ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

Η συγκίνηση της Μενούνος μπροστά στην κάμερα μία μέρα πριν τον γάμο της



Η Μαρία Μενούνος βρίσκεται στην
Ελλάδα αυτό το Σάββατο ανεβαίνει τα σκαλιά της εκκλησίας στον Άκοβο Αρκαδίας, με τον αγαπημένο της Keven Undergaro.


Η Ελληνοαμερικανίδα παρουσιάστρια μίλησε στο Happy Day για αυτή την πολύ σημαντική στιγμή της ζωής της και την επιθυμία της να γίνει μητέρα.

«Η μαμά μου είναι άρρωστη και λέμε καλό είναι να το κάνουμε. Πάντα ήθελα να κάνουμε τον γάμο στην Ελλάδα. Ήθελα να τιμήσω το Άκοβο και την Ελλάδα, σας έχω όλους στην καρδιά μου. Ο γάμος θέλω να είναι απλός, να τραγουδήσουμε, να χορέψουμε, να φάμε, να πιούμε, δεν θέλω να είναι τόσο σοβαρός. Μετά τον γάμο θα πάμε ταξίδι στην Ελλάδα και στην Ιταλία» είπε μεταξύ άλλων η Μαρία Μενούνος.

Στη συνέχεια, αποκάλυψε ότι έχει δύο νυφικά και ότι μετά την Ελλάδα, θα ταξιδέψουν στην Ιταλία, στη χώρα του αγαπημένου της.

Δεν δίστασε μάλιστα να αναφερθεί και στο γεγονός ότι προσπάθησε στο παρελθόν να γίνει μητέρα, αλλά και στη βοήθεια της φίλης της Κιμ Καρντάσιαν.

«Είναι φίλη μου και με βοήθησε να βρω ανθρώπους που θα μας βοηθήσουν να κάνουμε παιδί. Το θέλουμε Και η θρησκεία μας, μας έχει βοηθήσει πολύ με όλα αυτά που έχουμε περάσει η μητέρα μου κι εγώ. Μας βοήθησε ο Θεός και ο Άγιος Νεκτάριος».


Τέλος η δημοφιλής παρουσιάστρια δεν μπόρεσε να κρύψει την συγκίνησή της μιλώντας για την Ελλάδα και την αγάπη του κόσμου:

«Είμαι υπερήφανη που είμαι Ελληνίδα και που μου έχετε τόση αγάπη! Μη με κάνεις να κλάψω τώρα», είπε κατά τη διάρκεια της κουβέντας η Μαρία Μενούνος συγκινημένη.







newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου