ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

«Είχα 7 χρόνια να εμφανιστώ σε πίστες, δύσκολο το συναίσθημα όταν με “χτύπησε” η ασθένεια»



Ένα πρόβλημα υγείας τον
κράτησε πολλά χρόνια μακριά από τις πίστες. Ο λόγος για τον τραγουδιστή Χρήστο Πάζη ο οποίος και μίλησε στην εκπομπή «Όλα Καλά».

«Είχα επτά χρόνια να εμφανιστώ σε πίστες, ήταν επιλογή μου να κάνω πίσω λόγω των θεμάτων με την υγεία μου» είπε ο τραγουδιστής και συνέχισε:

«Ήταν δύσκολο το συναίσθημα όταν με "χτύπησε" η ασθένεια. Από τη μία λες "γιατί σε μένα;", αλλά από την άλλη, το παίρνεις και λίγο αλλιώς και λες ότι μπορεί να έγινε και για καλό. Ήταν ένα μάθημα για μένα, αναθεώρησα πολλά πράγματα στη ζωή μου. Το ρητό που λέω είναι ότι "τίποτα δεν είναι δεδομένο στη ζωή"», είπε μεταξύ άλλων ο τραγουδιστής.

Δείτε το βίντεο με όσα είπε ο Χρήστος Πάζης:


Ο τραγουδιστής είχε μιλήσει στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου «The 2night Show» για το πρόβλημα που αντιμετώπισε με τη φωνή του: «Υπήρχε ένα πρόβλημα υγείας. Πέρασα ένα δύσκολο πρόβλημα με την υγεία μου, με τον λαιμό μου, με το εργαλείο μου, με αυτό δουλεύουμε με αυτό προσπαθούμε να ζήσουμε . Από την πολλή δουλειά, την κούραση, κάποια στιγμή ...κλάταρε και φεράρι να είναι κάποια στιγμή θα κλατάρει... Τίποτα δεν είναι δεδομένο, νόμιζα ότι δε θα πάθω τίποτα... Μου κόπηκε η ζωή γιατί γεννήθηκα τραγουδιστής. Χτυπούσαν καμπανάκια, δεν τα άκουγα και κάποια στιγμή την έπαθα. Καταλάβαινα ότι ταλαιπωριόμουν, δεν ήμουν ο Χρήστος που ξέρατε όλοι. Αποσύρθηκα σιγά σιγά, δεν το σταμάτησα απότομα γιατί ενώ είχα πρόβλημα, εμφανιζόμουν στη σκηνή γιατί έπρεπε να το κάνω, ήθελα, είχα οικονομικές ανάγκες» είχε πει χαρακτηριστικά. 




newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου