ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2016

Κυριάκος Ταταρίδης: Ο Αυτοκινητόδρομος Ε65 - Η ιστορία του και η προοπτική του (για να γνωρίζουν οι συμπολίτες μας)




Έτος 1994 ο Κυριάκος Ταταρίδης συμμετέχει ως προσκεκλημένος του Τ.Ε.Ε. Στερεάς Ελλάδος ως Γραμματέας
Τομέα Κοινοβουλευτικού Έργου του Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. της Κοινοβουλευτικής ομάδας του ΠΑ.ΣΟ.Κ. και φυσικά ως Βουλευτής Ν. Γρεβενών.

Θέμα: ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑ ΖΕΥΞΗ ΜΑΛΙΑΚΟΥ ή ΠΕΤΑΛΟ ΤΟΥ ΜΑΛΙΑΚΟΥ;

Ήταν τότε στην επικαιρότητα εάν ο αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ή ΠΑ.ΘΕ. θα ακολουθούσε μία από αυτές τις δύο διαδρομές. Υπήρξαν έντονες αντιδράσεις από τους Λαμιώτες και φυσικά όλων των υπερκείμενων Νομών, Καρδίτσας και Τρικάλων και από τα Γρεβενά του κ. Ταταρίδη να μην γίνει η υποθαλάσσια ζεύξη του Μαλιακού και να προχωρήσει η επιλογή του Πετάλου του Μαλιακού, όπου θρηνούσαμε κάθε χρόνο δεκάδες θύματα. Με αυτόν τον τρόπο θα έφθανε επιτέλους ο αυτοκινητόδρομος στην Λαμία με την προοπτική να συνεχίσει ως αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας ή Ε65 προς Καρδίτσα, Τρίκαλα και Γρεβενά για να συναντήσει την Εγνατία Οδό. Η σύσκεψη της Λαμίας πέτυχε τον στόχο της και η υποθαλάσσια ζεύξη του Μαλιακού εγκαταλείφθηκε οριστικά. Μετά την κατασκευή του πετάλου του Μαλιακού δεν συνέβη ξανά κανένα αυτοκινητιστικό ατύχημα στην περιοχή.



Έτσι, φθάσαμε να διεκδικούμε την κατασκευή της Ε65 όπου με συνεχείς επισκέψεις στο Υ.ΠΕ.ΧΩ.ΔΕ. και στην συνέχεια στον κ. Χρυσοχοϊδη ως Υπουργό Υποδομών (μαζί με τον αγαπητό μου συνάδελφο μηχανικό της ΕΓΝΑΤΙΑΣ Α.Ε. κ. Παρδάλη Ντίνο από το Κηπουργιό) το έργο είχε προχωρήσει σημαντικά και επρόκειτο από τον περσινό Δεκέμβρη να τεθεί σε λειτουργία το τμήμα Τρίκαλα- Ξυνιάδα κάτι που ετοιμάζεται να κάνει (μετά από ενάμιση χρόνο) ο κ. Τσίπρας εγκαινιάζοντας το έργο αυτό. Απομένει η σύνδεση Ξυνιάδας- Λαμίας όπου έχουν διανοιχθεί όλες οι σήραγγες και εκκρεμούν τεχνικές λεπτομέρειες για την ολοκλήρωσή του.

Έρχομαι έτσι στο επίμαχο τμήμα Τρίκαλα- Γρεβενά όπου απαιτείται δυναμική παρουσία προς το αρμόδιο υπουργείο όχι μόνο των Γρεβενών αλλά όλης της Δυτικής Μακεδονίας για να γίνει το «κούμπωμα» του έργου με την Εγνατία οδό στο Κηπουργιό. Υπάρχει ισχυρή πίεση από τα Γιάννενα να συναντήσει την Εγνατία στην Μαλακάσα κάτι που είναι τεχνικώς απαράδεκτο και οικονομικά ασύμφορο.

Επειδή, στην πρόσφατη σύσκεψη των Τρικάλων για την εξέλιξη του έργου δεν ήταν παρών ο κ. Περιφεριάρχης κ. Καρυπίδης παρά μόνο και προς τιμή τους οι κ. Συμανδράκος, κ. Δασταμάνης και κ. Καναβός, διεγείρεται η υπόνοια ότι ο κ. Καρυπίδης λοξοκοιτάει προς Σέρβια- Ελασσόνα- Λάρισα και δεν δείχνει ανάλογη σπουδή για την πρόοδο του έργου κάτι που θα ωφελήσει φυσικά και την Κοζάνη που θα έλθει μιάμιση ώρα περίπου πιο κοντά στην Αθήνα.

Άρα, ο αγώνας για αυτό το ΜΕΓΑ ΈΡΓΟ είναι διπλός. Πρώτο η οριστική μελέτη που προτείνεται για το Κηπουριό και δεύτερο η χρηματοδότηση του έργου το ταχύτερο δυνατό, γιατί, αν ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος η διαδρομή Γρεβενά- Αθήνα θα είναι 3 ώρες και ο τόπος μας θα αλλάξει σελίδα και εποχή.




Μετά τιμής
Κυριάκος Ταταρίδης
Πρώην Βουλευτής Ν. Γρεβενών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου