ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Τι έδειξαν οι τοξικολογικές εξετάσεις για τον Βακάκη που προκάλεσε το τροχαίο;...






Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για το τραγικό τροχαίο στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας με τη μοιραία Porsche που
στοίχισε τη ζωή σε τρεις νέους ανθρώπους και ένα 3χρονο αγοράκι.

Οι τοξικολογικές εξετάσεις, σε πρώτη φάση, έδειξαν ότι ο 24χρονος, Γιώργος Βακάκης, οδηγός του πολυτελούς αυτοκινήτου, δεν είχε καταναλώσει αλκοόλ. Τώρα οι αναλύσεις συνεχίζονται για να διαπιστωθεί αν είχε κάνει χρήση άλλων ουσιών.




Αυτή τη βδομάδα ξεκίνησαν οι κλήσεις για κατάθεση μαρτύρων, ενώ ήδη έχουν καταθέσει οι γονείς του συνοδηγού της Porsche Ανδρέα Γεωργακόπουλου, οι οποίοι μάλιστα ενδέχεται να ψάξουν δικαστικά να βρουν ποιος ευθύνεται για το θάνατο του παιδιού τους.

Αξιωματικοί της Τροχαίας επικοινώνησαν και με τον ποδοσφαιριστή Σίλβα Κλέιτον, ο οποίος βρίσκεται στην Κύπρο αυτό το διάστημα. Υπενθυμίζεται πως ο Βραζιλιάνος παίκτης ήταν ο άνθρωπος, που πέρασε οκτώ λεπτά μετά το φονικό τροχαίο από το σημείο, σταμάτησε το όχημα του και μίλησε με τον Υπάτιο Πατμάνογλου.

Στο μεταξύ σύμφωνα με δημοσίευμα πριν από λίγες μέρες στο Έθνος της Κυριακής, στο 75ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού ο νεαρός οδηγός Βακάκης κινούνταν με 260 χιλιόμετρα την ώρα.

Ως αιτία απώλειας της στήριξης της Porsche οι πραγματογνώμονες Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και Γιώργος Χαρωνίτης βλέπουν το κλατάρισμα του πίσω δεξιού ελαστικού.

Το επίμαχο λάστιχο που έσκασε έχει ως ημερομηνία παραγωγής την 33η εβδομάδα του 2007, ενώ τα υπόλοιπα 3 την 48η εβδομάδα του 2006.

Μέρος του πίσω ελαστικού βρέθηκε σε απόσταση 150 μέτρων από το τροχαίο. Επιπλέον σημάδια ολίσθησης υπάρχουν 100 μέτρα πριν από το σημείο σύγκρουσης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο νεαρός οδηγός προσπάθησε να αντιδράσει πατώντας φρένο.

Όπως εκτιμούν οι ειδικοί, ο χρόνος αντίδρασης υπολογίζεται σε 0.6 – 0,7 κλάσματα του δευτερολέπτου.Τα πέλματα των ελαστικών εξετάστηκαν και βρέθηκαν με πάχος πάνω από 6 χιλιοστά και δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης.

fimes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου