ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2018

Πανελλήνιες 2018 || Ο πρώτος των πρώτων στα Γρεβενά Θεόφιλος Καναβός μιλά στον Star-fm: "Η μελέτη μου ήταν πάντα ποιοτική και πειθαρχημένη"  (audio)...

Ο μαθητής του 2ου Λυκείου Γρεβενών, Θεόφιλος Καναβός, συγκέντρωσε στις φετινές Πανελλήνιες εξετάσεις,
18.838 μόρια, και περνά, σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις, στην σχολή που επιθυμεί, την Ιατρική Ιωαννίνων.

Ο Θεόφιλος, που φοιτούσε στο Φροντιστήριο Πράξη και Θεωρία, έγραψε τους εξής βαθμούς:

Βιολογία ΟΠ – 20
Φυσική ΟΠ – 20
Χημεία ΟΠ – 19,4
Νεοελληνική Γλώσσα – 15

Δείτε (ακούστε) τι απαντά στις ερωτήσεις του Star-fm.







Πως αισθάνεσαι που συγκέντρωσες την υψηλότερη βαθμολογία στα Γρεβενά;

Το γεγονός ότι έχω την υψηλότερη βαθμολογία με χαροποιεί ιδιαίτερα και χάρη σε αυτήν αισθάνομαι περηφάνια και ικανοποίηση, αφού οι θυσίες και οι κόποι μου ανταμείφθηκαν.

Τι ήταν αυτό που σε βοήθησε στα συγκεκριμένα αποτελέσματα;

Στα συγκεκριμένα αποτελέσματα οδήγησαν διάφοροι παράγοντες. Η αγάπη και το ενδιαφέρον μου για τα θετικά μαθήματα και την επιστήμη σε συνδυασμό με την προσήλωση στον στόχο μου, που ήταν εξ αρχής μια θέση σε σχολή ιατρικής, με βοήθησαν να επιτύχω.

Επιπλέον, δεν δέχθηκα καμία εσωτερική και εξωτερική πίεση και συνέχισα κατά τη διάρκεια της τρίτης λυκείου τις δραστηριότητες που με ευχαριστούν (βόλτες με φίλους, γυμναστική, μουσική κ.ά.) αλλά αναπόφευκτα ελάττωσα τον χρόνο ενασχόλησης με αυτές. 

Η μελέτη μου ήταν πάντα ποιοτική και πειθαρχημένη και δεν επέλεξα εξαντλητικούς ρυθμούς διαβάσματος, αφού αυτοί εξουθενώνουν τον μαθητή σωματικά, πνευματικά αλλά και ψυχολογικά και δεν αποδίδουν.

Επίσης, με βοήθησαν πολύ τα συγγενικά μου πρόσωπα, οι φίλοι και οι συμμαθητές μου που με στήριξαν και πίστεψαν στις δυνατότητές μου.

Ακόμη, βοήθησαν σημαντικά και οι καθηγητές του φροντιστηρίου μου «Πράξη και θεωρία» Καπάτου Ευτυχία, Γκάνης Γρηγόριος και Φαρμάκη Αικατερίνη αλλά και οι αξιέπαινοι καθηγητές του σχολείου μου τους οποίους δεν υποτίμησα ποτέ και παρά τις δυσκολίες συντέλεσαν με κάθε τρόπο στην ολοκληρωμένη προετοιμασία μου για τις εξετάσεις.

Τέλος, θέλω να σημειώσω ότι σε όλη τη διάρκεια της προετοιμασίας μου κοιμόμουν επαρκώς και τρεφόμουν κατάλληλα ώστε να έχω την αναγκαία ενέργεια και διάθεση για να μελετήσω αποτελεσματικά.

Πόσες ώρες διάβαζες την ημέρα;

Στις αρχές της τελευταίας τάξης διάβαζα περίπου 3 ώρες ημερησίως γιατί τόσο αισθανόμουν ότι χρειαζόμουν.

Ο χρόνος μελέτης όμως διπλασιάστηκε και τριπλασιάστηκε στη συνέχεια με αποτέλεσμα ο συνολικός μέσος όρος ημερήσιας μελέτης κατά την Τρίτη λυκείου να είναι 6 ώρες. 

Βέβαια κατά τη διάρκεια των εορτών (Χριστούγεννα και Πάσχα) ξεκουραζόμουν και για ολόκληρες ημέρες και τις τελευταίες ημέρες πριν από την έναρξη των εξετάσεων μείωσα σημαντικά τους ρυθμούς μου ώστε να είμαι ψύχραιμος και ξεκούραστος για την εξέταση.

Πως ήταν η ημέρα σου;

Μία τυπική ημέρα μου την τελευταία χρονιά περιλάμβανε φυσικά σχολείο, φροντιστήριο, προσωπική μελέτη αλλά και ενασχόληση με τα ενδιαφέροντά μου. Ένα από αυτά ήταν ο περίπατος ή η ποδηλασία κυρίως στη φύση την οποία εδώ στα Γρεβενά έχουμε τη δυνατότητα να απολαύσουμε.

Τι θα πρότεινες στους μελλοντικούς υποψηφίους;

Στους επόμενους υποψηφίους προτείνω να μην καταφύγουν σε υπερβολές ως προς την προετοιμασία τους αλλά να μελετούν συγκεντρωμένα όσο χρειάζεται χωρίς υπέρμετρο άγχος και επιπλέον να είναι υπομονετικοί και αφοσιωμένοι στον στόχο τους.

Ο χρόνος που απαιτείται για την εμπέδωση της ύλης είναι διαφορετικός για κάθε μαθητή για αυτό και ένας μαθητής δεν πρέπει να επηρεάζεται όταν ενημερώνεται για τον χρόνο που αφιερώνουν οι υπόλοιποι μαθητές στην προετοιμασία τους.

Δεν θα τους συμβουλέψω να μην έχουν άγχος γιατί αυτό είναι ίσως εξαιρετικά δύσκολο για κάποιους αλλά προτείνω να αφιερώνουν λίγο χρόνο σε ευχάριστες δραστηριότητες ώστε να εκτονώνονται, να βελτιώνουν την ψυχολογική τους κατάσταση και έπειτα να μελετούν παραγωγικά.

Σε ποιά σχολή  περνάς με αυτούς τους βαθμούς;

Η σχολή στην οποία θέλω να εισαχθώ είναι η ιατρική και στην τρίτη λυκείου λειτούργησα έχοντάς την ως μοναδικό στόχο.

Στηριζόμενος στα δεδομένα των προηγούμενων ετών είμαι αισιόδοξος για την εισαγωγή μου στην ιατρική Ιωαννίνων.

Τι άλλο θα ήθελες να κάνεις;






Το φετινό καλοκαίρι επιθυμώ να ασχοληθώ με όσα δεν ασχολήθηκα αρκετά για να επικεντρωθώ στα μαθήματά μου, δηλαδή με τον αθλητισμό, τη μουσική και την παρέα με φίλους.

Μετά το καλοκαίρι θέλω να εγκατασταθώ στην πόλη που θα με φιλοξενήσει κατά τη φοιτητική περίοδο της ζωής μου και παράλληλα με τη φοίτησή μου στο πανεπιστήμιο μου να γνωρίσω νέους ανθρώπους και να ενσωματωθώ σε νέες κοινωνικές ομάδες. Βέβαια το σχολείο είμαι βέβαιος ότι θα μου λείψει.

Θέλεις να ευχαριστήσεις κάποιους;

Θέλω να ευχαριστήσω θερμά την οικογένεια μου για τις θυσίες και την εμπιστοσύνη που μου έδειξε, τους φίλους μου που με ενθάρρυναν και τους δασκάλους και τους καθηγητές μου που συνόδεψαν τα μαθητικά μου χρόνια από το δημοτικό μέχρι και το λύκειο, καλλιέργησαν το ήθος και τις γνώσεις μου και με στήριξαν μέχρι την τελευταία στιγμή.

Σ΄ευχαριστούμε πολύ για την κουβέντα που κάναμε.

Κι εγώ σας ευχαριστώ.
ΥΓ: Η φωτογραφία είναι του Χρήστου Δημάδη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου