Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2018

Ξεκινούν σήμερα οι Πανελλήνιες για τα ΕΠΑΛ με Νέα Ελληνικά-Ελληνική Γλώσσα



Στο πρώτο μάθημα για τις φετινές πανελλαδικές εξετάσεις θα εξεταστούν σήμερα
Πέμπτη 7 Ιουνίου, οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ. Πρόκειται για το μάθημα της Ελληνικής Γλώσσας, που συνηθίζεται να εξετάζεται πρώτο.

Το υπουργείο Παιδείας έχει διαβεβαιώσει ότι «ο μηχανισμός είναι πανέτοιμος, τα εξεταστικά κέντρα της χώρας (858 για τα ΓΕΛ και 145 για τα ΕΠΑΛ) έχουν λάβει τις σχετικές οδηγίες και, όπως κάθε χρονιά, το Υπουργείο βρίσκεται σε απόλυτο συντονισμό με όλες τις εμπλεκόμενες υπηρεσίες για την ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων».

104.040 μαθητές θα διεκδικήσουν 74.692 θέσεις σε ΑΕΙ-ΤΕΙ






Συνολικά 104.040 θα είναι οι υποψήφιοι που θα διεκδικήσουν τις 74.692 θέσεις στα ΑΕΙ στις φετινές Πανελλήνιες Εξετάσεις.

Τον αριθμό των υποψηφίων, καθώς επίσης και την κατανομή των εισακτέων στις σχολές, τα τμήματα και τις εισαγωγικές κατευθύνσεις των τμημάτων ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.

Αναλυτικά, οι δηλώσεις - αιτήσεις των υποψηφίων για τις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις ανέρχονται στις 104.040, με τις 86.301 να προέρχονται από μαθητές των ημερήσιων ΓΕΛ, τις 914 από εσπερινά ΓΕΛ, τις 15.742 από ημερήσια ΕΠΑΛ, τις 405 από εσπερινά ΕΠΑΛ, καθώς επίσης και 678 από εσπερινά ΕΠΑΛ, που εξετάζονται μαζί με το ημερήσιο.

Επιπλέον, δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η Υπουργική Απόφαση τροποποίησης και συμπλήρωσης του καθορισμού του αριθμού εισακτέων στις σχολές, τα τμήματα και τις εισαγωγικές κατευθύνσεις τμημάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το ακαδημαϊκό έτος 2018 - 2019.

iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου