ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2018

Χαμηλή η στάθμη του νερού στη Βενετία



Όχι μόνο δεν
βυθίζεται πια αλλά αντίθετα τα φημισμένα κανάλια της είναι απροσπέλαστα λόγω του ελάχιστου νερού. Η Βενετία, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ επικαλούμενο την εφημερίδα «La Nuova di Venezia», έχει μια πολύ διαφορετική εικόνα από αυτή που αναζητούν οι χιλιάδες τουρίστες που ταξιδεύουν στην ιταλική πόλη με την ψευδαίσθηση μιας ρομαντικής βόλτας με γόνδολα.

Αυτή είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που η πόλη έχει δει ιστορικά χαμηλά επίπεδα παλίρροιας. Και μάλιστα τον Φεβρουάριο, κατά τη διάρκεια του μήνα του Καρναβαλιού. Το Μεγάλο Κανάλι, ένας από τους κύριους διαδρόμους κυκλοφορίας της Βενετίας, παραμένει ανοιχτό για τα θαλάσσια λεωφορεία της πόλης, αλλά όχι αρκετά μικρότερα κανάλια, στα οποία δεν μπορεί πια κανείς να περιηγηθεί.

Η πόλη της λιμνοθάλασσας είναι πιο συνηθισμένη στις πλημμύρες λόγω της μεγάλης παλίρροιας παρά στην έλλειψη νερού. Ωστόσο, δεν είναι η πρώτη φορά που βιώνει σημαντική πτώση της στάθμης νερού, κατά περίπου 60 εκατοστά. Το 2016, τα επίπεδα των υδάτων μειώθηκαν κατά 66 εκατοστά, ενώ το 2008 και το 1989 τα επίπεδα μειώθηκαν κατά 90 εκατοστά.

Αυτή η εξαιρετικά χαμηλή παλίρροια θα μπορούσε να είναι συνέπεια, σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, του αστρονομικού φαινομένου του μπλε φεγγαριού, το οποίο παρατηρήθηκε αυτή την εβδομάδα σε διάφορα μέρη του πλανήτη. Ωστόσο, ο Τύπος επισημαίνει επίσης ότι αποτελεί ένδειξη της αμέλειας με την οποία οι αρχές συντηρούν το ιστορικό κέντρο για τουλάχιστον έναν αιώνα.

Όταν η πόλη είχε περισσότερους κατοίκους και λιγότερους τουρίστες, τα κανάλια καθαρίζονταν από την υπερβολική λάσπη και ήταν σχεδόν πάντα ανοικτά στην ναυσιπλοΐα, γράφει η «La Nuova di Venezia».




newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου