ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

«Ήταν επιλογή μου να μην κάνω παιδιά, δεν θα ανταποκρινόμουν»



Το σπίτι της άνοιξε η
ηθοποιός Νεφέλη Ορφανού στην εκπομπή «ΕΔΩ», όπου μίλησε για πολλά θέματα, μεταξύ των οποίων και τη συμμετοχή του Γιώργου Αγγελόπουλου στην σειρά του Alpha «Τατουάζ».

«Γιατί να μην το κάνει; Αν είναι καλός οκ, αν δεν είναι καλός δεν θα συνεχίσει. Και άλλοι που έχουν σπουδάσει θέατρο, παίζουν και δεν είναι καλοί. Πολύ απλό», ανέφερε η Νεφέλη Ορφανού, σχετικά με τον ρόλο του Ντάνου στη σειρά του Alpha.

«Εγώ είμαι κάθετη στις πλαστικές. Μου αρέσει η ρυτίδα! Είμαι ψυχανώμαλη, τι να πω… Δεν μου αρέσει το τεζαρισμένο πρόσωπο τι να πω…», σχολίασε όταν ρωτήθηκε για τις πλαστικές επεμβάσεις.

Όσον αφορά στην απόφασή της να μην κάνει παιδιά, εξομολογήθηκε: «Παιδιά δεν ήθελα να κάνω, ήταν επιλογή μου. Δεν ήθελα γιατί δεν θα ανταποκρινόμουν. Δεν μπορείς να έχεις ένα παιδί και να τρέχεις να κάνεις θέατρο! Το παιδί θέλει να είσαι εκεί, μητέρα!».



newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου