν για να γεμίσουν πλήρως τα ράφια που στο παρελθόν φιλοξενούσαν πάνω από 40.000 κωδικούς προϊόντων.
Μπορεί κάποιοι να περίμεναν ότι η υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ Σκλαβενίτη, Μαρινόπουλου και τραπεζών να σήμαινε και την έναρξη τροφοδοσίας όλων τον καταστημάτων όμως αυτό είναι αδύνατο για πολλούς λόγους. Κατ αρχάς δεν έχει κλείσει ακόμη το δικαστικό μέτωπο. Ούτε η Σκλαβενίτης ούτε καμία άλλη λογική διοίκηση δεν θα έριχνε χρήματα σε μία επιχείρηση που δεν είναι σίγουρο ότι της ανήκει.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία η εταιρεία Μαρινόπουλος εκτιμάται ότι θα υποβάλει στο Πρωτοδικείο την αίτηση για την επικύρωση της συμφωνίας εξυγίανσης με βάση το άρθρο 106 β&θ. Για τον λόγο αυτό έχει ξεκινήσει την συγκέντρωση υπογραφών για να φθάσει στο πολυπόθητο 60% των πιστωτών που θα δώσει το πράσινο φως για την εξυγίανση. Σύμφωνα με πληροφορίες ο σκόπελος αυτός θα ξεπεραστεί καθώς ήδη ο αριθμός των προμηθευτών που έχουν δώσει την συγκατάθεση τους είναι κοντά στο ποσοστό που απαιτείται.
Στην συνέχεια υπάρχει όλο το τεχνικό θέμα από την στιγμή που θα γυρίσει το κλειδί ώσπου να ζεσταθεί ξανά η μηχανή της "Μαρινόπουλος". Ουσιαστικά είμαστε ακόμη στην φάση που το άδειο ρεζερβουάρ δέχεται τα πρώτα καύσιμα. Τα καύσιμα αυτά -αν τα πάμε σε αναλογία - είναι της τάξης του 1,5 ευρώ σε ένα ρεζερβουάρ που για να γεμίσει χρειάζεται τουλάχιστον 50 ευρώ. Έτσι τα 29 καταστήματα δέχονται προϊόντα αξίας 15 εκατ. ευρώ όταν για να γεμίσει το σύνολο των καταστημάτων εκτιμάται ότι το ποσό ξεπερνάει τα 500 εκατ. ευρώ. Το κάθε κατάστημα Carrefour μόνο χρειάζεται για να γεμίσει κεφάλαια από 1 - 2 εκατ. ευρώ. ανάλογα με το μέγεθος του.
Στο τεχνικό κομμάτι είναι η διαχείριση από πλευράς προμηθευτών. Από την στιγμή που θα συμφωνήσουν και θα δώσουν τα χέρια με την νέα διοίκηση μέχρι να φθάσουν και στο τελευταίο κατάστημα από τα 800 και πλεον καταστήματα (σ.σ. εάν παραμείνουν όλα) του δικτύου της Μαρινόπουλος υπάρχουν μία σειρά από διαδικασίες που έχουν να κάνουν ότι κάποια εργοστάσια θα πρέπει να ανατρέψουν προγράμματα παραγωγής ή για τους εισαγωγείς σε περίοδο capital controls να προχωρήσουν σε ειδικές διαδικασίες για τους μεγάλους όγκους που θα πρέπει να διακινηθούν.
Η τροφοδοσία στα παραπάνω καταστήματα έχει ξεκινήσει ήδη και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στις επόμενες ημέρες καθώς η διοίκηση της Σκλαβενίτης, όπως είχε δεσμευθεί, διαθέτει κεφάλαια από την ενδιάμεση χρηματοδότηση ώστε να επιστρέψουν στην κανονικότητα τα καταστήματα της Carrefour Μαρινόπουλος. Μία κανονικότητα όμως που αν όλα πάνε κατ' ευχήν δεν αναμένεται να έρθει πριν από την άνοιξη του 2017 για ένα μεγάλο αριθμό καταστημάτων. Και αυτό γιατί πρόκειται για ένα γιγαντιαίο εγχείρημα τόσο σε κεφάλαια που θα χρειαστούν όσο και σε διαπραγματεύσεις και διαδικασίες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι τα 29 προαναφερθέντα καταστήματα πρόκειται να τροφοδοτηθούν με 2.000 - 2.500 βασικούς κωδικούς που ειδικά για τα πρώην Carrefour μπορεί να βελτιώσουν σε ένα μεγάλο βαθμό την εικόνα και να γεμίσουν το καλάθι των πελατών που θα αρχίσουν να επιστρέφουν αλλά δεν αρκούν για να γεμίσουν πλήρως τα ράφια που στο παρελθόν φιλοξενούσαν πάνω από 40.000 κωδικούς προϊόντων.
Μπορεί κάποιοι να περίμεναν ότι η υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ Σκλαβενίτη, Μαρινόπουλου και τραπεζών να σήμαινε και την έναρξη τροφοδοσίας όλων τον καταστημάτων όμως αυτό είναι αδύνατο για πολλούς λόγους. Κατ αρχάς δεν έχει κλείσει ακόμη το δικαστικό μέτωπο. Ούτε η Σκλαβενίτης ούτε καμία άλλη λογική διοίκηση δεν θα έριχνε χρήματα σε μία επιχείρηση που δεν είναι σίγουρο ότι της ανήκει.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία η εταιρεία Μαρινόπουλος εκτιμάται ότι θα υποβάλει στο Πρωτοδικείο την αίτηση για την επικύρωση της συμφωνίας εξυγίανσης με βάση το άρθρο 106 β&θ. Για τον λόγο αυτό έχει ξεκινήσει την συγκέντρωση υπογραφών για να φθάσει στο πολυπόθητο 60% των πιστωτών που θα δώσει το πράσινο φως για την εξυγίανση. Σύμφωνα με πληροφορίες ο σκόπελος αυτός θα ξεπεραστεί καθώς ήδη ο αριθμός των προμηθευτών που έχουν δώσει την συγκατάθεση τους είναι κοντά στο ποσοστό που απαιτείται.
Στην συνέχεια υπάρχει όλο το τεχνικό θέμα από την στιγμή που θα γυρίσει το κλειδί ώσπου να ζεσταθεί ξανά η μηχανή της "Μαρινόπουλος". Ουσιαστικά είμαστε ακόμη στην φάση που το άδειο ρεζερβουάρ δέχεται τα πρώτα καύσιμα. Τα καύσιμα αυτά -αν τα πάμε σε αναλογία - είναι της τάξης του 1,5 ευρώ σε ένα ρεζερβουάρ που για να γεμίσει χρειάζεται τουλάχιστον 50 ευρώ. Έτσι τα 29 καταστήματα δέχονται προϊόντα αξίας 15 εκατ. ευρώ όταν για να γεμίσει το σύνολο των καταστημάτων εκτιμάται ότι το ποσό ξεπερνάει τα 500 εκατ. ευρώ. Το κάθε κατάστημα Carrefour μόνο χρειάζεται για να γεμίσει κεφάλαια από 1 - 2 εκατ. ευρώ. ανάλογα με το μέγεθος του.
Στο τεχνικό κομμάτι είναι η διαχείριση από πλευράς προμηθευτών. Από την στιγμή που θα συμφωνήσουν και θα δώσουν τα χέρια με την νέα διοίκηση μέχρι να φθάσουν και στο τελευταίο κατάστημα από τα 800 και πλεον καταστήματα (σ.σ. εάν παραμείνουν όλα) του δικτύου της Μαρινόπουλος υπάρχουν μία σειρά από διαδικασίες που έχουν να κάνουν ότι κάποια εργοστάσια θα πρέπει να ανατρέψουν προγράμματα παραγωγής ή για τους εισαγωγείς σε περίοδο capital controls να προχωρήσουν σε ειδικές διαδικασίες για τους μεγάλους όγκους που θα πρέπει να διακινηθούν.
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου