Το Σύνταγμα έγινε πιο light! Απέκτησε χρώματα και
διάθεση με μηνύματα που μας παραπέμπουν στο καλοκαίρι και μας καθοδηγούν στον προορισμό μας.
Όλα είναι light, αλλά σίγουρα με όλη τη γεύση.
Η Interbus σε συνεργασία με τον τομέα της Εμπορικής Εκμετάλλευσης της ΣΤΑ.ΣΥ Α.Ε (Μετρό) και την Zenith Optimedia, άλλαξαν την εικόνα του πρώτου σε επισκεψιμότητα σταθμού Μετρό της Αθήνας.
Ο σταθμός του Συντάγματος είναι αφιερωμένος αποκλειστικά σε έναν πελάτη και κάτι τέτοιο συμβαίνει για πρώτη φορά στα χρονικά της διαφημιστικής αγοράς.
Μια έξυπνη διαφημιστική προβολή βρίσκεται σε κάθε σημείο του σταθμού τραβώντας την προσοχή. Η Heineken Light είναι παντού.
newsbeast.gr
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου