Κατά τη διάρκεια της
περασμένης εβδομάδας, η Diesel βραβεύτηκε με 13 Λιοντάρια στο Advertising Film Festival στις Κάννες, το οποίο βραβεύει τις καλύτερες καμπάνιες της χρονιάς.
Ο ανταγωνισμός ήταν υψηλός και η Diesel ήταν η μόνη από την κατηγορία των ρούχων που κέρδισε το χρυσό! Τα 13 βραβεία πήγαν σε 3 διαφορετικές καμπάνιες του brand κάνοντας τη Diesel να ξεχωρίσει.
Τρία βραβεία πήγαν στην καμπάνια «Go With The Flaw», η οποία έκανε το ντεμπούτο της το φθινόπωρο του 2017. Σκηνοθετήθηκε από τον François Rousselet και μέσω αυτής η Diesel στράφηκε εναντίον της τελειότητας. Ο Rousselet έκανε μια ταινία που αναδεικνύει τη μοναδικότητά του καθενός μας με τα ελαττώματά του- ντυμένη με το soundtrack του «Non, je ne regrette rien» της Edith Piaf.
Ένα ακόμα βραβείο πήρε η καμπάνια «Go With The Flaw 2» η οποίο κυκλοφόρησε μια σεζόν μετά με θέμα: τι συμβαίνει όταν κάνετε ό, τι μπορείτε για να κρύψετε τις φυσικές ατέλειές σας; Τουλάχιστον 9 (εννέα!) βραβεία πήγαν στο project «DEISEL», το τρελό πείραμα που διοργανώθηκε κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Fashion της Νέας Υόρκης το Φεβρουάριο του 2018.
Η Diesel άνοιξε κρυφά ένα αυθεντικό κατάστημα με το όνομα DEISEL - στο οποίο τα κομμάτια που φαίνοταν να είναι πλαστά, ήταν στην πραγματικότητα αυθεντικά προϊόντα σχεδιασμένα από την ομάδα σχεδιαστών της Diesel και πωλήθηκαν σε πολύ χαμηλές τιμές. Ανατρεπτική όπως πάντα, η Diesel ήθελε να πει στον κόσμο της ότι είναι ελεύθερος να φοράει ό, τι θέλει με ελεύθερη- πάντα- σκέψη. «Είμαι περήφανος και χαρούμενος που γιορτάζω αυτή τη στιγμή. Επιβεβαιώνεται για μια ακόμη φορά ότι η Diesel επέστρεψε δριμύτερη και πιο γενναία από ποτέ», λέει ο ιδρυτής της Diesel Renzo Rosso. «Ξεκινήσαμε από το προϊόν, δημιουργώντας μια νέα ομάδα από ταλαντούχους ανθρώπους από όλο τον κόσμο για να δώσουμε νέες ερμηνείες στο DNA μας με το Diesel Red Tag project.
newsbeast.gr
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου