ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 22 Απριλίου 2017

40 αστείοι λόγοι που δεν πρέπει να αφήνετε τα κατοικίδιά σας μόνα με παιδιά! Θα λιώσετε από τα γέλια!



Τα κατοικίδια είναι αξιολάτρευτα και αποτελούν τη καλύτερη παρέα ειδικά για τους μικρούς μπόμπιρες, όμως καμιά φορά αυτοί οι μικροί μπόμπιρες δεν καταλαβαίνουν και ταλαιπωρούν τους μικρούς τους φίλους. Και αυτά είναι τόσο υπομονετικά μαζί τους!

Πως μπορούμε να τους θυμώσουμε; Είναι απλώς παιδιά!

#1 Τα παιδιά, ο σκύλος και μερικοί μαρκαδόροι, πέρασαν ενδιαφέρουσες στιγμές.





#2 Αξιολάτρευτη φωτογραφία.





#3 Σε λίγο θα αρχίσει να πιστεύει πως είναι κι εκείνη κατοικίδιο.





#4 Λαγοί-Πειρατές!





#5 Μην αφήνετε τα παιδιά μόνα με μια γάτα.





#6 «Άφησα την ανιψιά με τον σκύλου μου μόνους για 20 λεπτά. Επιστρέφοντας, βρήκα αυτό!»





#7 Το πρόσωπο της γάτας, τα λέει όλα.





#8 Αυτά συμβαίνουν όταν τα παιδιά μένουν μόνα με τον σκύλο.





#9 «Η 6 ετών αδερφή μου, ντύνει τον σκύλο μου με διάφορα αξεσουάρ και τον φωτογραφίζει.»





#10 «Ο γιος μου ταΐζει τον λούτρινο σκύλο, ενώ ο πραγματικός περιμένει έξω από την πόρτα.»





#11 Υπομονετικός σκύλος





#12 «Ο 5 ετών γιος μου, είναι καλός με τα Lego: έφτιαξε μια γάτα.»





#13 Κάνει κούνια για αρκετή ώρα. Σίγουρα έχει απίστευτη υπομονή.





#14 Τα παιδιά δεν είναι αρκετά ώριμα για να έχουν σκύλο.





#15 Είναι σίγουρα συνένοχοι στις αταξίες.





#16 «Όταν ο σκύλος και το παιδί σου εξαφανίζονται για μια ώρα, πρέπει να ανησυχήσεις.»





#17 «Ο ανιψιός μου είπε πως μετέτρεψε τη γάτα σε μωσαϊκό.»





#18 Παίζοντας με τον σκύλο.





#19 Ο σκύλος ανυπομονεί να επιστρέψουν τα παιδιά στο σχολείο.





#20 Ένα κέρατο μονόκερου για τη γάτα





#21 «Η γάτα έγινε πριγκίπισσα και η κόρη μου ενθουσιάστηκε!»





#22 Ντύνοντας τον γάτο!





#23 «Η μικρή μου κόρη κρατά την γάτα έξω από το σπίτι.»





#24 «Ο γιος μας αποφάσισε να βάλει κάπα στον σκύλο.»





#25 «Στην κόρη μας αρέσει να κάνει βόλτα την γάτα με το καροτσάκι.»





#26 Ένας πολύ υπομονετικός σκύλος.





#27 «Βλέποντας τον σκύλο, κατάλαβα γιατί η κόρη μου τον είχε κλείσει μαζί της στο δωμάτιο.»





#28 Σκύλος με αυτοκόλλητα





#29 Η απουσία χαρτιού δεν είναι πρόβλημα για ένα παιδί.





#30 «Όταν αφήνεις τη γάτα με την κόρη σου για 5 λεπτά.»





#31 Απολαμβάνοντας το παιχνίδι.





#32 «Άφησα την γάτα με την κόρη μου!»





#33 «Αυτό συμβαίνει όταν αφήνεις τον σκύλο με την ανιψιά σου για λίγο.»





#34 «Άφησα τον 3 ετών ανιψιό με τον γάτο για 30 δευτερόλεπτα. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα.»





#35 «Στη μικρή μου αδερφή, αρέσει να αυτοσχεδιάζει.»





#36 «Η κόρη μου σκέφτηκε πως η γάτα θέλει συντροφιά για να κοιμηθεί.»





#37 «Ο σκύλος μετατράπηκε σε νεράιδα.»





#38 Διακοσμώντας τον σκύλο.





#39 «Τα 3 παιδιά του ξαδέρφου μου, πρόσεχαν τον 13 ετών σκύλου μου, όσο ήμουν σε διακοπές.»



#40 Αυτό συμβαίνει όταν αφήνεις μια γάτα με μικρά κορίτσια.


instabam.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου