ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 19 Ιουνίου 2017

Ενας ισπανός αναστατώνει το Παρίσι με μια Τζοκόντα 50 μέτρων



Οι Παριζιάνοι που ζουν στο άσχημο 8ο διαμέρισμα της πόλης ανακάλυψαν την Παρασκευή 15 Ιουνίου μια τεράστια και πολύχρωμη Τζοκόντα η οποία κάλυπτε τη μία πλευρά μιας γκρίζας και καταθλιπτικής εργατικής κατοικίας 29 ορόφων.

Ο Okuda, διεθνής καλλιτέχνης από την Ισπανία, 36 ετών, ο οποίος διακρίθηκε ζωγραφίζοντας τρένα και εγκαταλελειμμένα εργοστάσια στην γενέθλια πόλη του Santander, ήρθε να ομορφύνει αυτή τη φορά το Παρίσι.

Το μνημειώδες γκράφιτι έχει ύψος 50 μέτρα και 15 μέτρα πλάτος και «ξύπνησε» ένα γκρίζο κτίριο εργατικών κατοικιών.










Οι κάτοικοι της περιοχής έδωσαν την συγκατάθεσή τους στον ισπανό καλλιτέχνη, είτε ψηφίζοντας μέσω ίντερνετ είτε σε πραγματικές κάλπες οι οποίες στήθηκαν στο δημαρχείο του προαστίου.

Η ιδέα ανήκει στην γκαλερί By Night Gallery, η οποία επισημαίνει ότι «ο καλλιτέχνης επιθυμεί μέσα από την προσωπική του ερμηνεία στην Τζοκόντα του Λεονάρντο ντα Βίντσι να αποδώσει τιμή στην γαλλική κουλτούρα και στο αριστούργημα που βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου».




Πρόκειται για μια Τζοκόντα όπου «σώμα και οργανικά μέλη αναμειγνύονται με πολύχρωμα γεωμετρικά σχήματα» αναφέρει η γκαλερί σε ανακοίνωσή της.





Αυτή η γιγαντιαία τοιχογραφία είναι ένα από τα έργα του διάσημου καλλιτέχνη street art. Ο Okuda άρχισε να ζωγραφίζει το 1996, εμπνευσμένος από τον σουρεαλισμό και την pop κουλτούρα. Εβαψε στα χρώματα πολλά κτίρια και μέρη, από το μετρό του Κιέβου ως τοίχους στην Κίνα. Σήμερα τον καλούν στα σήμερα σημεία του πλανήτη για να ζωγραφίζει -Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Βουδαπέστη, Μαϊάμι, Μελβούρνη, Ιμπιζα, Σόφια.











«Η street art και η διαφήμιση μοιράζονται τον ίδιο χώρο. Η διαφορά είναι ότι η τέχνη απευθύνεται στην καρδιά του θεατή, ενώ η διαφήμιση απλώς επιβάλλει μια μάρκα και τα προϊόντα της», δηλώνει ο ισπανός καλλιτέχνης.
iefimerida.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου