Η Μικαέλα Σφηνιά συμμετέχει με το
brand imisi, στην ενότητα Xclusive Elements της επετειακής 20ης Athens Xclusive Designers Week και μας μιλάει για τα πάντα... το concept γύρω από τα βραχιόλια-κορδέλες που μας βοηθούν να ανακαλύψουμε το άλλο μας μισό.
Mιλήστε μας για τον μύθο που κρύβεται πίσω από την δημιουργία των imisibracelets. Πώς ξεκίνησαν όλα;
Λίγα λόγια για τους δημιουργούς.Ο μύθος από τον οποίο προήλθε η ιδέα των imisi bracelets είναι μια ιστορία που διαδόθηκε από γενιά σε γενιά και στην πραγματικότητα περιγράφει την ανάγκη, που όλοι έχουμε, για να βρούμε και να ξεχωρίσουμε γύρω μας, εκείνους τους ανθρώπους με τους οποίους μπορούμε να “συνδεθούμε”. Όπως διηγείται ο μύθος, κάτι τόσο απλό όσο ένα βραχιολάκι, μπορεί να αποτελέσει την αφορμή για να γνωριστούν δύο άνθρωποι, να επικοινωνήσουν και να ανακαλύψουν εάν ο ένας μπορεί να συμπληρώσει τον άλλον. Σε οποιονδήποτε τομέα. Στη φιλία, στον έρωτα, στην επαγγελματική ζωή, στον τρόπο διασκέδασης.
Πιστεύω όμως ότι θα καταλάβετε περισσότερα διαβάζοντας ολόκληρο τον μύθο στο site μας, www.imisibracelets.com
Συγχρόνως επειδή πιστεύουμε ότι το κύριο μέσο της επικοινωνίας είναι οι λέξεις αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε φράσεις πάνω στα imisi bracelets, που θα “μιλούσαν” από μόνες τους, παροτρύνοντας, ενθαρρύνοντας, εκφράζοντας απόψεις. Άλλωστε από λίγες λέξεις δεν ξεκινάνε όλα; Κάποιος λοιπόν που θα διαλέξει ένα imisi bracelet με τη φράση που του αρέσει, δεν έχει παρά να ανακαλύψει κάποιον άλλον ο οποίος έχει διαλέξει τη φράση που ταιριάζει με τη δική του. Αυτό πολύ απλά δείχνει ότι έχουν τον ίδιο τρόπο σκέψης.
-Γιατί βραχιόλια και όχι κάποιο άλλο είδος κοσμήματος;
Αρχίσαμε με τα υφασμάτινα βραχιόλια γιατί ο μύθος μιλούσε για κορδελάκια και από εκεί ήρθε και η έμπνευσή μας! Στη συνέχεια όμως, που ιδέα μας βρήκε μεγάλη ανταπόκριση, συνεχίσαμε με πετσέτες θαλάσσης, τσάντες backpacks για την πόλη και την παραλία, όλα με μια μοναδική imisi φράση, όπως τις ονομάζουμε. Την ερχόμενη σεζόν θα παρουσιάσουμε τη συλλογή μας από κολιέ και άλλα αξεσουάρ που προς το παρόν θα τα κρατήσουμε για έκπληξη!
-Ποια σειρά των imisibracelets έχει αγαπηθεί περισσότερο μέχρι τώρα;
Απ’ όλα τα προϊόντα μας, σίγουρα τα βραχιόλια έχουν γίνει τα αγαπημένα! Δεν υπάρχει κάποια σειρά που μπορούμε να πούμε ότι υπερτερεί κάποιας άλλης. Κάθε σχέδιο είναι μοναδικό και έχει το δικό του μοναδικό συνδυασμό χρωμάτων και τη δική του φράση. Ο κόσμος ταυτίζεται με τις φράσεις, τα φοράει στο χέρι του και εκφράζει αυτό που θα ήθελε να πει ή αυτό που νιώθει. Επιπλέον, επειδή είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά, και δεν αλλοιώνονται στη θάλασσα ή στο μπάνιο, δεν τα επηρεάζει η καθημερινότητα, έρχονται άνθρωποι που τα φοράνε ακόμη κι έναν χρόνο και μας λένε πώς τα νιώθουν κομμάτι του εαυτού τους και δεν τα βγάζουν ποτέ από το χέρι τους.
“Φορώντας το imisi bracelet, κάπου και κάποτε θα γνωρίσουμε έναν άνθρωπο με το δικό του imisi bracelet που φράση του θα ταιριάζει με του δικού μας και έτσι θα βρούμε το άλλο μας μισό”. Πώς ανταποκρίνεται το κοινό στην φιλοσοφία των βραχιολιών; Ποια τα σχόλιά του;
Από την αρχή η ανταπόκριση ήταν εντυπωσιακά θετική! Προφανώς όταν τα social media αποτελούν το κυρίαρχο μέσο επικοινωνίας και η προσωπική επαφή χάνει όλο και περισσότερο έδαφος, ο κόσμος είδε το imisi bracelet με τη φράση του ως ένα όχημα, μια αφορμή για να μιλήσει στον διπλανό του, να τον ρωτήσει “ποια είναι η δική σου φράση”, να τις συγκρίνουν για να ανακαλύψουν εάν ταιριάζουν σαν άνθρωποι. Πολλές φορές μας στέλνουν μηνύματα και μας λένε ότι βρήκανε “το άλλο τους μισό” όταν συναντάνε κάποιον που έχει το βραχιολάκι που ταιριάζει με το δικό τους. Γενικά, έχουμε καταλάβει ότι τους αρέσει πολύ η διαδικασία του να πλησιάσουν τον διπλανό τους, ή κάποιον άνθρωπο που συναντάνε στο μετρό, σε ένα πάρτι, σε ένα μπαρ, ακόμη και στον δρόμο και να συγκρίνουν τις φράσεις τους. Επίσης, πολλοί επιλέγουν να χαρίσουν το imisi bracelet που ταιριάζει με το δικό τους, σε κάποιον άνθρωπο που έχουν κάτι κοινό, που τους συνδέει κάτι, επιβεβαιώνοντας την όποια σχέση τους. Έτσι, βλέπουμε να τα φοράνε φίλοι, αδέρφια, μαμάδες με τις κόρες τους κλπ.
-Τι εκπλήξεις κρύβει η συμμετοχή στην Εβδομάδα Μόδας;
Η εβδομάδα μόδας είναι αρχικά μια έκπληξη για μας κι ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τους διοργανωτές που μας έκαναν την τιμή να μας επιλέξουν.
-Τι θα δούμε στη νέα κολεξιόν;
Η νέα κολεξιόν περιέχει νέα χρώματα και σχέδια και μια νέα ιδέα όσον αφορά το concept των φράσεων. Επίσης, θα παρουσιαστεί και η νέα μας σειρά από backpacks πόλης.
-Τα imisibracelets έχουν τρία χρόνια περίπου στην αγορά. Ποια είναι η πορεία τους;
Είναι συνεχόμενα ανοδική, ο κόσμος έχει αγαπήσει την ιδέα κι έχει εκτιμήσει το γεγονός ότι οι φράσεις μας είναι μοναδικές, δεν τις ψάχνουμε στο internet, δεν αντιγράφουμε quotes, αλλά τα δημιουργούμε. Η έμπνευση έρχεται από τις εμπειρίες μας και από τα εξωτερικά ερεθίσματα πχ από μια λέξη που θα ακούσουμε περπατώντας στο δρόμο ή από ένα συναίσθημα που μας δημιούργησε ένα συμβάν, μια ταινία, ένα βιβλίο. Σήμερα, τα προϊόντα imisi βρίσκονται, εκτός από την Ελλάδα, στην Ελβετία, στην Αγγλία, στην Ιταλία ενώ οι online παραγγελίες έρχονται σχεδόν από όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες αλλά και τη Σαουδική Αραβία. Κι εμείς, ακόμη εντυπωσιαζόμαστε που ένας απλός, ελληνικός μύθος καταφέρνει να ταξιδέψει τόσο μακριά και να γίνει αγαπητός!
Mιλήστε μας για τον μύθο που κρύβεται πίσω από την δημιουργία των imisibracelets. Πώς ξεκίνησαν όλα;
Λίγα λόγια για τους δημιουργούς.Ο μύθος από τον οποίο προήλθε η ιδέα των imisi bracelets είναι μια ιστορία που διαδόθηκε από γενιά σε γενιά και στην πραγματικότητα περιγράφει την ανάγκη, που όλοι έχουμε, για να βρούμε και να ξεχωρίσουμε γύρω μας, εκείνους τους ανθρώπους με τους οποίους μπορούμε να “συνδεθούμε”. Όπως διηγείται ο μύθος, κάτι τόσο απλό όσο ένα βραχιολάκι, μπορεί να αποτελέσει την αφορμή για να γνωριστούν δύο άνθρωποι, να επικοινωνήσουν και να ανακαλύψουν εάν ο ένας μπορεί να συμπληρώσει τον άλλον. Σε οποιονδήποτε τομέα. Στη φιλία, στον έρωτα, στην επαγγελματική ζωή, στον τρόπο διασκέδασης.
Πιστεύω όμως ότι θα καταλάβετε περισσότερα διαβάζοντας ολόκληρο τον μύθο στο site μας, www.imisibracelets.com
Συγχρόνως επειδή πιστεύουμε ότι το κύριο μέσο της επικοινωνίας είναι οι λέξεις αποφασίσαμε να χρησιμοποιήσουμε φράσεις πάνω στα imisi bracelets, που θα “μιλούσαν” από μόνες τους, παροτρύνοντας, ενθαρρύνοντας, εκφράζοντας απόψεις. Άλλωστε από λίγες λέξεις δεν ξεκινάνε όλα; Κάποιος λοιπόν που θα διαλέξει ένα imisi bracelet με τη φράση που του αρέσει, δεν έχει παρά να ανακαλύψει κάποιον άλλον ο οποίος έχει διαλέξει τη φράση που ταιριάζει με τη δική του. Αυτό πολύ απλά δείχνει ότι έχουν τον ίδιο τρόπο σκέψης.
-Γιατί βραχιόλια και όχι κάποιο άλλο είδος κοσμήματος;
Αρχίσαμε με τα υφασμάτινα βραχιόλια γιατί ο μύθος μιλούσε για κορδελάκια και από εκεί ήρθε και η έμπνευσή μας! Στη συνέχεια όμως, που ιδέα μας βρήκε μεγάλη ανταπόκριση, συνεχίσαμε με πετσέτες θαλάσσης, τσάντες backpacks για την πόλη και την παραλία, όλα με μια μοναδική imisi φράση, όπως τις ονομάζουμε. Την ερχόμενη σεζόν θα παρουσιάσουμε τη συλλογή μας από κολιέ και άλλα αξεσουάρ που προς το παρόν θα τα κρατήσουμε για έκπληξη!
-Ποια σειρά των imisibracelets έχει αγαπηθεί περισσότερο μέχρι τώρα;
Απ’ όλα τα προϊόντα μας, σίγουρα τα βραχιόλια έχουν γίνει τα αγαπημένα! Δεν υπάρχει κάποια σειρά που μπορούμε να πούμε ότι υπερτερεί κάποιας άλλης. Κάθε σχέδιο είναι μοναδικό και έχει το δικό του μοναδικό συνδυασμό χρωμάτων και τη δική του φράση. Ο κόσμος ταυτίζεται με τις φράσεις, τα φοράει στο χέρι του και εκφράζει αυτό που θα ήθελε να πει ή αυτό που νιώθει. Επιπλέον, επειδή είναι ιδιαίτερα ανθεκτικά, και δεν αλλοιώνονται στη θάλασσα ή στο μπάνιο, δεν τα επηρεάζει η καθημερινότητα, έρχονται άνθρωποι που τα φοράνε ακόμη κι έναν χρόνο και μας λένε πώς τα νιώθουν κομμάτι του εαυτού τους και δεν τα βγάζουν ποτέ από το χέρι τους.
“Φορώντας το imisi bracelet, κάπου και κάποτε θα γνωρίσουμε έναν άνθρωπο με το δικό του imisi bracelet που φράση του θα ταιριάζει με του δικού μας και έτσι θα βρούμε το άλλο μας μισό”. Πώς ανταποκρίνεται το κοινό στην φιλοσοφία των βραχιολιών; Ποια τα σχόλιά του;
Από την αρχή η ανταπόκριση ήταν εντυπωσιακά θετική! Προφανώς όταν τα social media αποτελούν το κυρίαρχο μέσο επικοινωνίας και η προσωπική επαφή χάνει όλο και περισσότερο έδαφος, ο κόσμος είδε το imisi bracelet με τη φράση του ως ένα όχημα, μια αφορμή για να μιλήσει στον διπλανό του, να τον ρωτήσει “ποια είναι η δική σου φράση”, να τις συγκρίνουν για να ανακαλύψουν εάν ταιριάζουν σαν άνθρωποι. Πολλές φορές μας στέλνουν μηνύματα και μας λένε ότι βρήκανε “το άλλο τους μισό” όταν συναντάνε κάποιον που έχει το βραχιολάκι που ταιριάζει με το δικό τους. Γενικά, έχουμε καταλάβει ότι τους αρέσει πολύ η διαδικασία του να πλησιάσουν τον διπλανό τους, ή κάποιον άνθρωπο που συναντάνε στο μετρό, σε ένα πάρτι, σε ένα μπαρ, ακόμη και στον δρόμο και να συγκρίνουν τις φράσεις τους. Επίσης, πολλοί επιλέγουν να χαρίσουν το imisi bracelet που ταιριάζει με το δικό τους, σε κάποιον άνθρωπο που έχουν κάτι κοινό, που τους συνδέει κάτι, επιβεβαιώνοντας την όποια σχέση τους. Έτσι, βλέπουμε να τα φοράνε φίλοι, αδέρφια, μαμάδες με τις κόρες τους κλπ.
-Τι εκπλήξεις κρύβει η συμμετοχή στην Εβδομάδα Μόδας;
Η εβδομάδα μόδας είναι αρχικά μια έκπληξη για μας κι ευχαριστούμε ιδιαιτέρως τους διοργανωτές που μας έκαναν την τιμή να μας επιλέξουν.
-Τι θα δούμε στη νέα κολεξιόν;
Η νέα κολεξιόν περιέχει νέα χρώματα και σχέδια και μια νέα ιδέα όσον αφορά το concept των φράσεων. Επίσης, θα παρουσιαστεί και η νέα μας σειρά από backpacks πόλης.
-Τα imisibracelets έχουν τρία χρόνια περίπου στην αγορά. Ποια είναι η πορεία τους;
Είναι συνεχόμενα ανοδική, ο κόσμος έχει αγαπήσει την ιδέα κι έχει εκτιμήσει το γεγονός ότι οι φράσεις μας είναι μοναδικές, δεν τις ψάχνουμε στο internet, δεν αντιγράφουμε quotes, αλλά τα δημιουργούμε. Η έμπνευση έρχεται από τις εμπειρίες μας και από τα εξωτερικά ερεθίσματα πχ από μια λέξη που θα ακούσουμε περπατώντας στο δρόμο ή από ένα συναίσθημα που μας δημιούργησε ένα συμβάν, μια ταινία, ένα βιβλίο. Σήμερα, τα προϊόντα imisi βρίσκονται, εκτός από την Ελλάδα, στην Ελβετία, στην Αγγλία, στην Ιταλία ενώ οι online παραγγελίες έρχονται σχεδόν από όλες τις Ευρωπαϊκές χώρες αλλά και τη Σαουδική Αραβία. Κι εμείς, ακόμη εντυπωσιαζόμαστε που ένας απλός, ελληνικός μύθος καταφέρνει να ταξιδέψει τόσο μακριά και να γίνει αγαπητός!
iefimerida.gr
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου