ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

«Μου αρέσει να κυκλοφορώ γυμνή στο σπίτι μου»



Η Emily Ratajkowski δηλώνει
ότι της αρέσει να κυκλοφορεί γυμνή στο σπίτι της και μοιράζει εγκεφαλικά με το νέο διαφημιστικό για τη σειρά εσωρούχων MyDKNY.

Το καλλίγραμμο μοντέλο λέει μεταξύ άλλων ότι «μου αρέσει να βάζω τους δικούς μου κανόνες», ότι «δεν σηκώνω μύγα στο σπαθί μου», ότι «είμαι επίμονη και ρομαντική» και ότι, τελικά, «μου αρέσει να είμαι εγώ» στο διάρκειας 50 δευτερολέπτων βίντεο το οποίο κυκλοφόρησε ανήμερα του Αγίου Βαλεντίνου και κάνει τον γύρο του διαδικτύου.

Αυτό, όμως, που προκάλεσε αίσθηση και τρέλανε τον αντρικό πληθυσμό ήταν η αποκάλυψή της ότι «νοιώθω άνετα να κυκλοφορώ γυμνή στο σπίτι μου».

Δείτε το βίντεο:







newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου