ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 28 Αυγούστου 2018

Μεγέθη που σοκάρουν: Αυτά είναι τα στοιχεία που γνωρίζει για εμάς το Facebook!




Επειδή ήταν νευρικός, επειδή ζήτησε απανωτά συγνώμη κι επειδή είπε περίπου
25 φορές ότι θα «το φέρει εις πέρας», είπαμε να δώσουμε εμείς τις απαντήσεις.

Μπορεί το Facebook να παρακολουθήσει την online δραστηριότητά μας αφού έχουμε κάνει log out από το Facebook;

Το 2014, το Facebook άρχισε να χρησιμοποιεί πληροφορίες web browsing για να στέλνει (και να εμφανίζονται μπροστά σας) οι κατάλληλες διαφημίσεις.





Ωστόσο, αν πάτε στα advertising setting της σελίδας σας, μπορείτε να διαγράψετε όλες αυτές τις επιλογές.

Μπορεί το Facebook να παρακολουθήσει την δραστηριότητά μας σε άλλες συσκευές, έχοντας κάνει log out;
Τα εργαλεία διαφήμισης του Facebook είναι πολύ υπερήφανα που μπορούν να το κάνουν αυτό: «Αυτό είναι το μεγαλύτερο αβαντάζ μας συγκριτικά με τους ανταγωνιστές μας», δηλώνει η πλατφόρμα. Το καταφέρνει με το να κάνει track στο Facebook ID και να λινκάρει τις σελίδες αγορών από άλλες σελίδες από τις οποίες αγοράζετε.

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος ανταγωνισμός του Facebook;

Το Instagram και το WhatsApp, οπού αμφότερα αποτελούν ιδιοκτησία του Facebook.

Το Facebook σώζει τις 96 κατηγορίες των δεδομένων των χρηστών;

Οι κατηγορίες είναι 98 και είναι οι εξής:

1. Τοποθεσία

2. Ηλικία

3. Γενιά

4. Φύλο

5. Γλώσσα

6. Εκπαίδευση

7. Πτυχίο

8. Σχολείο

9. Εθνικότητα

10. Εισόδημα

11. Ιδιοκτησία κατοικίας

12. Αξία κατοικίας

13. Μέγεθος κατοικίας

14. Τετραγωνικά μέτρα κατοικίας

15. Έτος δόμησης κατοικίας

16. Κάτοικοι σπιτιού

17. Χρήστες που έχουν επέτειο εντός 30 ημερών

18. Χρήστες που ζουν μακριά από την οικογένεια ή το σπίτι τους

19. Χρήστες που είναι φίλοι με κάποιον που έχει επέτειο, που είναι νιόπαντροι ή αρραβωνιασμένοι, που μετακόμισαν πρόσφατα ή έχουν επικείμενα γενέθλια

20. Χρήστες σε σχέση εξ′ αποστάσεως

21. Χρήστες σε νέα σχέση

22. Χρήστες με καινούρια δουλειά

23. Χρήστες που μόλις αρραβωνιάστηκαν

24. Νιόπαντροι

25. Χρήστες που μετακόμισαν πρόσφατα

26. Χρήστες που έχουν γενέθλια σύντομα

27. Γονείς

28. Γονείς που περιμένουν παιδί

29. Μητέρες, διαχωρισμένες σε τύπους (μοντέρνα, νοικοκυρά κλπ)

30. Χρήστες που μάλλον θα εισχωρήσουν στην πολιτική

31. Φιλελεύθεροι και συντηρητικοί

32. Status σχέσης

33. Εργοδότης

34. Κλάδος

35. Τίτλος εργασίας

36. Τύπος γραφείου

37. Ενδιαφέροντα

38. Χρήστες που οδηγούν μηχανή

39. Χρήστες που θα αγοράσουν αμάξι (και τύπου αμαξιού και πόσο άμεσα)

40. Χρήστες που αγόρασαν εξαρτήματα αυτοκινήτου πρόσφατα

41. Χρήστες που θα χρειαστούν εξαρτήματα ή σέρβις αυτοκινήτου

42. Τύπος και μάρκα αυτοκινήτου που έχετε

43. Χρονιά που αγοράσατε το αμάξι

44. Ηλικία αμαξιού

45. Πόσα χρήματα θα ξοδέψετε στο επόμενο αμάξι

46. Απο που μάλλον θα αγοράσετε το επόμενό σας αμάξι

47. Πόσους υπαλλήλους έχει η εταιρεία σας

48. Χρήστες-ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων

49. Χρήστες που εργάζονται στο management ή είναι executives

50. Χρήστες που δίνουν σε φιλανθρωπία

51. Λειτουργικό σύστημα

52. Χρήστες επεξεργασίας canvas games

53. Χρήστες-ιδιοκτήτες κονσόλας gaming

54. Χρήστες που έχουν δημιουργήσει Facebook events





55. Χρήστες που έχουν χρησιμοποιήσει Πληρωμές μέσω Facebook

56. Χρήστες που έχουν ξοδέψει υψηλά ποσά σε Facebook Payments

57. Χρήστες που είναι administrator μιας σελίδας Facebook

58. Χρήστες που έχουν πρόσφατα ανεβάσει φωτογραφίες στο Facebook

59. Internet browser

60. Υπηρεσία Email

61. Early/late adopters τεχνολογίας

62. Άνθρωποι που έχουν αλλάξει χώρα (ανάλογα με ποια χώρα προήλθαν)

63. Χρήστες που ανήκουν σε εθνική ή τοπική τράπεζα

64. Χρήστες που επενδύουν (ανάλογα με τον τύπο)

65. Αριθμό λογαριασμών

66. Δραστήριοι χρήστες πιστωτικής κάρτας

67. Τύπος πιστωτικής

68. Χρήστες με debit card

69. Χρήστες που εξετάζουν το όριο στην πιστωτική τους

70. Χρήστες που ακούν ραδιόφωνο

71. Προτίμηση σε τηλεοπτικές σειρές

72. Χρήστες που χρησιμοποιούν κινητό (ανάλογα με τη μάρκα)

73. Τύπος σύνδεσης στο Internet

74. Χρήστες που αγόρασαν πρόσφατα smartphone ή tablet

75. Χρήστες που μπαίνουν στο Internet μέσω smartphone ή tablet

76. Χρήστες που χρησιμοποιούν κουπόνια

77. Τύπος ρούχων που αγοράζουν

78. Ποια εποχή του χρόνου πάνε συχνότερα για ψώνια

79. Ποιοι αγοράζουν συχνά μπύρα, κρασί και αλκοολούχα

80. Χρήστες που πάνε σουπερμάρκετ

81. Χρήστες που αγοράζουν προϊόντα ομορφιάς

82. Χρήστες που αγοράζουν φάρμακα για αλλεργίες. φάρμακα για βήχα/κρύωμα, αντιβιοτικά

83. Ξοδεύουν χρήματα σε είδη σπιτιού

84. Ξοδεύουν χρήματα για παιδιά ή κατοικίδια και ο τύπος τους

85. Ποιοι ξοδεύουν πιο πολλά

86. Ποιοι αγοράζουν online

87. Τύπος εστιατορίου που προτιμά

88. Τύπος καταστήματος από όπου αγοράζει

89. Χρήστες που ανταποκρίνονται στις προσφορές από εταιρείες που προσφέρουν ασφάλεια αυτοκινήτου, εκπαίδευση, υποθήκες, και prepaid debit cards

90. Πόσο καιρό ζουν στο σπίτι τους

91. Ποιοι θα μετακομίσουν σύντομα

92. Ποιοι παρακολουθούν τους Ολυμπιακούς, τουρνουά ποδοσφαίρου και το Ραμαζάνι

93. Χρήστες που ταξιδεύουν συχνά, για δουλειά ή απόλαυση

94. Πως πηγαίνουν στη δουλειά τους

95. Τύπος διακοπών που προτιμούν

96. Ποιοι γύρισαν πρόσφατα από ταξίδι

97. Ποιοι χρησιμοποίησαν travel app

98. Ποιοι συμμετείχαν σε timeshare

huffpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου