ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 4 Απριλίου 2018

O Δημήτρης Πρίντζας γράφει για τον Γρεβενιώτη Γιατρό Κωνσταντίνο Κολέτσο: "Είμαι περήφανος" ..




Πριν λίγες ώρες έφυγε από τη ζωή ένας πραγματικός ιατρός-επιστήμονας, μα
πάνω απ' όλα άνθρωπος, ο Κώστας Κολέτσος. Ένας γιατρός υπόδειγμα για τον οποιοδήποτε θέλει να φέρει αυτή την ιδιότητα. Έχω την τιμή να είμαι ανιψιός του (πρώτος ξάδερφος του πατέρα μου) και απ' αυτούς που συζητούσαμε -για να βρούμε λύση- από το πιο απλό πρόβλημα του Κοσματίου έως το πιο σύνθετο της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας που ζούμε.



Ο doctor αγόραζε και διάβαζε οποιαδήποτε εφημερίδα κυκλοφορούσε.
Τη βιβλιοθήκη του,σίγουρα,θα τη ζηλέψουν οι μεγαλύτεροι εκδοτικοί οίκοι της χώρας!!!
Αυτά,συμβαίνουν από τη στιγμή που επέστρεψε στα πάτρια εδάφη.
Για τα προηγούμενα,μιλάει η ίδια η Ιστορία!!!

Είναι ο άνθρωπος,που μαζί με τον αείμνηστο Νομάρχη μας-Δημήτρη Ρίγγο-έσωσαν άπειρες ζωές στο νοσοκομείο "Παπανικολάου" της Θεσ/κης!!!
Υπήρξαν και οι δυο τους το στήριγμα όλων των Γρεβενιωτών αλλά και ολόκληρης της χώρας. Και το κυριότερο,με απόλυτη ανιδιοτέλεια!!! Κλείνοντας, Ιταλέ:
- Θυμάμαι, ακόμα, όταν στο γάμο σου (1989) ήμουν ντυμένος τσολιαδάκι!!!
- Θυμάμαι, ακόμα, πως βρέθηκες δίπλα και βοήθησες οποιοδήποτε μέλος της οικογένειάς μου!!! Ακόμα και εμένα πρόσφατα!!!
- Θυμάμαι, ακόμα, πως δεν έχω ακούσει καμία αρνητική λέξη για εσένα. Οι διάδρομοι του "Παπανικολάου" συνεχίζουν να μνημονεύουν τον Νομάρχη μας και εσένα θετικά!!! Ακόμη και οι πολίτες που μένουν μόνιμα γύρω απ' αυτό το μεγάλο Νοσοκομείο!!!
- Είμαι περήφανος, γιατί το τελευταίο βιβλίο που δεν διάβασες, το γράφει-ήδη- ο κόσμος για εσένα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου