Η 3η γενιά του Swift Sport υιοθετεί
χαμηλότερη και φαρδύτερη σιλουέτα, με πιο επιθετικό σχεδιασμό και αναλογία ροπής προς βάρος, τέτοια που εξασφαλίζει την πορεία του μοντέλου, στην κατηγορία των πραγματικά καυτών hatchback.
Το νέο Swift Sport «πατάει» στην πλατφόρμα αμαξώματος «Heartect», μια νέας γενιάς πλατφόρμα αμαξώματος της Suzuki που προσφέρει αναβαθμισμένη απόδοση στις βασικότερες κατηγορίες απόδοσης ενός οχήματος, έχοντας χαμηλό βάρος και υψηλή ακαμψία.
Η ευρεία ανάπλαση τη δομής του κάτω μέρους της πλατφόρμας και των εξαρτημάτων που αναρτώνται σε αυτή, οδήγησε στην αντικατάσταση του αποτελούμενου από διαφορετικά τμήματα πλαισίου της προηγούμενης πλατφόρμας, με μία συνεχή που αυξάνει την ακαμψία.
Το νέο πλαίσιο, που έχει ως χαρακτηριστικό την απαλή καμπύλη φόρμα, διαχειρίζεται αποτελεσματικά την ενέργεια, προσφέροντας ασφάλεια σε περίπτωση σύγκρουσης. Συνολικά, η ακαμψία του αμαξώματος έχει μεγιστοποιηθεί μέσω της αύξησης των σημείων ενίσχυσης, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τη γραμμικότητα και τον έλεγχο της συμπεριφοράς του αμαξώματος στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Επιπρόσθετα της πλατφόρμας και του ελαφρού και απορροφητικού αμαξώματος «Tect», η λεπτομερής εξέλιξη των εξαρτημάτων του εσωτερικού, των καθισμάτων και πολλών άλλων στοιχείων, οδήγησαν στο αποτέλεσμα το συνολικό βάρος να μην ξεπερνά τα 970 κιλά. Το μεταξόνιο είναι κατά 20 χιλιοστά μακρύτερο από το προηγούμενο, ενώ το μετατρόχιο είναι κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο τόσο εμπρός όσο και πίσω. Επίσης, το αμάξωμα είναι κατά 15 χιλιοστά χαμηλότερο και κατά 40 χιλιοστά φαρδύτερο. Ο χώρος της καμπίνας είναι αρκετός για 4 ενήλικες επιβάτες, με τον χώρο αποσκευών να κυμαίνεται από 265 έως 579 λίτρα.
Το εσωτερικό με έντονες επιφάνειες, χρωματικές αντιθέσεις και όργανα ακριβείας, διαθέτει ημιμπάκετ καθίσματα και υψηλής ποιότητας υλικά, που στον οδηγό αίσθηση ελέγχου και οδηγικής ευχαρίστησης. Στον εξοπλισμό διατίθεται ηχοσύστημα πολλαπλών λειτουργιών, συμβατό με Bluetooth Smartphone Linkage με οθόνη αφής 7 ιντσών, και με τρισδιάστατο σύστημα πλοήγησης με κάρτα Secure Digital.
Στα συστήματα υποστήριξης οδηγού, υπάρχει το εξελιγμένο σύστημα εμπρόσθιας ανίχνευσης, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με διπλούς αισθητήρες, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, καθώς και άλλες σημαντικά καινοτόμες τεχνολογίες, όπως:
Radar Brake Support
Σύστημα ειδοποίησης εκτάκτου ανάγκης
Σύστημα Ελέγχου Ευστάθειας (ESP)
Σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών
Απορροφητικό αμάξωμα τεχνολογίας TECT
6 SRS αερόσακοι
Αμάξωμα μετριασμού τραυματισμού πεζών
Ο κινητήρας αυτός χαρακτηρίζεται από την υψηλή απόδοση σε συνδυασμό με την οικονομία καυσίμου. Ο νέος υπερτροφοδότης βοηθά τον κινητήρα να παράγει μεγάλη ροπή από τις χαμηλές ακόμα στροφές περιστροφής, ενώ η μικρή σχετικά χωρητικότητα και η τεχνολογία άμεσου ψεκασμού μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου.
Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο που εξόπλιζε το απερχόμενο μοντέλο, βελτιώθηκε, προκειμένου να επιτευχθούν ακόμα πιο κοντές και ακριβείς αλλαγές ταχυτήτων, ενώ η απαιτούμενη αρχική δύναμη στο λεβιέ προσαρμόστηκε ώστε να επιτευχθεί ομαλή και σαφέστερη αίσθηση κατά την αλλαγή.
Οι αξιοπρόσεκτες επιδόσεις είναι για τα 0-100 8,1΄΄ και τελική ταχύτητα 210 χλμ/ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση (ρεζερβουάρ 37 λίτρα) που ισχυρίζεται ο κατασκευαστής κυμαίνεται στα 5,6 λίτρα/100 χλμ, με εκπομπές CO2, 125 γρ/χλμ.
Όσον αφορά την εμπρός ανάρτηση, το νέο Swift Sport χρησιμοποιεί εμπρός αμορτισέρ της Monroe τα οποία φημίζονται για την υψηλή απόδοσή τους. Η αντιστρεπτική είναι παχύτερη και έχει αποκτήσει βάση από Teflon, για μεγαλύτερη σταθερότητα. Τα μουαγιέ και τα ρουλεμάν των τροχών είναι πλέον ένα σώμα, ενώ η απόσταση ανάμεσα στα ρουλεμάν είναι πλέον μεγαλύτερη, αυξάνοντας συνολικά κατά 15% τη σταθερότητα της γωνίας camber κατά τη διάρκεια του στριψίματος.
Στην πίσω ανάρτηση ο υστερούντας βραχίονας σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε με στόχο να ελαχιστοποιηθούν οι παραμορφώσεις κατά το στρίψιμο. Η σταθερότητα στη γωνία σύγκλισης/απόκλισης του νέου μοντέλου έχει αυξηθεί κατά 1,4 φορές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, και η αυτή της γωνίας κάμπερ είναι υψηλότερη σχεδόν κατά τρεις φορές. Η στρεπτική ακαμψία του ημιάκαμπτου πίσω άξονα έχει ρυθμιστεί ώστε να προσφέρει βέλτιστη σταθερότητα, ενώ και εδώ χρησιμοποιούνται αμορτισέρ της Monroe, με επανασχεδιασμένες βαλβίδες και εξελιγμένα χαρακτηριστικά απόσβεσης.
Η τιμή του νέου Swift Sport, είναι στα 19.670 ευρώ.
newsbeast.gr
loading...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου