Δαιμονοποιημένα από πάντα, τα εσώρουχα προκαλούν ξανά συζητήσεις για το τι
είναι πορνογραφία και τι όχι, τι επιτρέπεται, τι θα έπρεπε να επιτρέπεται και κατά πόσο οι έφηβοι μπορούν να απαθανατίζονται με λίγα ρούχα σε καμπάνιες, αυτή τη φορά με μια διαφήμιση που απαγορεύτηκε στη Βρετανία.
Η εταιρία υπερασπίστηκε την καμπάνια λέγοντας ότι δεν υπάρχει γυμνό, δεν υπάρχουν διαφάνειες και επιπλέον είναι ένας κατάλογος που αποστέλλεται σε ενηλίκους σε διακριτική συσκευασίας. "Επειδή κατανοούμε ότι οι νεότεροι έφηβοι θα μπορούσαν να έχουν άμεση ή και έμμεση πρόσβαση στον κατάλογο και επειδή θεωρήσαμε τις εικόνες αρκετά σεξουαλικές και ακατάλληλες για αυτό το κοινό, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι η διαφήμιση ήταν ανεύθυνη και ότι παραβίασε τον Κώδικα", ήταν η απάντηση της Αρχής Διαφημιστικών Προτύπων (ASA).O νέος κατάλογος της εταιρείας Jack Wills με εικόνες νέων που διασκεδάζουν φορώντας εσώρουχα και loungewear προκάλεσε το γονεϊκό ένστικτο μητέρας που τη θεώρησε ακατάλληλη για το κοινό που απευθύνεται σε καταγγελία της καμπάνιας στην Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων του Ηνωμένου Βασιλείου.
Σήμερα ο κατάλογος των νέων που διασκεδάζουν είναι απαγορευμένος στη Βρετανία και η εταιρία εσωρούχων Jack Wills απολογείται για τα ημίγυμνα μοντέλα της.
Πέρα από τις εικόνες, οι λεζάντες που τις συνοδεύουν κρίθηκαν γεμάτες από σεξουαλικά υπονοούμενα που ενθαρρύνουν τους νέους να κάνουν pyjama party με κάτι από σεξ.
Το μεταμεσονύχτιο πάρτι της εταιρίας προκαλεί και ανοίγει την αιώνια συζήτηση τι είναι πορνό, τι δεν είναι, πόσο πουλάει το σεξ και πόσο τελικά μια καμπάνια απαγορευμένη βοηθάει ή όχι ένα brand.
Aυτές είναι οι δύο εικόνες που προκάλεσαν.
cnn.gr
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου