ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Facebook: 6 βήματα για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας




Η επαγγελματική σας ιστοσελίδα εκπροσωπεί την επιχείρησή σας στο παγκόσμιο «χωριό» του Διαδικτύου και προβάλλει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας σε υποψήφιους πελάτες σε όλο τον πλανήτη.

Οι ειδικοί στην κατασκευη ιστοσελιδων σημειώνουν ότι μια ιστοσελίδα από μόνη της δεν αρκεί για την επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων.

Είναι εξαιρετικά σημαντικό να κατανοήσετε τη βαρύτητα των social media και να αρχίσετε να αξιοποιείτε στο έπακρο τις δυνατότητες που σας προσφέρουν για την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας -και κατ’ επέκταση των πωλήσεών σας.

Δείτε στη συνέχεια, 6 βήματα που θα σας βοηθήσουν να κάνετε μια καλή αρχή στο digital marketing μέσω του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης, Facebook.

1. Μάθετε την αγορά σας

Η ανάπτυξη της επιχείρησής σας μέσω του Facebook ή οποιουδήποτε άλλου μέσου δικτύωσης δεν μπορεί να σημειωθεί αν δεν γνωρίζετε πρώτα από όλα την αγορά σας. Όσο πιο σαφείς δημογραφικούς στόχους έχετε θέσει, τόσο πιο εύκολα θα καταφέρετε να προσεγγίσετε νέους πελάτες.

2. Βρείτε την ιδανική συνταγή

Η ανάπτυξη της σελίδας της επιχείρησής σας στο Facebook δεν μπορεί παρά να απαιτεί αρκετό κόπο και χρόνο από μέρους σας. Ο καλός προγραμματισμός αποτελεί προϋπόθεση για να αναπτύξετε τη στρατηγική σας βήμα προς βήμα. Τι διαφημίσεις πρέπει να δημιουργήσετε; Πώς θα αυξήσετε τον βαθμό επιρροής τους; Τι είδους περιεχόμενο θα δημοσιεύετε, σε ποιο κοινό και πόσο συχνά; Κάνοντας δοκιμές και μελετώντας τα αποτελέσματα, θα καταφέρετε να βρείτε την πιο κατάλληλη συνταγή.

3. Εστιάστε στην ποιότητα


Κάθε ανάρτηση είναι απαραίτητο να προσφέρει κάτι στους χρήστες, μια χρήσιμη πληροφορία, μια ιδέα σε σχέση με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας, οτιδήποτε ενδιαφέρον προσιδιάζει στα δημογραφικά στοιχεία των πελατών σας. Σε καμία περίπτωση, ο στόχος σας δεν είναι να «βομβαρδίζετε» τους χρήστες με διαφημίσεις και ανούσια posts. Επενδύστε στην ποιότητα των αναρτήσεως της σελίδας της επιχείρησής σας.

4. Κερδίστε κύρος δίπλα στους ισχυρούς

Ξεκινήστε να ακολουθείτε σελίδες υψηλού κύρους και άλλες δημοφιλείς του τομέα ενδιαφέροντός σας για να καταφέρετε να ανεβάσετε το κύρος της δικής σας εταιρείας. Με αυτή την αλληλεπίδραση, θα μάθετε επιπλέον, με ποιους τρόπους και τεχνικές οι ισχυροί επιχειρηματίες προβάλλουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους ώστε να κατανοήσετε τα στρατηγικά βήματα που οδηγούν στην επιτυχία.

5. Σχολιάστε και κοινοποιήστε συχνά

Τα social media στο marketing λειτουργούν με την τακτική «δούναι και λαβείν». Αφιερώστε από τον χρόνο σας για να δημοσιεύσετε ένα εύστοχο σχόλιο σε ανάρτηση άλλης σελίδας, για να κοινοποιήσετε περιεχόμενο που ενδιαφέρει τους fans της σελίδας σας και αναπτύξτε σχέσεις με τους υποψήφιους πελάτες σας. Αν δεν δώσετε, μην περιμένετε να πάρετε.

6. Κάντε τη διαδικασία αγοράς εύκολη


Από όποια συσκευή και αν βλέπει την facebook διαφήμισή σας ο κάθε χρήστης, είναι απαραίτητο να μπορεί να πραγματοποιήσει αγορά σε λίγα κλικ. Η απλοποίηση της διαδικασίας αγοράς αυξάνει τις πιθανότητες να πουλήσετε και να αυξήσετε τα κέρδη σας. Αν παρατηρείτε ότι οι υποψήφιοι πελάτες σας χρησιμοποιούν φορητές συσκευές πιο συχνά από ότι σταθερό υπολογιστή, χρειάζεται να διαμορφώσετε τις διαφημίσεις σας ώστε η επιλογή της αγοράς να είναι σε πρώτο πλάνο.

1 σχόλιο:

  1. Εξαιρετικό άρθρο για όσους θέλουν να εκμεταλλευτούν τα social media για εμπορικούς λόγους

    ΑπάντησηΔιαγραφή