ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016

Ο κόσμος σαπίζει... Ο κόσμος χάνεται... - Γράφει η Κατερίνα Ζιώγα





Με αφορμή μια είδηση ότι και η κτηνοβασία αρχίζει δειλά και με μεμονωμένα περιστατικά να εμφανίζεται και στη χώρα μας, έψαξα σχετικά στο ίντερνετ.
Την ιδέα μού την ενίσχυσε μία συνάδελφος, η οποία μου μίλησε για την κτηνοβασία σε χώρα της Ευρώπης, όπου πήρε μεγάλη έκταση.
Και να τι βρήκα:
''Συγκλονίζει η είδηση που έρχεται από τη Γερμανία, ότι σε πολλές περιοχές της χώρας φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια....οι οίκοι ανοχής για κτηνοβάτες.
Η λειτουργία αυτών των οίκων ανοχής -- που έχει προκαλέσει σοκ και οργή στην παγκόσμια κοινότητα -- στηρίζεται σε ένα νόμο που καθιστά νόμιμη την κτηνοβασία, έχοντας ως μόνο περιορισμό τον μη τραυματισμό του ζώου.




Σύμφωνα με όσα δήλωσε η ακτιβίστρια για την προστασία των ζώων Madeleine Martin στην εφημερίδα Frankfurter Rundschau οι κτηνοβάτες επιχειρούν να παρουσιάσουν το σεξ με ζώα ως ''επιλογή τρόπου ζωής'' και κάλεσε την κυβέρνηση να απαγορεύσει κατηγορηματικά την κτηνοβασία σ΄όλη τη χώρα.


Η Martin καταγγέλλει ότι έχουν δημιουργηθεί μέχρι και...ερωτικοί ζωολογικοί κήποι, όπου οι επισκέπτες κάνουν σεξ με ζώα, όπως λάμα ή κατσίκες.


Από την πλευρά τους οι κτηνοβάτες δημιούργησαν ομάδα προκειμένου να εναντιωθούν σε οποιαδήποτε αλλαγή του νόμου και σύμφωνα με τον πρόεδρό τους, Michael Kiok,'οι απλές έννοιες ηθικής δεν έχουν καμία σχέση με το δίκαιο'.
'Είμαστε μια μειονότητα που γινόμαστε στόχος διακρίσεων φανατικών εξ αιτίας του σεξουαλικού μας προσανατολισμού. Είμαστε φυσιολογικοί. Έτσι γεννηθήκαμε', αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους.''.


Ταράχτηκα προσωπικά, όταν το διάβασα.
Μπορεί ο άνθρωπος να κατεβαίνει σε ζωώδη κατάσταση;
Να συνουσιάζεται με ζώα;
Φοβερό και μόνο να το σκεφτεί κανείς.
Η πατρίδα μας που δεν ήξερε τι σημαίνουν ασέλγειες, βιασμοί, φόνοι, διαρρήξεις και κλοπές, τώρα θα υποδέχεται ίσως και τους κτηνοβάτες και με νόμους υπεράσπισης από την Πολιτεία;
Οπότε το κακό θα πάρει τη μορφή επιδημίας, άσχετα αν λένε όσοι έχουν τη διαστροφή '' έτσι γεννηθήκαμε'';
Θα γίνει κι αυτό μόδα και συρμός;
Και θα θεωρείται κι αυτό κατάκτηση της προοδευτικής κοινωνίας του 21ου αιώνα;
Και θα καυχόμαστε γι΄αυτό, που δηλώνει επιστροφή στην π.Χ εποχή;
Όπως συμβαίνει και με την ομοφυλοφιλία; και με την παιδεραστία;


Η Ελλάδα μας σε λίγο φυτώριο και κτηνοβασίας;

Εδώ θυμάται κανείς το λόγο του Θεού: ''Άνθρωπος εν τιμή ων, ου συνήκε. Παρασυνεβλήθη τοις κτήνεσι και ωμοιώθη αυτοις''
(Ο άνθρωπος, ενώ κατέχει θέση εξέχουσα, δεν το καταλαβαίνει. Αποκτηνώνεται και γίνεται όμοιος με τα ζώα τα δίχως νου).

Ο άνθρωπος είναι πρώτα πρώτα λογικό ον κι αυτό τον συγγενεύει με το Δημιουργό.
Για τόσο ύψος τον έπλασε.
Έχει όμως και τη ζωώδη κατασκευή, που τον συγγενεύει και με την υπόλοιπη φύση, τις ορμές και τα ένστικτα, τα οποία πρέπει να τιθασεύει και να κυβερνά μ΄αυτό το λογικό.
Τα ζώα λειτουργούν μόνο με το ένστικτο.
Και παρόλα αυτά τα ζώα δε σμίγουν με άλλα που δεν είναι του είδους τους.
Ο άνθρωπος που ακυρώνει τη λογική ξεφεύγει από το είδος του και κατεβαίνει στα κτήνη κι ακόμα πιο κάτω.
Το μυαλό του είναι φοβερό κατασκεύασμα κι όταν υπαχθεί στη διάθεση μιας κακής επιλογής του, το άτομο παραβγαίνει σε επινόηση και το διάβολο.
Αλλά σε ξεπεσμό ξεπερνάει και αυτά τα ζώα

Ο Θεός όμως με τη δημιουργία Του -- το είπαμε κι άλλες φορές -- θέσπισε τους φυσικούς νόμους για την καλή λειτουργία του σύμπαντος και τους ηθικούς (ου ψευδομαρτυρήσεις.., ου φονεύσεις.., ου μοιχεύσεις...) για την εξασφάλιση ομαλών σχέσεων των ανθρώπων με το Θεό, τους συνανθρώπους τους και με τον εαυτό τους.
Κάθε παρέκκλιση απ΄αυτό που ορίζουν αυτοί οι νόμοι γίνεται αιτία να διασαλεύεται με τους μεν φυσικούς νόμους η αρμονία στο σύμπαν, με τους ηθικούς νόμους οι σχέσεις των ανθρώπων και η ψυχική τους πρώτα υγεία.
Γίνεται δε έτσι ο άνθρωπος και έρμαιο των κατώτερων ενστίκτων του και θύμα της επήρειας του Σατανά.
Και η προσωπικότητά του πάει κατά διαβόλου.


Ο Νόμος του Θεού είναι η υγεία μας. Η ψυχική και πνευματική.
Μας περιφρουρεί και μας συγκρατεί.
Καθετί στη φύση (νερό, φωτιά) όταν είναι ανεξέλεγκτο, γίνεται καταστροφικό.
Όταν ελέγχεται, είναι παραγωγικό.
Έτσι και οι ορμές και τα ένστικτα του ανθρώπου.
Να κυριαρχούμε σ΄αυτά και να περιοριζόμαστε στη χρήση που ο Θεός μας υποδεικνύει.

Αλλά κι όταν αυτά μας γίνουν έξη και συνήθεια, και πάλι ο Χριστός μέσα στην Εκκλησία Του -- και με τη βοήθεια της ιατρικής πολλές φορές -μπορεί να θεραπεύσει το πάθος.
Πάντα όμως με την προτροπή Του ''πήγαινε και στο εξής μην αμαρτάνεις''.
Όταν βρούμε τη θεραπεία μας, να μην αφήνουμε το πάθος να υποτροπιάζει.
Έτσι δεν είπε στη γυναίκα που την απελευθέρωσε από το πάθος της μοιχείας;
'' Πήγαινε και μη συνεχίσεις να αμαρτάνεις''.
Το ίδιο που είπε και στον παραλυτικό που θεράπευσε:
''Πρόσεξε μην ξανααμαρτήσεις και αρρωστήσεις χειρότερα''.
Με την ίδια προτροπή απευθύνεται και σε κάθε άνθρωπο μέσα στους αιώνες: '' πρόσεξε μην αμαρτήσεις, αλλά κι αν αμαρτήσεις σήκω και μην ξαναρχίζεις, παιδί μου, τα ίδια''.


Δεν καταδικάζει βέβαια σ΄αυτόν τον κόσμο κανένα.
Στον άλλο όμως είναι καταπέλτης: ''Μη πλανάσθε. Ούτε πόρνοι ούτε μοιχοί ούτε μαλακοί (θηλυπρεπείς) ούτε αρσενοκοίτες ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες ούτε μέθυσοι ούτε υβριστές ούτε άρπαγες θα έχουν θέση στη Βασιλεία του Θεού'' (Α΄Κοριν.6,9).
Κι αλλού : ''Αυτό να ξέρετε ότι κάθε πόρνος ή ακάθαρτος ή πλεονέκτης αποκλείεται από τη Βασιλεία του Θεού'' (Εφεσ.5,5).
Σε άλλη συνάφεια η Γραφή μας λέει ότι η θέση τους είναι με το Διάβολο στη λίμνη του πυρός (παραστατική εικόνα της κόλασης).
Εκτός βέβαια κι αν μετανοήσουν κι αλλάξουν σκέψη και τρόπο ζωής, πριν φύγουν, έστω και στο παρά πέντε, απ΄αυτόν τον κόσμο.


Κι ο καθένας θα κριθεί από τις επιλογές του.
Είναι υπεύθυνος για την τύχη του.
Όταν πριν από ένα ναρκοπέδιο υπάρχει η επιγραφή ''κίνδυνος-θάνατος''κι εσύ την περιφρονείς, δε σου φταίει κανείς, αν τιναχτείς στον αέρα.
Έτσι και ο νόμος του Θεού μας προειδοποιεί: ''εδώ υπάρχει παγίδα, εδώ βαθύ πηγάδι, εκεί νάρκη του διαβόλου, πρόσεχε''.


Ο Ιησούς για εδώ στη γη εκτός από το λόγο Του άλλες φορές χρησιμοποιεί την πίεση των θλίψεων , για να μας απωθεί από τέτοια πάθη.
Κι όταν αυτά γίνουν αποστήματα, παίρνει το νυστέρι, όπως οι γιατροί.
Γίνεται αυστηρός παιδαγωγός και μας χαστουκίζει, για να συνέλθουμε.
Κι έχει πάντα τη δύναμη να συνεφέρει τους αρρώστους, αρκεί οι ίδιοι να το θελήσουν και να Του το ζητήσουν.
Τις διαστροφές σε καμιά περίπτωση δεν τις ευλογεί, τις θεραπεύει όμως.

Αυτό σίγουρα προϋποθέτει πίστη στο πρόσωπό Του και στον προορισμό του ανθρώπου όχι μόνο να απολαύσει με νόμιμα μέσα τη ζωή της γης, αλλά να κατακτήσει και την αιώνια μακαριότητα, που αναμφίβολα υπάρχει.
Χρειάζεται γι΄αυτό να συγχρονίσουν οι άνθρωποι τα βήματά τους με τα δικά Του, όπως τα άφησε πάνω στη γη, όταν την περπάτησε.
Αυτός είναι ο σίγουρος τρόπος ζωής και η αληθινή φιλοσοφία, που εξασφαλίζουν στον άνθρωπο ψυχική υγεία και τον κρατούν στο ύψος που τον προόρισε ο Θεός κι όχι στα κάτεργα των ζωωδών ενστίκτων και ορμών.
Η κατά Χριστόν ζωή καταργεί και τον πραγματικό ρατσισμό και τις διακρίσεις.
Γιατί φέρνει την υγιή ισορροπία στις σχέσεις των ανθρώπων.
Που τόσο δυστυχώς λείπει απ΄τις κοινωνίες μας.
Δυστυχώς τόσο...



Και να κλείσουμε με τα επίκαιρα λόγια του Δεσπότη, που μας καλούν σε εγρήγορση, αλλά και μας στηρίζουν συνάμα:
(Ειπώθηκαν πέρυσι στη γιορτή που έκανε η Μητρόπολη για τη μάνα)
Ο κόσμος σαπίζει. Χάνεται. Μάνα ελληνίδα, μάνα ορθόδοξη, στάσου ορθή μέσα στην Εκκλησία και ασφάλισε και θωράκισε πνευματικά τα παιδιά σου''.
Ο Θεός να το δώσει για όλους μας.
Αμήν
Ζιώγα Κατερίνα
Εκπαιδευτικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου