ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017

Θ. Καρυπίδης:Η «εφευρέτρια του ψέματος» Γεωργία Ζεμπιλιάδου ξαναχτύπησε…




Μετά τις τελευταίες πολύ θετικές εξελίξεις για τη Δυτική Μακεδονία που φέρουν τη
σφραγίδα του Περιφερειάρχη Θ. Καρυπίδη, όπως τα εγκαίνια και η λειτουργία της Πυροσβεστικής Σχολής, η απόφαση για άμεση μετεγκατάσταση των οικισμών Αναργύρων και Ακρινής, η άμεση καταβολή 20 εκ ευρώ από τον τοπικό πόρο, η αλλαγή της διακρατικής συμφωνίας με αποτέλεσμα τη διασφάλιση παροχής φυσικού αερίου στην περιοχή με 2 σταθμούς απομάστευσης και τα ανταποδοτικά οφέλη από τον TAP, η κυρία Ζεμπιλιάδου ξανάπιασε το πληκτρολόγιο και για ακόμη μια φορά προσπαθεί να αλλοιώσει την πραγματικότητα.

Για το φλέγον θέμα των διοδίων να υπενθυμίσουμε στην κυρία Ζεμπιλιάδου ότι ο Περιφερειάρχης Θ. Καρυπίδης ανέλαβε πρωτοβουλία, η οποία οδήγησε σε έκδοση κοινών θέσεων από πλευράς των Περιφερειαρχών της Β. Ελλάδας, με τις οποίες συμφωνούν και οι Δήμαρχοι των Δήμων από τους οποίους περνά η Εγνατία.
Και να ξαναθυμίσουμε στην κυρία Ζεμπιλιάδου την πρόταση των Περιφερειαρχών:
1.Να εφαρμοστεί αναλογικό σύστημα χρέωσης των διοδίων επί της Εγνατίας Οδού, με μέγιστο αντίτιμο 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο και στο μέλλον.
2.Να μη λειτουργήσει, ούτε να κατασκευαστεί νέος σταθμός διοδίων, μετωπικός ή πλευρικός, μέχρι την εφαρμογή του αναλογικού συστήματος χρέωσης.
3.Για τις εντός Περιφερειακών Ενοτήτων εσωτερικές μετακινήσεις να μην υπάρχει χρέωση.



4.Σε Περιφερειακές Ενότητες όπου λειτουργούν ήδη περισσότερα του ενός διόδια, οι τιμές να διαμορφωθούν στη βάση της αναλογικότητας, με αντίτιμο 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο.
5. Να θεσπιστεί ειδική τιμολογιακή πολιτική για τους συχνούς χρήστες της Εγνατίας Οδού.
6. Να μη λειτουργήσουν διόδια σε δρόμους που δεν έχουν χαρακτηριστικά κλειστού αυτοκινητοδρόμου.

Να σημειώσουμε εδώ, την απόφαση του 2014, της προηγούμενης συγκυβέρνησης για τη δημιουργία δύο διοδίων, ένα στον Αλιάκμονα και ένα στον Βενέτικο και να τονίσουμε στην κυρία Ζεμπιλιάδου πως ο Υπουργός κ. Σπίρτζης  ταυτίστηκε απόλυτα, με τις θέσεις των περιφερειαρχών δηλώνοντας σχετικά «οι απόψεις μας συμπίπτουν και για το πώς πρέπει να διαμορφωθεί το αναλογικό σύστημα διοδίων, αλλά και για την ειδική μέριμνα που πρέπει να ληφθεί για τους μόνιμους κατοίκους και τις ειδικές κοινωνικές ομάδες. Η Εγνατία Οδός πρέπει να παίξει ένα σημαντικό αναπτυξιακό ρόλο, προκειμένου να πάμε σε μια άλλη λογική από αυτή που είχε επικρατήσει από τις δανειακές υποχρεώσεις της χώρας». 

Κυρία Ζεμπιλιάδου,
Ο Περιφερειάρχης Δυτικής Μακεδονίας Θεόδωρος Καρυπίδης είναι επαναστάτης και στην Δυτική Μακεδονία και στην Αθήνα. Οι τεκμηριωμένες προτάσεις του, έχουν την πλήρη αποδοχή και από την ΕΝΠΕ και από την Κυβέρνηση και αυτό δείχνουν τα αποτελέσματα μέχρι τώρα. Αποδεχθείτε την πραγματικότητα και αποβάλλετε την εμμονή σας με την εξουσία.

Κυρία Ζεμπιλιάδου,
Η αλήθεια υπάρχει. Το ψέμα πρέπει να εφευρεθεί…
…Και από την μέχρι τώρα λειτουργία σας φαίνεται πως είστε «η εφευρέτρια του ψέματος» στη Δυτική Μακεδονία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου