ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2018

Το συγκινητικό μήνυμα της Αποστολίας Ζώη για τον πατέρα της



Η Αποστολία Ζώη αποχαιρετά τον
πατέρα της, ο οποίος έφυγε πρόσφατα από τη ζωή, με ένα μήνυμά της στον λογαριασμό της στο Instagram.

Δημοσιεύοντας μια φωτογραφία του πατέρα της, η τραγουδίστρια και νικήτρια του Nomads, γράφει:

«Καλό σου παράδεισο μπαμπούλη μου,

14 μήνες πάλεψες με αξιοπρέπεια, με μια αρρώστια που δεν έχει αξιοπρέπεια. Πρότυπο δύναμης για μένα μέχρι την τελευταία σου πνοή. Είχες στόχο στη ζωή σου να μας μεγαλώσεις χωρίς να μας λείψει τίποτα. Και δεν μας έλλειψε τίποτα μπαμπά μου. Θέλω να σε θυμάμαι να κατακτάς τις κορυφές, ατρόμητος να τραβάς μπροστά και να σ ‘ακολουθώ διψώντας να μάθω όλες σου τις γνώσεις για τη φύση που τόσο αγαπούσες. Πόσα μου δίδαξες. Τόσες ικανότητες και τόσες συμβουλές. Όλα τα κρατάω μέσα μου πολύτιμα εφόδια.

Με έκανες δυνατή. Να επιβιώνω στα πιο δύσκολα. Σαν να με προετοίμαζες γι’ αυτό που έρχεται. Που να 'ξερα τι μας περιμένει. Σ' ευχαριστώ που με έκανες καλύτερο άνθρωπο. Σ' ευχαριστώ που δεν με έκρινες ποτέ. Μόνο δύναμη μου έδινες και με παρότρυνες για την ευτυχία μου και την εξέλιξη μου. Σ' ευχαριστώ που ήσουν εσύ ο μπαμπάς μου και μου χάρισες αγάπη απλόχερα. Ότι έκανα το έκανα για σένα και έτσι θα συνεχίσω.

Σ' αφήνω στα χέρια της μανούλας που τόσο σε είχε ανάγκη για να σε πάρει από εμάς τόσο νωρίς. Θα είσαι πάντα εδώ για μένα γιατί κυλάει μέσα μου το DNA σου. Είμαι ΕΣΥ μπαμπούλη μου και είμαι περήφανη. Είσαι ο ήρωας μου. Όσοι από εσάς εκεί έξω δίνετε την προσωπική σας μάχη να ξέρετε σας θαυμάζω. Σας καταλαβαίνω. Σας συμπονώ. Κάνω την προσευχή μου για εσάς να πάνε όλα καλά. Σε κανέναν δεν αξίζει να ταλαιπωρείται».





newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου