ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

Ποια Ελληνίδα παρουσιάστρια είναι το κοριτσάκι της φωτογραφίας



Με μια φωτογραφία από τα παιδικά της χρόνια και με ένα κείμενο - εξομολόγηση για τους δικούς της ανθρώπους, ανακοίνωσε τα γενέθλιά της μέσω Instagram στους διαδικτυακούς της φίλους η γνωστή παρουσιάστρια.

Ο λόγος για την Ελένη Τσολάκη.




«Από τότε...από πότε που θυμάμαι τον εαυτό μου αυτή ήταν η πιο αγαπημένη μου μέρα...??????τα γενέθλιά μου πάντα μ' έκαναν να αισθάνομαι ξεχωριστά!!!Μεγαλώνοντας είχα πάντα την ίδια χαρά, την ίδια ανυπομονησία, την ίδια αγωνία. Κ ας μη το πίστευε κανείς... Αλλά αυτό δεν θα φύγει ποτέ! Γιατί ο Θεός μου έχει δώσει το πιο μεγάλο δώρο,τους ανθρώπους μου,που μ' αγαπάνε κ μου δίνουν δύναμη!!!Έχω τα πάντα????Να έχουμε λοιπόν χαρά κ να πηγαίνουμε,να μην το βάζουμε κάτω...πάντα στη στροφή περιμένει κάτι πιο ωραίο,πιο σπουδαίο,πιο μεγάλο αρκεί να το θέλουμε πολύ!!!»









newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου