Δείτε τι καίει!!!
Όταν παίρνει μπροστά ο κινητήρας του Brutus σείεται ο τόπος. Όχι μεταφορικά. Κυριολεκτικά,..
ενώ ταυτόχρονα από την εξάτμισή του πετάει φωτιές. Και λάδια. Μάλλον όχι, καθώς ο κινητήρας του Brutus είναι ένας αεροπορικός 12κύλινδρος της BMW, κατασκευής του 1925, ο οποίος έχει προσαρμοστεί σε ένα πλαίσιο από ένα American La France του 1908, στο οποίο η μετάδοση γινόταν με αλυσίδα.
Οι λόγοι γι’ αυτήν την επιλογή είναι δύο: πρώτον μετά το τέλος του A’ Παγκόσμιου υπήρχαν διαθέσιμοι αρκετοί αεροπορικοί κινητήρες και δεύτερον ο κινητήρας είναι τόσο μεγάλος (και βαρύς) που χωράει μόνο σε πλαίσιο εκείνης της εποχής.
Ο σωστός χαρακτηρισμός βέβαια δεν είναι μεγάλος, είναι τεράστιος μιας και το μήκος του φτάνει τα 1,80 μέτρα, τα 2/3 ενός Smart δηλαδή, το πλάτος του τα 87 εκατοστά και το ύψος του το 1,10.
Η χωρητικότητά του είναι ούτε λίγο ούτε πολύ 46.000 κυβικά και η απόδοσή του 500 ίπποι στις 1.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με μια πηγή για ένα και μόνο λεπτό φτάνει τους 750 ίππους στις 1.750 σ.α.λ., ενώ η κατανάλωσή του είναι λίτρο και χιλιόμετρο.
Όσο για τις επιδόσεις που εξασφαλίσει σημειώστε απλά πως με 100 χλμ./ ώρα οι στροφές του θηριώδους κινητήρα είναι μόλις 800! Όσο το ρελαντί ενός σύγχρονου μοντέλου δηλαδή, ενώ στις 1.500 ξεπερνά τα 200. Αν τολμήσει ο οδηγός, πράγμα μάλλον απίθανο.
Το Brutus έχει κατασκευαστεί από το Μουσείο Αυτοκινήτου και Τεχνολογίας της γερμανικής πόλης Sinsheim. Αν ποτέ βρεθείτε προς τα εκεί αξίζει να ρίξετε μια ματιά…
aniwthoi
Όταν παίρνει μπροστά ο κινητήρας του Brutus σείεται ο τόπος. Όχι μεταφορικά. Κυριολεκτικά,..
ενώ ταυτόχρονα από την εξάτμισή του πετάει φωτιές. Και λάδια. Μάλλον όχι, καθώς ο κινητήρας του Brutus είναι ένας αεροπορικός 12κύλινδρος της BMW, κατασκευής του 1925, ο οποίος έχει προσαρμοστεί σε ένα πλαίσιο από ένα American La France του 1908, στο οποίο η μετάδοση γινόταν με αλυσίδα.
Οι λόγοι γι’ αυτήν την επιλογή είναι δύο: πρώτον μετά το τέλος του A’ Παγκόσμιου υπήρχαν διαθέσιμοι αρκετοί αεροπορικοί κινητήρες και δεύτερον ο κινητήρας είναι τόσο μεγάλος (και βαρύς) που χωράει μόνο σε πλαίσιο εκείνης της εποχής.
Ο σωστός χαρακτηρισμός βέβαια δεν είναι μεγάλος, είναι τεράστιος μιας και το μήκος του φτάνει τα 1,80 μέτρα, τα 2/3 ενός Smart δηλαδή, το πλάτος του τα 87 εκατοστά και το ύψος του το 1,10.
Η χωρητικότητά του είναι ούτε λίγο ούτε πολύ 46.000 κυβικά και η απόδοσή του 500 ίπποι στις 1.500 σ.α.λ. Σύμφωνα με μια πηγή για ένα και μόνο λεπτό φτάνει τους 750 ίππους στις 1.750 σ.α.λ., ενώ η κατανάλωσή του είναι λίτρο και χιλιόμετρο.
Όσο για τις επιδόσεις που εξασφαλίσει σημειώστε απλά πως με 100 χλμ./ ώρα οι στροφές του θηριώδους κινητήρα είναι μόλις 800! Όσο το ρελαντί ενός σύγχρονου μοντέλου δηλαδή, ενώ στις 1.500 ξεπερνά τα 200. Αν τολμήσει ο οδηγός, πράγμα μάλλον απίθανο.
Το Brutus έχει κατασκευαστεί από το Μουσείο Αυτοκινήτου και Τεχνολογίας της γερμανικής πόλης Sinsheim. Αν ποτέ βρεθείτε προς τα εκεί αξίζει να ρίξετε μια ματιά…
aniwthoi
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου