ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

Μαρία Αλεξάνδρου: «Είμαι καλά τώρα αγάπες μου...»





Η Ελληνίδα πορνοστάρ Μαρία Αλεξάνδρου... καθησύχασε τους θαυμαστές της ότι είναι καλά στην υγεία της, μετά την περιπέτεια που πέρασε και την έστειλε στο νοσοκομείο!

Η Μαρία Αλεξάνδρου μεταφέρθηκε εσπευσμένα σε κλινική, μετά από τραυματισμό που είχε στη γενετήσια περιοχή. Η πορνοστάρ, τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια ερωτικής συνεύρεσης με τον σύντροφό της παρότι στην αρχή βγήκε η φήμη πως προέκυψε κατά τη διάρκεια γυρίσματος ταινίας.



Η ίδια υποστήριξε πως είχε πρόβλημα με κύστες οι οποίες και έσπασαν κατά τη διάρκεια της ερωτικής πράξης με αποτέλεσμα να μεταφερθεί με αφόρητους πόνους στο νοσοκομείο.

Μόνη της ανέβασε μία φωτογραφία που απεικονίζει την ίδια στο κρεβάτι του νοσοκομείου, εμφανώς ταλαιπωρημένη και με ορό στο αριστερό της χέρι, όπου γράφει: «Είμαι καλά τώρα αγάπες μου... Ευχαριστώ πολύ όλους εσάς που μου συμπαραστέκεστε και είστε δίπλα μου...».



sdna.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου