Επιστροφή στη δράση για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Enduro με τον αγώνα της Φλώρινας
που έπειτα από την καλοκαιρινή ανάπαυλα έφερε τους αθλητές του δημοφιλούς χωμάτινου αθλήματος ξανά στο στοιχείο τους.
Ο Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Φλώριναςμε συνδιοργανωτές και υποστηρικτές τηνΠεριφερειακή Ενότητα Φλώριναςκαι τονΔήμο Φλώρινας, έκανε μια πολύ καλή και δυνατή προσπάθεια για ένα καλό αποτέλεσμα, κάτι που έγινε αντιληπτό από όλους, αθλητές και θεατές, ενώ η διαδρομή ήταν στην χρυσή τομή της δυσκολίας και της ευχαρίστησης μετά το καλοκαιρινό διάλλειμα.
6ος αγώνας για το Πρωτάθλημα και 3ος για το αντίστοιχο του Βορείου Ελλάδος περιελάμβανε έναν κύκλο των 47 χιλιομέτρων που επαναλαμβανόταν 4 και 3 φορές αντίστοιχα, αναλόγως θεσμού. Υπήρχαν 2 ειδικές διαδρομές, μία τύπου MotocrossMOTOACTIONμήκους 3,5 χιλιομέτρων και μία τύπου EnduroMAKINA-KTMμε μήκος 5,5 χιλιόμετρα που βρίσκονταν σε ειδικά διαμορφωμένη και σηματοδοτημένη περιοχή παραπλεύρως του Αεροδρομίου Φλώρινας η 1η και του Πεδίου Βολής Φλώρινας η 2η, και ήταν αυτές πουέκριναν τους νικητές και το αποτέλεσμα.
που έπειτα από την καλοκαιρινή ανάπαυλα έφερε τους αθλητές του δημοφιλούς χωμάτινου αθλήματος ξανά στο στοιχείο τους.
Ο Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Φλώριναςμε συνδιοργανωτές και υποστηρικτές τηνΠεριφερειακή Ενότητα Φλώριναςκαι τονΔήμο Φλώρινας, έκανε μια πολύ καλή και δυνατή προσπάθεια για ένα καλό αποτέλεσμα, κάτι που έγινε αντιληπτό από όλους, αθλητές και θεατές, ενώ η διαδρομή ήταν στην χρυσή τομή της δυσκολίας και της ευχαρίστησης μετά το καλοκαιρινό διάλλειμα.
6ος αγώνας για το Πρωτάθλημα και 3ος για το αντίστοιχο του Βορείου Ελλάδος περιελάμβανε έναν κύκλο των 47 χιλιομέτρων που επαναλαμβανόταν 4 και 3 φορές αντίστοιχα, αναλόγως θεσμού. Υπήρχαν 2 ειδικές διαδρομές, μία τύπου MotocrossMOTOACTIONμήκους 3,5 χιλιομέτρων και μία τύπου EnduroMAKINA-KTMμε μήκος 5,5 χιλιόμετρα που βρίσκονταν σε ειδικά διαμορφωμένη και σηματοδοτημένη περιοχή παραπλεύρως του Αεροδρομίου Φλώρινας η 1η και του Πεδίου Βολής Φλώρινας η 2η, και ήταν αυτές πουέκριναν τους νικητές και το αποτέλεσμα.
Η εκκίνηση δόθηκε στις 09.00 ακριβώς για τους πρώτους αθλητές από τον χώρο του Νέου Πάρκου Φλώρινας κι ο αγώνας τερμάτισε περί τις 16.00 το απόγευμα στον ίδιο χώρο, που είχε περιμετρικά τοποθετημένες τις ομάδες με τους μηχανικούς των αναβατών που πραγματοποιούσαν τα service και τους ανεφοδιασμούς, καθώς και μεγάλο χώρο catering που εξυπηρετούσε την διοργάνωση, τους συμμετέχοντες και όλους τους επισκέπτες της εκδήλωσης.
Στον χώρο των 2 Ειδικών Διαδρομών υπήρχε αντίστοιχη εικόνα με τις ομάδες και τους μηχανικούς να έχουν οριοθετημένους χώρους επισκευών και ανεφοδιασμού, καθώς και ηχητική κάλυψη με μουσική επένδυση του αγώνα για τους θεατές.
Νικητής στην γενική κατάταξη ήταν ο Αλέξης Ζώρας (ΛΑΜΣ) – ΚΤΜ που βρέθηκε στην καλύτερη φόρμα, αφήνοντας 2ο οριακά τον Γιάννη Παυλίδη (ΜΟΓ) – ΤΜ, και οι δύο από την κατηγορία Ε1. Έτσι κρατιέται ανοιχτή η υπόθεση τίτλου, αφού η βαθμολογική διαφορά είναι 10 βαθμοί, που δίνει σαφώς μαξιλάρι ασφαλείας στον Γρεβενιώτη οδηγό αλλά που δεν μπορεί να επαναπαυθεί και τελείως… 3ος στην κατηγορία ήταν ο Πάνος Κακολύρης (ΜΟΛΠ) – ΥΑΜΑΗΑ (και 5ος γενικής) ανανεωμένος και όλο πιο δυνατός μετά το ISDE.
3ος στην γενική κατάταξη και νικητής –αλλά και πρωταθλητής πλέον- στην Ε2 ήταν ο Δημήτρης Βαγγελάκος(ΑΛΑΜΜ) με Yamaha που διατηρεί το αήττητο στην κλάση του, αφήνοντας 2ο τον Γιάννη Τρίγκα (ΜΟΛΕΤ) με Beta (6ος γενικής), ενώ στην 3η θέση της κατηγορίας ανέβηκε για μια ακόμη φορά ο Γιώργος Κοινωνάς (ΣΜΟΚ) πάνω στο δίχρονο Yamaha (7ος γενικής).
Στην Ε3 ο Βασίλης Σιαφαρίκας (ΜΟΓ) με Hondaήταν αρκετά κουρασμένος αλλά δεν έχασε τη νίκη διασφαλίζοντας και άλλο ένα πρωτάθλημα στην κατηγορία του, μένοντας όμως 4ος στην γενική κατάταξη, ανοίγοντας ξανά την υπόθεση του απόλυτου τίτλου μέχρι τον τελευταίο αγώνα αφού η διαφορά είναι στους 4 βαθμούς! 2οςκαι πάλι ο Χρήστος Παπαθεοδώρου (ΜΟΓ) επίσης με Honda (8ος γενικής), ενώ 3ος ο Νίκος Βασιλείου(ΛΕΜΙ) με Beta.
ΟιΑρτέμης Σφηναρολάκης (Honda – E1), Μιχάλης Κόπανος (KTM – E2), Γιάννης Χασάπης (KTM – E1) και Μιχάλης Ντουζένης (TM – E2) ακολούθησαν στην Γενική κατάταξη, 8ηέως 12η θέσεις.
Άλλη μια νίκη για τον Δημήτρη Μπάκα (ΛΕΔΙΛΑ) με Husqvarna στη κατηγορία ΕΝ με τον Αλέξανδρο Καρίμαλη (ΜΟΣΥΣ) με ΚΤΜ να είναι 2ος.Πρωταθλητής και αυτός για φέτος, επίσης αήττητος!
Στους Βετεράνους ΕSεπανεμφανίστηκε ο ΘανάσηςΓκαγκανάτσιος (ΜΟΛΕΚ) με ΚΤΜ, κερδίζοντας κατηγορία και πρωτάθλημα, έναντι του 2ουΧάρη Δημόπουλου (ΑΜΟΛ) με HONDA. 3ος τερμάτισε ο Χρήστος Κυρτσούδης (MOΘ) με Beta.
Για το Πρωτάθλημα Βορείου Ελλάδας, 1ος Γενικής και στην BΕ2 στέφθηκε ο Δημήτρης Βαρσάμης (ΜΟΛΕΚ) με ΚΤΜ, 2οςγενικής ο Νίκος Ευαγγέλου (ΜΟΦ) και 3ος ο Νίκος Παπαγιάννης (ΛΕΜΟΒ). Νικητής στην ΒΕ1 ήταν ο Παύλος Ψαρράς (ΜΟΘ) με TM 125, ενώ νικητής στην ΒΕ3στέφθηκε ο Άγγελος Συμεωνίδης(ΑΜΟΛ) με KTM. Στους Βετεράνους BESoΠέτρου Μιχάληςμε ΚΤΜ(ΜΟΘ) ήταν ο νικητής, ενώ στους νεοεισερχόμενους αθλητές στο Enduro της κατηγορίας EHobbyπου κάνουν ένα γύρο, νίκησε oΜίχος Αντώνης(ΜΟΘ) με ΚΤΜ. Στην EXPERT επικράτησε ο Άρης Πυρλής (ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ) με ΤΜ 300
Ίδιοι οι νικητές και στα ομαδικά: Πρώτη ομάδα αναδείχθηκε η YamahaRacingWorksbike ενώ το Σωματείο που συγκέντρωσε τους περισσότερους βαθμούς στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα ήταν ο Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Γρεβενών.
Εκ μέρους του ΜΟΦ:
Ο Μοτοσυκλετιστικός Όμιλος Φλώρινας (Μ.Ο.Φ) επιθυμεί να ευχαριστήσει θερμά:
Όλους τους αθλητές που συμμετείχαν στον αγώνα.
ΤηνΠεριφερειακή Ενότητα Φλώριναςκαι ειδικότερα τονΑντιπεριφερειάρχηκ.Μπίρο ΣτέφανοκαιΠεριφερειακό Σύμβουλο κ.Αντωνιάδη Γεώργιογια την πολύ σημαντική υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα που μας παρείχαν κι απαιτεί μια τέτοιας εμβέλειας διοργάνωση.
Τον Δήμο Φλώρινας και ειδικότερα τον Δήμαρχο κ.Βοσκόπουλο Ιωάννη και τον Αντιδήμαρχο κ.Αριστείδου Άρη για την ουσιαστική κι απαραίτητη βοήθεια που παρείχαν, καθώς και όλους τουςΔημοτικούς Συμβούλους που υπερψήφισαν την πρόταση για συνδιοργάνωση.
ΤηνΠυροσβεστική Υπηρεσία Φλώριναςκαι ειδικότερα τονΔ/κτηκ.Μιαούλη Ιωάννηγια την παραχώρηση πυροσβεστικών οχημάτων καθώς καιτα πληρώματα.
ΤοΤμήμα Τροχαίας Φλώριναςκι ειδικότερα τονΔ/κτηκ.Γκίνη Δημήτριοαλλά καιόλα τα πληρώματα των περιπολικών.
Το Δασαρχείο Φλώρινας και ειδικότερα τον προϊστάμενο κ.Παπαιωάννου Παναγιώτη για την άμεση επικοινωνία και διευθέτηση αδειών και λοιπών τεχνικών θεμάτων.
Τους Εθελοντές Διασώστες Φλώρινας, όλους τους Εθελοντές συμπολίτες μας και τα μέλη του ΜΟΦ, που αφιέρωσαν 2 μέρες από τον χρόνο τους και μας προσέφεραν όλη την ενέργεια και διαθέσιμη βοήθειά τους προκειμένου να φέρουμε μαζί επιτυχημένα σε πέρας αυτήν την Πανελλήνιας εμβέλειας διοργάνωση.
Σε ένδειξη ευγνωμοσύνης ο Μ.Ο.Φ θέλει να ευχαριστήσει θερμά τους Μεγάλους Χορηγούς του:
ΉχοςΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ – MyGas OULIARIS – Beer Bar KOZEL – EKO Ρασπόπτσης – ΞυλείαΒΙΕΜΑΚ – Hotel KINGALEXANDER – Κουφώματα FINSTRAL – FRESH Sweet & Salty – Rent Event – MOTOACTION – MAKINA ΚΤΜ – ADIGRAFO design
Τέλος, ο ΜΟΦ κατάφερε και συγκέντρωσε ένα αρκετά αξιοσέβαστο ποσό για την στήριξη της Γεωργίας Σιέκρη από τις κούπες, τα μπλουζάκια που εκτυπώθηκαν για αυτόν τον σκοπό αλλά και τις δωρεές ποσών από τους αθλητές, μηχανικούς κι επισκέπτες της εκδήλωσης αυτής. Τα χρήματα θα παραδοθούν αυτούσια από τον ΜΟΦ στην μητέρα της. Σας ευχαριστούμε όλους για την ανταπόκριση.
Ο επόμενος αγώνας όπου θα πέσει η αυλαία του Πανελληνίου Πρωταθλήματος θα γίνει στοΛουτράκι από τον ΜΟΛΠ στις 22 Οκτωβρίου. Μην ξεχνάμε όμως, ότι θα προηγηθεί ο αγώνας για το Πρωτάθλημα Βορείου Ελλάδος, στην Βέροια από την ΛΕΜΟΒ στις 8 Οκτωβρίου.
Ευχαριστούμε και τους χορηγούς του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Enduro που είναι η ΥΑΜΑΗΑ Motodynamics, η KTMSEE, η HondaRedRiders, το ΥΑΜΑΗΑ WorksbikeRacing, η TMRacingHellas, την ΙΝΑ TechMX και το EmporioCarrer.
Γραφείο Τύπου κι επικοινωνίας ΑΜΟΤΟΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου