ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

Πασίγνωστος ηθοποιός: «Ψήφισα Τσίπρα- Ε, δεν μου κοβόταν το χέρι;»





Στην Espresso μίλησε γνωστός Έλληνας ηθοποιός για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα, για την κυβέρνηση, αλλά και για τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα.
Ο ηθοποιός εμφανίστηκε μετανιωμένος που ψήφισε ΣΥΡΙΖΑ τονίζοντας μεταξύ άλλων: «Δεν ψήφιζα για 25 χρόνια γιατί έλεγα το έργο είναι «στημένο».


Και πηγαίνω και ψηφίζω Αλέξη Τσίπρα. Ε, δεν μου κοβόταν το χέρι;».Ο Γιάννης Μποσταντζόγλου

Σας αισθάνομαι πολύ θυμωμένο. Νιώθετε προδομένος από την κυβέρνηση;
«Μα πώς να μην είμαι; Πλακώνουν τους ηλικιωμένους με χημικά, γιατί κάνουν μια ειρηνική διαδήλωση φωνάζοντας ότι δεν μπορούν να τα βγάλουν εις πέρας κι εγώ θα είμαι στον κόσμο μου;
Είναι αυτή αριστερή κυβέρνηση; Φεύγουν τα παιδιά μας μετανάστες για το εξωτερικό, γιατί με 500 ευρώ δεν μπορούν να κάνουν όνειρα για οικογένεια, και θα είμαι ψύχραιμος;
Δεν ψήφιζα για 25 χρόνια γιατί έλεγα το έργο είναι «στημένο». Και πηγαίνω και ψηφίζω Αλέξη Τσίπρα. Ε, δεν μου κοβόταν το χέρι;
Έδωσε προσδοκίες στον λαό και πήγε την Αριστερά χρόνια πίσω.
Έχουμε τον Φίλη να μαλώνει με τους αρχιμανδρίτες, την ώρα που υπάρχουν 2.000.000 άνεργοι;
Από μένα θα ακούσεις κι αυτά. Αν ήρθες για να με ρωτήσεις αν μου αρέσει το κραγιόν ή το λιπ-γκλός στα χείλη της γυναίκας μου, απλά θα σηκωθώ και θα φύγω!» δήλωσε ο Γιάννης Μποσταντζόγλου.



mediafree.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου