Πόσο ρόλο παίζουν τελικά οι σπουδές για κάποιον που θέλει να γίνει δισεκατομμυριούχος;
Η απάντηση είναι, αρκετά μεγάλο, αφού σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας
Approved Index, διαπιστώθηκε πως το ένα πέμπτο των πλουσίων ή αλλιώς το 22%, έχουν σπουδάσει μηχανολογία ενώ η δεύτερη πιο δημοφιλής επιλογή είναι τα logistics.
Οι πανεπιστημιακές σπουδές έχουν βοηθήσει το 12% των δισεκατομμυριούχων στο να φτιάξουν την περιουσία που έχουν σήμερα με το 9% να έχει επικεντρωθεί στο πεδίο της τέχνης ενώ οι υπόλοιποι προσανατολίζονται στην οικονομία και τα οικονομικά, που έχουν μεγαλύτερη σχέση με τον επιχειρηματικό κλάδο.
Η εταιρεία προκειμένου να συλλέξει τα παραπάνω στοιχεία και να καταλήξει σε συμπεράσματα, ανέλυσε το εκπαιδευτικό υπόβαθρο των δισεκατομμυριούχων εξετάζοντας τη λίστα του Forbes με τους 100 πιο πλούσιους ανθρώπους στον κόσμο.
Ενώ μόλις το 4% από αυτούς τους ανθρώπους σπούδασαν μαθηματικά και ασχολήθηκαν με τις επιστήμες στο πανεπιστήμιο, για όσους ακολούθησαν τον κλάδο της μηχανολογίας, έχουν δώσει μεγαλύτερη έμφαση σε μαθήματα όπως οι επιστήμες, η τεχνολογία, η μηχανολογία και τα μαθηματικά. Όσες γυναίκες ασχοληθούν με ένα από αυτά τα μαθήματα μπορούν να δουν έως και 4.500 λίρες αύξηση στο μισθό τους κάθε χρόνο σύμφωνα με μια πρόσφατη έκθεση, ενώ όσοι ασχοληθούν με δύο από αυτά τα μαθήματα, μπορούν να δουν τους μισθούς τους να αυξάνονται κατά ένα τρίτο. Η αύξηση των μισθών για τους άνδρες είναι ελαφρώς χαμηλότερη σε σχέση με τις γυναίκες, δηλαδή περίπου 8%.
Επίσης, ο αριθμός των φοιτητών που ασχολούνται με την χημεία έχουν αυξηθεί κατά σχεδόν ένα πέμπτο, ενώ όσοι ασχολούνται με την φυσική, τη βιολογία και τα μαθηματικά έχουν αυξηθεί κατά 15%, 12% και 8%, αντίστοιχα.
Πάντως, θα πρέπει να σημειωθεί ότι σχεδόν το ένα τρίτο από τους πλουσιότερους ανθρώπους στον κόσμο δεν έχουν πτυχία - αν και η μέση περιουσία τους είναι χαμηλότερη από ό, τι όσων έχουν πτυχία πάνω στη μηχανολογία.
Για παράδειγμα, ο Μπιλ Γκέιτς, ο πλουσιότερος άνθρωπος στον κόσμο με περιουσία περίπου 79 δισ. δολάρια, άφησε το Χάρβαρντ, όπως και ιδρυτής του Facebook Mark Zuckerberg.
«Αυτά τα ευρήματα αναμφίβολα δίνουν μια νέα διάσταση στη συζήτηση σχετικά με τη σημασία και την αξία του πτυχίου σήμερα και δείχνουν ότι, προκειμένου να έχουμε μια ακμάζουσα και διαφοροποιημένη οικονομία, πρέπει να υπάρχει ένα ποικίλο φάσμα των ειδικοτήτων» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Amy Catlow, διευθυντής της εταιρείας.
newmoney.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου