ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

10 «μαγικές» ατάκες για το «καμάκι» σου!






Όταν ένας άντρας θέλει να «ρίξει» μια γυναίκα επιστρατεύει όλες τις ατάκες που του έρχονται στο μυαλό, διαλέγει την «καλύτερη» και την... εκτοξεύει!.




Τι γίνεται, όμως, όταν η ατάκα σου προκαλεί γέλιο στις γυναίκες; Τότε νιώθεις άσχημα και αναρωτιέσαι τι λάθος έκανες και γιατί δεν της άρεσε αυτό που είπες...


Είναι αδύνατον να κολακευτεί μια γυναίκα από μια φράση που την έχει δει παντού γραμμένη, που την λένε όλοι και που φυσικά στερείται φαντασίας. Το λάθος που κάνετε όλοι είναι να «εμπιστεύεστε» ατάκες που έχετε διαβάσει κάπου και νομίζετε πως θα εντυπωσιάσουν. Αμ, δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα, κύριοι...


Παρακάτω θα διαβάσετε 10 από τις ατάκες που λέτε σε γυναίκες και τις κάνετε, όχι μόνο να γελάνε μαζί σας, αλλά και να ξενερώνουν... Παρόλα αυτά οφείλουμε να αναγνωρίσουμε πως είναι αστείες!
1) -Έχεις καλή ασφαλιστική εταιρία;
   -Γιατί
  - Γιατί έπαθα μεγάλη ζημιά μαζί σου!
2) Κοπελιά μήπως σου βρίσκεται κάνα σφυρί;
-Τί να το κάνεις;
-Να σπάσω τον πάγο!


3) -Πιστεύεις στον Θεό;
   -Ναι.
   -Ωραία γιατί εγώ είμαι η απάντηση στις προσευχές σου
4) Κάπου σε έχω ξαναδεί. Εσύ δεν είσαι το κορίτσι στα όνειρα μου;
5) Μπορεί να μην είμαι ο πιο όμορφος άντρας εδώ μέσα , αλλά είμαι ο μοναδικός που βρήκε το θάρρος να σου μιλήσει !
6) Αχ και να ήμουν το μπλουζάκι σου ν’ αγγίζω το κορμί σου!
7) Συγνώμη, πρέπει να χάθηκα! θα με βοηθήσεις να μάθω που πηγαίνεις;
8) Πιστεύεις στον έρωτα με την πρώτη ματιά ή να ξαναπεράσω σε κανα τέταρτο;
9) Αν ήσουν δάκρυ στα μάτια μου δε θα έκλαιγα ποτέ για να μη σε χάσω
10) Έχασα το πάνινο αρκουδάκι μου. Θα κοιμηθείς εσύ μαζί μου;



manslife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου