ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018

Ανέκδοτο: Ο κουμπάρος..πονάει!!




Ένας παραγγελιοδόχος πάει να δει την κουμπάρα του στο μαγαζί της να δει πώς περνάει. Μπαίνει λοιπόν μέσα στο μαγαζί.
– Καλημέρα κουμπάρα τι κάνεις;





– Άστα κουμπάρε, έχει πρηστεί το δάχτυλό μου και πονάω πολύ.
– Άκου να σου πω τι θα κάνεις. Θα το βάλεις μέσα στο μ**νί σου και αύριο θα είσαι περδίκι.
Περνάει μια βδομάδα και να σου πάλι τον κουμπάρο.
– Ε κουμπάρα τι κάνεις; καλά είσαι; Πώς πάει το δάχτυλο;

– Κουμπάρε σώθηκα, το έβαλα εκεί που μου είπες και την επόμενη μέρα ήταν μια χαρά.
– Ωραία, της λέει. Όμως τώρα έχω εγώ ένα πρόβλημα. Πονάει ο π@ύτσος μου.
– Ε πάμε κακομοίρη κουμπάρε εδώ παραπίσω να το βάλεις και συ λίγη ώρα στο μ@υνί μου να σου περάσει.
Πάνε λοιπόν και εκεί που της το είχε βάλει λέει αυτή..
– Ε φαντάσου τώρα κουμπάρε να περάσει κανείς και να μας δει και να νομίζει ότι μ@μιόμαστε!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου