ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί υπάρχουν πέτρες δίπλα στις ράγες των σιδηρόδρομων; Αυτή είναι η απάντηση…!




Υπάρχει ένας λόγος για τα πάντα. Ίσως να αναρωτιέστε γιατί τα πράγματα γίνονται ή χτίζονται με ένα συγκεκριμένο τρόπο αλλά ακόμη δεν έχετε πάρει απάντηση. Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στην τεχνολογία και την μηχανική που έχουν αλλάξει συγκεκριμένες κατασκευές.

Ωστόσο, αν κάτι έχει αποδειχθεί πως είναι η καλύτερη επιλογή και λύση, κανένας μηχανικός δεν θα θελήσει να το αλλάξει. Τα τρένα για παράδειγμα έχουν εξελιχθεί από την ατμοκίνηση σε φουτουριστικές μηχανές υψηλής ταχύτητας που γνωρίζουμε σήμερα. Αντιθέτως, οι γραμμές του τρένου που χρησιμοποιούνται σήμερα δεν έχουν αλλάξει και πολύ τα τελευταία 200 χρόνια. Οι ΗΠΑ συγκεκριμένα γνωρίζουν πολλά για τις σιδηροδρομικές μεταφορές. Το βρετανικό περιοδικό The Economist αναγνωρίζει τη βιομηχανία αυτής της χώρας ως την «καλύτερη του κόσμου». Η αλλαγή είναι κάτι καλό.

Αν έχετε περπατήσει ποτέ κατά μήκος των σιδηροδρομικών γραμμών θα έχετε παρατηρήσει πως οι ράγες βρίσκονται ανάμεσα σε πέτρες. Αυτές ονομάζονται έρματα ή έρματα σιδηροτροχιών και βοηθούν στο να μείνουν οι ράγες με ασφάλεια στη θέση τους.

Δεν είναι εύκολο έργο να διατηρηθούν στη θέση τους. Οι ράγες μπορούν να αλλάξουν από τη θερμική διαστολή, την κίνηση του εδάφους και τις δονήσεις. Το νερό της βροχής και η αλλαγή του καιρού μπορούν επίσης να επηρεάσουν τη δομή τους.



Το έρμα προστατεύει τα τμήματα από τα παραπάνω στοιχεία. Το παχύ στρώμα πέτρας αποτρέπει επίσης τα ζιζάνια, τα φυτά και την ανάπτυξη βλάστησης κάτω από τις ράγες.



Οι ράγες πρέπει να υποστηρίζουν τα τρένα που ζυγίζουν εκατοντάδες χιλιάδες κιλά το καθένα. Οι μηχανικοί συνειδητοποίησαν πριν δύο αιώνες πως έπρεπε να οικοδομήσουν μια σταθερή βάση.



Πρώτα τοποθετούνται τα έρματα, μετά τα ξύλινα δοκάρια και στο τέλος προστίθενται και άλλες πέτρες. Οι πέτρες βοηθούν στο να μην παρασύρονται τα κομμάτια και να μένουν σταθερά. Τέλος, οι ράγες από χάλυβα συγκρατούνται από στρωτήρες για παραμείνουν στο έδαφος.



Το χαλίκι επίσης αποτρέπει τις ράγες από το να πλημμυρίσουν ή να μετακινηθούν από το νερό. Μπορεί να φαίνεται σαν να υπάρχουν χαλαρά πετρώματα αλλά στην πραγματικότητα είναι τοποθετημένα σφιχτά. Ίσως να υπάρχει πλήθος χόρτων σε μια περιοχή αλλά δεν υπάρχουν πιθανότητες να φυτρώσουν στις ράγες. Οι πέτρες δημιουργήθηκαν από σπασμένους βράχους για να έχουν ασύμμετρο σχήμα και μέγεθος. Λειτουργούν ως μηχανισμός αλληλοσύνδεσης.



Το χαλίκι αρχίζει να συνθλίβεται μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Τα νέα έρματα τοποθετούνται στις ράγες με ένα ειδικό μηχάνημα. Τα τρένα πρέπει να περάσουν αργά από εκεί για ένα χρονικό διάστημα έως ότου οι βράχοι μπουν στη θέση τους.



Η λέξη «έρμα» έχει σχέση με τη θάλασσα. Πρόκειται για έναν ναυτικό όρο που χρησιμοποιείται για το υλικό της σταθεροποίησης των πλοίων.



Οπότε πλέον γνωρίζετε τι είναι τα χαλίκια κάτω από τις ράγες στους σιδηροδρομικούς σταθμούς και τη σημασία τους.




tilestwra.com
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου