Μπορεί να μην είναι λίγες οι
φορές που έχουμε δει ένα εξώφυλλο ελληνικού περιοδικού και έχουμε κολλήσει, αλλά πίσω από αυτό μπορεί να υπάρχει κάποια άγνωστη ιστορία που να μην περιμέναμε με τίποτα να ακούσουμε.
Αυτές τις άγνωστες, αλλά ενδιαφέρουσες ιστορίες αποκάλυψαν διευθυντές και brand manager γνωστών περιοδικών όπως το Hello και το People.
Συγκεκριμένα, ο Άρης Καβατζίκης μίλησε για τα πιο ακριβοπληρωμένα εξώφυλλα που έχουν περάσει από τα χέρια του, λέγοντας πως πλέον ένα εξώφυλλο πουλάει 2.000 ευρώ, ενώ κάποτε μπορούσε να φτάσει μέχρι και τα 5.000 ευρώ, αν είχε την Μενεγάκη και μαγιό φυσικά.
«Τα πιο ακριβοπληρωμένα μου θέματα την τελευταία τετραετία ήταν η Ελένη Φουρέιρα με τον Αλμπέρτο Μποτία στη Νάξο και η Kylie Minogue με τον τότε σύντροφό της Joshua στη Σίφνο. Ακριβοπληρωμένα στις μέρες μας είναι τα θέματα που φτάνουν τις 2,000 ευρώ γιατί έχω προλάβει και την εποχή που ένα πρώτο μαγιό της Ελένης Μενεγάκη μπορεί να κόστιζε και 5,000 ευρώ», ανέφερε ο ίδιος.
Εκτός αυτού ο διευθυντής σύνταξης του περιοδικού Hello, αποκάλυψε και τον καβγά που είχε ο ίδιος με την Ελεονώρα Μελέτη για έναν τίτλο πρωτοσέλιδου με συνέντευξή της.
«Είχαμε τσακωθεί άσχημα με την Ελονώρα Μελέτη για την ατάκα της -τότε έκανε το Survivor Πανόραμα- ότι του χρόνου θα επανέλθει και με ένα infotainment μαγκαζίνο. Εκεί είχε γίνει μια πολύ μεγάλη παρεξήγηση για το αν ήταν πρωινό μαγκαζίνο ή σε άλλη ζώνη. Εκεί πλακωθήκαμε πολύ άσχημα αλλά φυσικά δεν μπορώ να κρατήσω κακία σε έναν άνθρωπο επειδή υπήρξε μια κακιά στιγμή μεταξύ μας».
Από την άλλη, η Σόνια Καζόνη, Brand Manager του περιοδικού People αποκάλυψε την στιγμή που η Ελένη Μενεγάκη τους είπε πως δεν θέλει καθόλου ρετούς στην μύτη της.
«Στο πρώτο εξώφυλλο που είχαμε κάνει με την Ελένη Μενεγάκη, τής είχαμε τότε ρετουσάρει η μύτη και μας είχε πει ότι θέλει η φωτογραφία της να μείνει όπως ήταν και την είχαμε αφήσει όπως ήταν».
iefimerida.gr
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου