ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 2 Ιουνίου 2017

Ποιο και πόσο βαθύ πρέπει να είναι το νυστέρι; Γράφει η Kατερίνα Ζιώγα







Να εξομολογηθεί, λέει, πήγε, πριν αρκετό καιρό,


Και μάλιστα σε υπέργηρο πνευματικό, άγαμο -- που δε ζει πια --.
Τώρα ακούει εξομολόγηση και δαιμονίζεται... και αποτρέπει από το μυστήριο αυτό και όποιον ακούσει ότι ενδιαφέρεται.

Αυτή την ιστορία μας διηγόταν πρόσφατα μία παθούσα ψυχή, και με σοκαριστικές λεπτομέρειες -- αν πράγματι αληθεύουν, γιατί μερικά πράγματι φαίνονται αδιανόητα --
και πήραμε αφορμή γι΄αυτό το κείμενο.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Κι άλλα όμως παραδείγματα, από άλλους χώρους, που δημοσιεύτηκαν και στο παρελθόν και που δείχνουν ότι ο κόσμος μας μαζί με την τεχνολογική άνοδο έχει πάρει και μια τρομερή κατηφόρα, που δείχνει την ηθική και πνευματική αποσύνθεση της ανθρωπότητας.
Πού θα βγάλει όμως αυτό;:

Ήταν αλαφιασμένη, όταν μπήκε στο σπίτι συναδέλφου άλλης πόλης μια μαθήτριά της, ζητώντας ψυχολογική βοήθεια.
Πώς να σας το πω;
Είμαι απελπισμένη.
Τρικλίζω...

Το έβλεπα κι εγώ, διηγείται η καθηγήτριά της.
Ήταν όλα θολωμένα μέσα και γύρω της.
Βαρύθυμη και αναστατωμένη.

Στο διάλογο που άρχισε, η μαθήτρια εξομολογείται:
Μόλις βγήκα απ΄το δωμάτιο ενός, που τον άφησα να με γνωρίσει ερωτικά.
Ήμουν σίγουρη ότι θα τον κατακτούσα.
Σύγκρυο όμως μ΄έπιασε, όταν μ΄απέρριψε:
Δεν μου κάνεις, μου είπε κοφτά.
Να μη συνεχίσουμε στο εξής...
Γνωρίζω κι άλλη κοπέλα, που με ελκύει περισσότερο.

Θυμάται η φιλόλογός της με πόση τρυφερότητα και στοργή προσπάθησε να της διαλύσει την απόγνωση.
Αλλά και τη βιοθεωρία της.
Ήταν φοβερά αρνητική να απαλλαγεί από τη σκέψη ότι έπρεπε να δοκιμάσει μ΄αυτό τον τρόπο και δεύτερο και τρίτο ερωτικό σύντροφο.
Εκ των υστέρων μάθαμε ότι είχε για πολύ καιρό παράνομη σχέση με τον πρώτο της ξάδερφο.
..............................

Άλλη μαθήτρια κατέθετε αηδιασμένη;
Μπούχτισα από τις ελεύθερες σχέσεις...
Όσες φορές κι αν παραδόθηκα σ΄αυτές, πάντα έφευγα με μια γεύση πικρή στην ψυχή και με μια απαίσια αίσθηση βρωμιάς και σαπίλας παρά την αισθησιακή απόλαυση.

Κι εκείνο το τσαλάκωμα του συναισθηματικού μου κόσμου, όταν διαπίστωνα ότι οι ερωτικοί μου σύντροφοι άλλη ώρα θα πρόσφεραν τα ίδια σε μια άλλη κοπέλα...
Και αυτό γινόταν άλλοτε χωρίς να το ξέρω κι άλλοτε λέγοντάς το μου κυνικά.

.................................

Ένας μαθητής πριν λίγο καιρό ζήτησε απ' τη μητέρα του να κάνει ιδιαίτερα με κάποια εκπαιδευτικό, την οποία είχε ερωτευτεί, γιατί στο παρελθόν, εριστικό παιδί καθώς ήταν -- και γι' αυτό περιθωριοποιημένο απ' την υπόλοιπη σχολική μονάδα -- αυτή τον παρακολουθούσε στοργικά.
Ας σημειωθεί ότι η μητέρα του τού ήταν πολύ αυταρχική.
Ο νεαρός, 15 ετών, επιδίωξε εσκεμμένα το φροντιστήριο.
Σύμφωνα με την εξομολόγηση της εκπαιδευτικού, την περίμενε στο πρώτο κιόλας μάθημα - συγγνώμη για ό, τι αναφέρω - μισόγυμνος και προκλητικά καθισμένος.
Η εκπαιδευτικός σκέφτηκε πως η νεολαία τα κάνει κάτι τέτοια και με αυστηρότητα προσπάθησε να συγκεντρώσει τη σκέψη του στο μάθημα, το οποίο όμως στάθηκε αδύνατο.
Η δασκάλα, ασύγκριτη παιδαγωγός, συνέλαβε το πρόβλημα, το οποίο φρόντισε να λύσει σε συνεργασία με τους γονείς του.

.......................................
Δάσκαλος ο πατέρας, σοβαρός και υπέροχος κατά τα άλλα άνθρωπος, ασελγούσε στην κορούλα του.
Κι αυτό με αποδεικτικά στοιχεία.
......................................................
Η μάνα έλειπε στη δουλειά. Ο σύζυγος έκανε με την παραδουλεύτρα παιδί.
....................................................................................................................................................................

Πόσο βαθιά άραγε πρέπει να μπει νυστέρι, για να εξυγιανθεί, τουλάχιστον στο ''πιστεύω'' πρώτα, η σημερινή κοινωνία;
Και ποιο πρέπει να είναι αυτό το νυστέρι;

...........................................................................................................................
Κι άλλη όμως περίπτωση, που μας ανατριχιάζει και μας προβληματίζει:

“Η Οικογένεια της Αγάπης”


Ο Ντέιβιντ Μπεργκ ήταν γιος ιεραποστόλων.
Μεγάλωσε με αυστηρές θρησκευτικές αρχές, που απαγόρευαν οποιαδήποτε σεξουαλική σχέση εκτός γάμου.
Όταν τον έπιασε η μητέρα του να αυτοϊκανοποιείται, τον ανάγκασε να ολοκληρώσει την πράξη μπροστά στον πατέρα του.
Παρά το σεξουαλικό παράπτωμα, ακολούθησε το δρόμο των γονιών του ως ιεραπόστολος και εγκαταστάθηκε στις νότιες, παραθαλάσσιες πολιτείες.
Το κοινό του ήταν κυρίως χίπιδες και ο Μπεργκ προσέλκυε μεγάλα πλήθη, κηρύττοντας αγάπη, συμπόνοια και το λόγο του Θεού.
Δεκάδες ακολουθούσαν τον Μπεργκ όπου πήγαινε και αποκαλούσαν τους εαυτούς τους “Παιδιά του Θεού''.

Έως το 1978, οι αριθμοί των πιστών ήταν χιλιάδες.
Λάτρευαν τον Μπεργκ σαν προφήτη του Θεού και του έδωσαν το όνομα “Μωυσής Δαβίδ”.
Ο Μπεργκ επικοινωνούσε μαζί τους μέσω των λεγόμενων “γραμμάτων του Μο”, που περιείχαν από διδάγματα, μέχρι προσωπικές ιστορίες και θεϊκά οράματα που έβλεπε κατά καιρούς.
Τον Φεβρουάριο του ’78, «Τα Παιδιά του Θεού» μετονομάστηκαν σε “Οικογένεια της Αγάπης”.
Η αλλαγή βασιζόταν στη νέα ιδεολογία του Μπεργκ, την ελεύθερη αγάπη.

Ως ελεύθερη αγάπη όριζε το σεξ με πολλούς και διαφορετικούς παρτενέρ (σύντροφο).
Η σεξουαλική απόλαυση, έλεγε ο Μπεργκ, ήταν σταλμένη από το Θεό και δεν μπορούσε να είναι σατανική.
Ζητούσε απ’ τους πιστούς τους να μοιραστούν αυτή τη θεϊκή αγάπη με τον υπόλοιπο κόσμο, χωρίς να τους ενδιαφέρουν οι δεσμοί του γάμου ή οι παραδοσιακές διδαχές της εκκλησίας.

Βέβαια επέμενε ότι η ομοφυλοφιλική αγάπη μεταξύ αντρών ξεπερνούσε τα όρια και δεν είχε την ευλογία του Θεού.
Οι γυναίκες μπορούσαν να διατηρούν σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ τους, αλλά μόνο αν συμμετείχε κι ένας άντρας.

Σύμφωνα με γράμματά του, ο Μπεργκ είδε σε όραμα τον Θεό να του λέει να αυξήσει τους αριθμούς των πιστών, χρησιμοποιώντας τις γυναίκες ως δολώματα.
Ήταν η τιμωρία που έπρεπε να δεχτούν οι γυναίκες.
Η δική τους Σταύρωση για να εξιλεωθούν για τα αμαρτήματά τους.

Κάθε βράδυ, οι πιο όμορφες κοπέλες της σέχτας θα στολίζονταν και θα πήγαιναν σε διάφορα κλαμπ για να γνωρίσουν άντρες.
Αφού περνούσαν τη νύχτα μαζί, ξεκινούσαν την κατήχηση.

Η πρακτική ονομάστηκε “Ψάρεμα του Φλερτ” και είχε τεράστια επιτυχία.
Η “Οικογένεια” απέκτησε περισσότερα από 200 χιλιάδες νέα μέλη μέσα σε λίγα χρόνια.

Σταδιακά, οι γυναίκες της “Οικογένειας” άρχισαν να συνεργάζονται με οίκους ανοχής για να βρίσκουν περισσότερα μέλη, ενώ τα κορίτσια που συμμετείχαν στο “ψάρεμα” γίνονταν όλο και νεότερα.

Όπως ήταν φυσικό, ο Μπεργκ μπορούσε να έχει κάθε κοπέλα στην “Οικογένεια” ως εκπρόσωπος του Θεού.
Δεν είχε σημασία η ηλικία ούτε οι συγγενικοί δεσμοί.

Πολύ αργότερα χρειάστηκε να επέμβει η αστυνομία, για να διαλύσει αυτή τη σέχτα
(από το ίντερνετ)


Ένα από τα πολλά περιστατικά του κοντινού παρελθόντος, σε χριστιανικό κλάδο, που με διάφορες μορφές -- αδύνατες ή ασθενέστερες -- υπάρχει κίνδυνος και σήμερα να αναφύεται ή να φημολογείται ότι αναφύεται και σε άλλες χριστιανικές κοινότητες.
Γιατί όμως και στον κόσμο των ζηλωτών χριστιανών μια τέτοια πλάνη και παρερμηνεία;


.........................................................................................................................................
................................................................................................................................

Δειγματοληπτικά αναφέραμε αυτά τα παραδείγματα, για μια κατάσταση που διαπιστώνεται ότι είναι διαχρονική και τελευταία οξυμένη.
Και σε κάθε κατεύθυνση.
Ένα πυρακτωμένο ηφαίστειο που στο ξεχείλισμά του απειλεί να αποτεφρώσει ηθικά και πνευματικά την ανθρωπότητα.
Και το οποίο μας προβληματίζει βαθιά.

Την απάντηση ωστόσο θα την αναζητήσουμε στο επόμενο άρθρο, πρώτα ο Θεός.

Ζιώγα Κατερίνα
Εκπαιδευτικός

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου