ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 30 Αυγούστου 2017

«Δεν είχα κάνει σex για 7 χρόνια -Τι συνέβη όταν τελικά ξαναέκανα»: Μια γυναίκα εξομολογείται





Μετά από
τρία παιδιά, η Ρεμπέκα σταμάτησε να κάνει σεξ με τον άνδρα της, ώσπου… οδηγήθηκαν στο διαζύγιο. Χώρισαν και συνολικά πέρασαν επτά χρόνια χωρίς να κάνει σεξ. Και τώρα περιγράφει το πώς είναι να ξανακάνεις σεξ μετά από τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα.

«Όταν ήμουν στο κολέγιο, ήμουν πάντα η πρώτη από τις φίλες μου που δοκίμαζαν νέα πράγματα. Και ναι ήμουν η πρώτη που έκανε και σεξ. Και όταν οι φίλες μου χρειάζονταν συμβουλές για τις σχέσεις τους πάντα έρχονταν σε μένα. Κατά κάποιο τρόπο ήμουν η πιο όμορφη από τις φίλες μου και η πιο σίγουρη για την εμφάνισή της. Οντας μικροκαμωμένη, ξανθιά και με έντονη προσωπικότητα είχα πάντα στραμμένη επάνω μου την προσοχή, τόσο του αντίθετου, όσο και του ίδιου φύλου.

Οταν ο Τζον και εγώ παντρευτήκαμε, αμέσως μόλις τελειώσαμε το κολέγιο, ήμασταν πολύ σεξουαλικά ενεργοί. Ξυπνάγαμε νωρίς το πρωί για να κάνουμε σεξ πριν πάμε στη δουλειά και δεν ήταν ασυνήθιστο να κάνουμε εκπλήξεις ο ένας στον άλλο και ορισμένα απογεύματα να κλειδωνόμαστε σε γραφεία στο χώρο εργασίας μας για να κάνουμε σεξ.


Μετά αποκτήσαμε το πρώτο μας παιδί. Και τα πράγματα άλλαξαν δραματικά.

Εβαλα πολλά κιλά και έχασα το ενδιαφέρον μου για σεξ. Ήμουν εξαντλημένη και τυφλωμένη από την αγάπη για το μωρό μας και το να κάνω εξ με τον Τζον ήταν το τελευταίο πράγμα που είχα στο μυαλό μου.

Υστερα από 10 χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων είχαμε αποκτήσει άλλα δύο παιδιά, το σεξ είχε μετατραπεί από μια συχνή συναρπαστική δραστηριότητα σε κάτι που ίσως συνέβαινε μία φορά το μήνα. Και, για μένα τουλάχιστον, δεν ήταν ευχάριστο όταν συνέβαινε.

Στην πραγματικότητα, τα τελευταία χρόνια του γάμου μας, σταματήσαμε να κάνουμε σεξ. Ημασταν περισσότερο συμπαίκτες και γονείς και νιώθαμε περισσότερο φίλοι παρά εραστές. Μοιραζόμασταν το κρεβάτι μας, αλλά πραγματικά δεν ήταν τίποτα παραπάνω από ένα μέρος για να κοιμηθούμε. Δεν ήταν πια ένα μέρος για να κάνουμε σεξ.

Ο γάμος μας τελείωσε χωρίς καβγάδες. Παραμείναμε φίλοι και εξακολουθούμε να είμαστε, για τα παιδιά μας. Απλά δεν είμαστε πλέον ζευγάρι. Στην αρχή ήμουν λίγο λυπημένη, πιστεύοντας ότι ο Τζον έβγαινε με άλλες γυναίκες. Ωστόσο, περισσότερο ένιωθα ανακούφιση. Δεν είχαν την προσδοκία ότι μπορεί και να έκανα σεξ. Κοιμόμουν καλύτερα, πιο ήρεμη για πρώτη φορά.


arouraios.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου