Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Αναζήτηση


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2018

Το Black Friday 2018 στην Ελλάδα. Τι λένε τα νούμερα;

Το Black Friday πέφτει φέτος στις 23 Νοεμβρίου. Σύμφωνα με το Picodi.com, το 36% των αγοραστών θα συμμετάσχει στην γιορτή των προσφορών και εκπτώσεων, ενώ το 77% εξοικονομεί ήδη χρήματα ειδικά για τις Black Friday αγορές.


Την παραμονή των μεγαλύτερων εκπτώσεων του έτους – «Black Friday», οι αναλυτές του Picodi.com πραγματοποίησαν μία έρευνα. Στην έρευνα αυτή που διοργανώθηκε φέτος στις 25-31 Οκτωβρίου, έλαβαν μέρος οι λάτρεις των προσφορών και ψώνιων μέσω διαδικτύου. Τα αποτελέσματα της ανάλυσης δείχνουν τι μπορείτε να περιμένετε από τη φετινή έκδοση του Black Friday. Από την αναφορά θα μάθετε, μεταξύ άλλων αν μπορείτε να εμπιστευτείτε τις εκπτώσεις στα καταστήματα; Πως βλέπουν το Black Friday οι καταναλωτές; Ή πόσο σκοπεύουν να ξοδέψουν οι κάτοικοι της Ελλάδας κατά τη διάρκεια του Black Friday;

Αναμονή μεγάλων εκπτώσεων

Το 36% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα επωφεληθεί από τις εκπτώσεις που προσφέρονται κατά τη διάρκεια του Black Friday. Αυτό το αποτέλεσμα είναι το επακόλουθο των τελευταίων
χρόνων, όπου στο τέλος Νοεμβρίου μπορούσατε να αποκτήσετε ρούχα, ηλεκτρονικά ή παπούτσια σε πολύ ελκυστικές τιμές. Η αύξηση του ενδιαφέροντος για το Black Friday επηρεάζεται επίσης από πολυάριθμες δραστηριότητες μάρκετινγκ που πραγματοποιούνται τόσο από γνωστές, μεγάλες εταιρείες όσο και από τους μικρότερους λιανοπωλητές Πριν από 4 χρόνια ακόμη όλοι μιλούσαν για τις ασυναγώνιστες εκπτώσεις που είχαν μέρος στις ΗΠΑ ή στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Μια άλλη πτυχή του αυξανόμενου ενδιαφέροντος για το Black Friday στην χώρα των Αρχαίων Θεών είναι το γεγονός ότι το 77% των ερωτηθέντων δήλωσε πως εξοικονομεί χρήματα ειδικά για τα Black Friday ψώνια. Το 6% είναι πρόθυμοι να πάρουν το αγαπημένο τους προϊόν σε δόσεις, ενώ το υπόλοιπα 17% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει αρκετά ικανοποιητικό εισόδημα για να μπορέσει να κάνει μεγαλύτερα ψώνια.

ΤΟ BLACK FRIDAY ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Αγορές το Black Friday – πως και πόσο αγοράζουμε;

Σύμφωνα με το Picodi, το 38% των καταναλωτών αγοράζει παρορμητικά κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής, ενώ το 62% παραγγέλνει έχοντας ήδη προγραμματίσει αυτό που πραγματικά θέλει να αγοράσει. Όσον αφορά τον αριθμό των προϊόντων που θα αγοράσουμε;
Το 37% ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα αγοράσει 2-3 προϊόντα, ενώ το 37% ενδιαφέρεται να αποκτήσει 5 ή παραπάνω καινούρια προϊόντα.





Το Black Friday δίνει αρχή στην εορταστική περίοδο των Χριστουγεννιάτικων αγορών. Σύμφωνα με την έρευνά μας μόνο το 18% των καταναλωτών θα αγοράσει δώρα για τους αγαπημένους τους. Η πλειοψηφία (63%) θα κάνει δώρο στους εαυτούς τους, ενώ το 39% των αγοραστών θα πάρει προϊόντα για το σπίτι.
ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ

Οι εκπτώσεις του Black Friday είναι ψεύτικες;


Κάθε χρόνο αμέσως μετά το Black Friday εμφανίζονται νεά πως οι εκπτώσεις ήταν μηδαμινές και υπήρχαν αποκλειστικά για σκοπούς μάρκετινγκ. Παρ’όλα αυτά το 71% των ερωτηθέντων
δήλωσε ότι μπορούσε να βρει πραγματικές εκπτώσεις στην τεράστια γκάμα τωνΠροσφορών Black Friday. Μονάχα το 29% θεώρησε ότι οι προσφορές και οι εκπτώσεις δεν είναι αληθινές και δεν αξίζουν τον κόπο. Σύμφωνα με τις περσινές στατιστικές του Picodi το μέσο ποσοστό έκπτωσης στα καταστήματα της Ελλάδας κατά τη διάρκεια της Μαύρης Παρασκευής έφτασε το 53%.
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΦΕΛΗ

Ποιος και για πόσο αγοράζει κατά τη διάρκεια του Black Friday;

Για να απαντήσουμε στην παραπάνω ερώτηση, πήραμε τα στατιστικά αποτελέσματα από την περσινή έρευνα και τα συγκρίναμε με τον αριθμό επισκέψεων στην σελίδα μας μια κανονική ημέρα και την ημέρα του Black Friday. Παρατηρήσαμε εντυπωσιακές αυξήσεις στον αριθμό των επισκέψεων σε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Το μεγαλύτερο όμως ενδιαφέρον για το Black Friday βρέθηκε στις ομάδες 18-24 και 25-34: Παρατηρήσαμε αντιστοίχως 2708% και 2299% περισσότερους χρήστες από μια κανονική Παρασκευή.
Όσον αφορά το φύλο, τα στοιχεία της έρευνας του τρέχοντος έτους δείχνουν ότι
οι άνδρες θα ξοδέψουν περισσότερα χρήματα κατά μέσο όρο από ό, τι οι γυναίκες – 244 και 205 ευρώ αντίστοιχα. Μεταξύ των επιλεγμένων συσκευών κατά τις Black Friday αγορές, κυριαρχούν οι υπολογιστές (50%).
ΤΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗ

Μεθοδολογία

Η έρευνα χρησιμοποιεί στατιστικά στοιχεία της πλατφόρμας εκπτώσεων Picodi.com και τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου που διεξήχθη στις 25-31 Οκτωβρίου 2018.

Δήλωση περί δίκαιης χρήσης

Θέλετε να μοιραστείτε τις πληροφορίες για το Black Friday με τους αναγνώστες σας; Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ελεύθερα τα ινφογραφήματα που παρουσιάζονται στην έρευνα και να διαδώσετε τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της αναφοράς τόσο για εμπορικούς όσο και μη εμπορικούς σκοπούς, αναφέροντας την πνευματική ιδιοκτησία της μελέτης
(Πηγή: Picodi.com) μαζί με link στην παρακάτω υποσελίδα.

Θες να μάθεις περισσότερα;

Είστε δημοσιογράφος ή blogger που αναζητά πληροφορίες
σχετικά με τις προτιμήσεις των αγοραστών στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο; Θα
χαρούμε να σας παρέχουμε τόσο εσωτερικά στατιστικά στοιχεία όσο και προβλέψεις
και εκτιμήσεις μας. Επικοινωνήστε μαζί μας: contact.greece@picodi.com.

Τί είναι το Black Friday;

Το Black Friday (“Η μαύρη Παρασκευή”) είναι η μεγαλύτερη μέρα εκπτώσεων και προσφορών του χρόνου, την οποία τα μαγαζιά από όλο τον Κόσμο προσφέρουν εκπτώσεις έως και 90%!

Πότε πέφτει το Black Friday 2018;

Το Black Friday πραγματοποιείται πάντα την τελευταία Παρασκευή μετά το Thanksgiving (Ημέρα των Ευχαριστιών) και σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου ενόψει των Χριστουγέννων. Φέτος το Black Friday σε όλο τον Κόσμο πέφτει στις 23 Νοεμβρίου.

Τι μπορώ να αγοράσω φθηνότερα κατά τη διάρκεια του Black Friday;

Οι μεγαλύτερες εκπτώσεις πάντα βρίσκονται στα ηλεκτρονικά και οικιακές συσκευασίες όπως τηλεοράσεις, υπολογιστές, κινητά κτλ. Αυτή την ημέρα έως και τα πιο πρόσφατα μοντέλα βρίσκονται σε εκπτώσεις.Κάθε χρόνο η Apple προσφέρει εκπτώσεις εκατοντάδων ευρώ στο νεότερο iPhone και το Samsung στη συλλογή Galaxy. Τα Xiaomi και Huawei επίσης προσφέρουν πολύ ενδιαφέρον εκπτώσεις στα προϊόντα τους.
Οι εκπτώσεις σε ρούχα και παπούτσια φτάνουν τα 80%. Στο Black Friday πάντα συμμετέχουν πάρα πολλά καταστήματα και πολλές γνωστές μάρκες. Χάρη των εκπτώσεων και εκπτωτικών κωδικών μπορείτε να πάρετε έως και 50% έκπτωση σε όλα!
Εκτός από αυτό, το Black Friday δίνει μια πολύ καλή ευκαιρία να αγοράσετε φθηνότερα επώνυμα καλλυντικά, αρώματα, βιβλία, αγαθά για τα παιδια σας, έως και για τα κατοικίδια σας! Μερικά προϊόντα μπορείς να τα αγοράσεις με 1 ευρώ!

Πως να ετοιμαστώ για το Black Friday;

  • Πάνω απ όλα αποφύγετε τα μεγάλα ψώνια μέχρι το Νοέμβριο- ώστε έτσι θα μπορέσετε να εξοικονομήσετε έως και εκατοντάδες ευρώ;
  • Μάθετε τις τιμές των προϊόντων που θέλετε να αγοράσετε από πριν
  • Μερικές μέρες πριν το Black Friday μπείτε στο Picodi.com/gr και δείτε τις ανακοινώσεις για τις επερχόμενες εκπτώσεις
  • Όταν έρθει το Black Friday μην χάνετε χρόνο, πρέπει να είστε έτοιμοι. Τα προϊόντα εξαντλούνται πολύ γρήγορα
Black Friday 2018

Black Friday 2017

Το Black Friday του 2017 ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Στις 24 Νοεμβρίου 2017, η δραστηριότητα των καταναλωτών αυξήθηκε κατά μέσο όρο κατά 624% σε σύγκριση με μια συνηθισμένη ημέρα. Πέρυσι η αύξηση ήταν 619%. Οι πιο δραστήριοι χρήστες προέρχονταν από το Πακιστάν όπου ο αριθμός των συναλλαγών αυξήθηκε κατά 11525%. Οι αγοραστές από την Ουγγαρία (9750%), την Ιταλία (4516%) και την Ελλάδα (2600%) αξίζει επίσης να αναφερθούν.
Black Friday 2017 Around the World
Δεν ξαφνιάζει το γεγονός ότι και οι καταναλωτές στην Ελλάδα αγόραζαν περισσότερα από ότι συνηθώς. Ο αριθμός των πωλήσεων αυξήθηκε κατά 2600% τη διάρκεια του Black Friday. Ωστόσο ο αριθμός αυτός είναι λιγότερο εντυπωσιακός απ’ ό,τι κατά τη διάρκεια του Black Friday 2016, oπού η αύξηση των συναλλαγών έφτασε τα 7293%.





Black Friday 2017 Greece
Η μέση αξία του καλαθιού αγορών ήταν 96,97 €. Το οποίο είναι 11,49 € περισσότερα απ’ ό,τι πέρυσι (85,48 €) Το μέσο ποσοστό έκπτωσης στην Ελλάδα κατά την διάρκεια του Black Friday έφτασε τα 53%. Εξοικονομήθηκαν λοιπόν 75,55 €.
Γενικώς οι καταναλωτές στην Ελλάδα χάρη του Picodi εξοικονομήσανε 578 094 €.
Τα προϊόντα που είχαν τη μεγαλύτερη ζήτηση φέτος ήταν ηλεκτρικά, μόδα και βιβλία. Στη λίστα των δημοφιλέστερων καταστημάτων βρέθηκαν τα Plaisio, Zara και Public. Όσο αφορά τις συσκευές που χρησιμοποιήθηκαν για τις online αγορές, οι περισσότεροι καταναλωτές από την Ελλάδα αγόραζαν μέσω υπολογιστών και laptop (50%). Smartphones χρησιμοποίησε το 43% των καταναλωτών κατά τη διάρκεια των προσφορών του Black Friday, ενώ μόνο 7% χρησιμοποίησε tablets.

Μεθοδολογία

Αναλύσαμε τα δεδομένα εσωτερικής επισκεψιμότητας και συναλλαγής ειδικά για τον Νοέμβριο και το Black Friday. Οι μετρήσεις μας περιλαμβάνουν στατιστικά από κάθε χώρα όπου το Picodi προσφέρει τις υπηρεσίες του στους χρήστες.

Δήλωση περί δίκαιης χρήσης

Θέλετε να μοιραστείτε τα δεδομένα του Black Friday με το δικό σας κοινό; Είστε ευπρόσδεκτοι να χρησιμοποιήσετε τις εικόνες και τα ευρήματά μας για μη εμπορικούς σκοπούς, εφόσον πιστώσετε το Picodi με ένα σύνδεσμο προς αυτή τη σελίδα.

Θες να μάθεις περισσότερα;

Εάν είσαι δημοσιογράφος ή blogger και αναζητάς πληροφορίες σχετικά με το Black Friday, θα χαρούμε να μοιραστούμε τα δεδομένα μας και να συνεργαστούμε μαζί σου. Από εσωτερικές στατιστικές έως και προβλέψεις για το 2017. Μπορούμε να σε βοηθήσουμε να πεις την ιστορία σου σχετικά με μία από τις μεγαλύτερες ημέρες αγορών σε όλο τον κόσμο. Επικοινωνήστε μαζί μας στο contact.greece@picodi.com

Black Friday 2016

Το Black Friday στον κόσμο
Η ημέρα των Ευχαριστιών (Thanksgiving) όπως όλοι ξέρουμε είναι μία γιορτή τις ΗΠΑ. Κάποτε η επόμενη μέρα ήταν μια ανεπίσημη ευκαιρία για πολλούς για να πάρουνε άδεια για να κάνουνε τα ψώνια τους. Τώρα όμως το Black Friday έχει εξελιχθεί σε μία από τις πιο δραστήριες ημέρες αγορών σε όλο τον κόσμο.
Είναι προφανές ότι για την επέκταση του Black Friday (Μαύρη Παρασκευή) σε πολύ μεγάλο βαθμό είναι υπεύθυνο το e-commerce (ηλεκτρονικό εμπόριο). Η πιθανότητα για να πάρει ένας Έλληνας άδεια μόνο για να μπορέσει να πάει να χαζέψει στα μαγαζιά είναι πολύ μικρή. Μπορεί μια μέρα να έχουμε και εμείς τέτοιο προνόμιο. Ευτυχώς τώρα χρειαζόμαστε μόνο Internet για να κάνουμε τα καλύτερα ψώνια της χρονιάς. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα θα κάνουν ό,τι μπορούν ώστε οι αγορές μέσω Internet να είναι όσο το δυνατόν πιο εύκολη και ευχάριστη εμπειρία. Επειδή εμείς είμαστε ειδικοί στις προσφορές, εκπτώσεις, εκπτωτικά κουπόνια και κωδικούς θα θέλαμε να δείξουμε στο κοινό πως γίνονται οι ηλεκτρονικές αγορές παγκοσμίως.
Χρησιμοποιώντας τους εσωτερικούς μας αριθμούς για κίνηση και συναλλαγές θέλουμε να σου δείξουμε πως επηρέασε τον κόσμο το Black Friday πέρυσι, τι αγόραζαν οι καταναλωτές, πόσα χρήματα εξοικονομήσανε, ποιες ήταν οι προτιμήσεις τους. Μαζέψαμε όλα τα στοιχεία, στατιστικά και πληροφορίες για το Black Friday του 2016.

Τα Παγκοσμίως ξέφρενα ψώνια

Αύξηση της επισκεψιμότητας: Οκτώβριος και Νοέμβριος
Ο ενθουσιασμός και το ενδιαφέρον για το Black Friday είναι τόσο μεγάλο που δεν κρατάει πια μόνο μία μέρα. Συνεχίζεται έως τη Δευτέρα. Είναι η λεγόμενη Cyber Monday. Τώρα οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουνε τις αγορές τους για περισσότερες 3 μέρες.
Για να σου δείξουμε πόσο γρήγορα αυξάνεται η πώληση μαζέψαμε όλα τα στατιστικά του Οκτωβρίου και Νοεμβρίου 2017 και τα συγκρίναμε. Γενικός οι επισκέψεις στην δική μας ιστοσελίδα αυξηθήκανε τριπλάσια και φτάσανε στα 19,2 εκατομμύρια. Ενώ σε όλες τις χώρες υπάρχει μεγάλη αύξηση συναλλαγών αυτή τη εποχή, σε μερικές χώρες παρατηρήσαμε ειδική αύξηση συναλλαγών τον Νοέμβριο. Οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα μας στην Φινλανδία ήταν 500% υψηλότερες από αυτές τον Οκτώβριο. Ενώ στην Πορτογαλία και Ελλάδα οι αυξήσεις φτάσανε τα 450%.
Απ’ ότι φαίνεται η Νότια Αφρική αγαπάει τις εκπτώσεις και προσφορές αυτής της εποχής παραπάνω απ’ όλες τις υπόλοιπες χώρες. Το ποσοστό των επισκέψεων στην ιστοσελίδα μας τον Νοέμβριο έφτασε τα 936% με σύγκρισι τον Οκτώβριο. Η δραστηριότητα αυτή μπορεί να αντικατοπτρίζει το αυξανόμενο διεθνές ενδιαφέρον ηλεκτρονικού εμπορίου του έθνους. 43% ενήλικων αγόραζε προϊόντα απ’ το εξωτερικό. Κάτι άλλο ενδιαφέρον που παρατηρήσαμε είναι η μεγάλη αύξηση των συναλλαγών και επισκέψεων στο Picodi από χώρες που το Διαδίκτυο δεν είναι πολύ κοινό και διαθέσιμο. Ενώ μόλις το 15% των κατοίκων του Πακιστάν χρησιμοποιούν το διαδίκτυο καθημερινά, οι συνεδριάσεις τους αυξήθηκαν κατά περίπου 338% το Νοέμβριο, γεγονός που δείχνει έντονο ενδιαφέρον για ψηφιακές προσφορές.

Ημέρα των εκπτώσεων

ΑΥΞΗΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ΤΟ BLACK FIRDAY
Λαμβάνοντας υπόψη τη γενική αύξηση της κυκλοφορίας του Νοεμβρίου, δεν πρέπει να αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι βλέπουμε τεράστιο αριθμό πωλήσεων στο Black Friday.
Σε σύγκριση με τον μέσο αριθμό των συναλλαγών που πραγματοποιήθηκαν σε όλες τις υπόλοιπες ημέρες του χρόνου, οι Νοτιοαφρικάνοι πραγματοποίησαν 16,226% περισσότερες αγορές στο Black Friday μέσω της ιστοσελίδας μας, περισσότερα από διπλάσια αύξηση του ποσοστού οποιασδήποτε άλλης χώρας. Οι συναλλαγές στο Πακιστάν, το Μεξικό και την Νιγηρία σημείωσαν άνοδο μεταξύ 3.000 και 4.400% ενώ οι συναλλαγές της Ελλάδας αυξήθηκαν κατά περίπου 7,293% πάνω από το μέσο ημερήσιο επιτόκιο.
Είναι πολύ ενδιαφέρον ότι η αύξηση της Μαύρης Παρασκευής ήταν κάπως περιορισμένη σε μερικές από τις πλουσιότερες χώρες του κόσμου, όπως η Γερμανία ή το Ηνωμένο Βασίλειο.
Ενώ οι επιπτώσεις αυτών των ημερών ήταν προφανώς σημαντικές σε αυτές τις χώρες, μερικές αναφορές δείχνουν ότι ο ενθουσιασμός για το Black Friday στη Δυτική Ευρώπη μειώθηκε. Ανεξάρτητα από το αν αυτό συμβαίνει ή όχι, φαίνεται ότι γενικώς συνεχίζεται ο ενθουσιασμός και υπάρχει μεγάλη κίνηση αυτές τις ημέρες, όπως στη Φινλανδία. Βλέπουμε μια άνοδο επισκέψεων η οποία φτάνει τα 700%.

Οι εκπτώσεις είναι αληθινές

Οι εξοικονομήσεις του Black Friday
Οι χρήστες μας μπορούν να βρουν σημαντικές προσφορές σε οποιαδήποτε μέρα, οι επισκέψεις τους το Black Friday στην ιστοσελίδα μας ανταμείφθηκαν ιδιαίτερα. Το ποσό των χρημάτων που εξοικονόμησαν κατά τη διάρκεια αυτής της ημέρας ανήλθε σε 29.937.402 €, με τον μέσο χρήστη να εξοικονομήσει 62,41 €. Αυτές οι εξοικονομήσεις φαίνονται ιδιαίτερα ελκυστικές, συγκρίνοντάς τις με το μέσο ποσό που δαπανώνται από κάθε χρήστη, δηλαδή 80,79 ευρώ. Αυτό σημαίνει επίσης ότι η μέση εξοικονόμηση ανήλθε σε περισσότερο από το 77% του ποσού που πληρώνει ο μέσος χρήστης στο Black Friday.
Επιπλέον, ο προαναφερθείς υψηλός μέσος όρος των 62,41 ευρώ που εξοικονομήθηκε, είναι ιδιαίτερα σημαντικός όταν ανταλλάζεται σε τοπικά νομίσματα σε εκείνα τα μέρη του κόσμου όπου παρατηρήσαμε αυξημένη επισκεψιμότητα και δραστηριότητα αγορών κατά τη διάρκεια του Black Friday
Όλο αυτό χάρη σε πάνω από 3.200 ειδικές προσφορές διαθέσιμες στην ιστοσελίδα μας στο Black Friday το 2016. Το 2017, αναμένουμε να συγκεντρώσουμε περίπου 5.000 μοναδικές προσφορές, οι οποίες θα επιτρέψουν τους χρήστες να εξοικονομήσουν ακόμα περισσότερα.

Tα προϊόντα που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση

Τι αγοράζει ο κόσμος το Black Friday;
Τα δεδομένα μας δείχνουνε ότι οι περισσότεροι καταναλωτές αγοράζουν ρούχα και αξεσουάρ. Αμέσως μετά τη μόδα η πιο διάσημη κατηγορία προϊόντων που αγοράζουν οι καταναλωτές είναι τα ηλεκτρονικά. Μια μεγάλη έκπληξη ήταν η τρίτη θέση στα στατιστικά των αγορών. Την πήρανε τα βιβλία. Σε άλλες κατηγορίες του Black Friday που βρίσκονται απροσδόκητα αρκετά υψηλά είναι η διανομή φαγητού.

Τα πιο διάσημα καταστήματα στο Black Friday

Οι πιο διάσημες μάρκες το Black Friday
Παρόλο που το Black Friday είναι μία διεθνής επιχείρηση, κυρίως οι αμερικανικές εταιρείες εμφανίζονται ανάμεσα στις πιο δημοφιλείς μάρκες που αγοράστηκαν τις ημέρες του Black Friday. Η Amazon ήταν τεράστια επιτυχία στο Μεξικό και Ισπανία. Η Nike ήταν η κορυφαία μάρκα στην Γερμανία και Πορτογαλία. Αυτή η αθλητική μάρκα έχει επικεντρωθεί πρόσφατα στις παγκόσμιες πωλήσεις για να αντισταθμίσει τις κακές επιδόσεις στην εγχώρια αγορά της.
Αλλού, ισχυρά περιφερειακά καταστήματα κυριάρχησαν στη δράση του Black Friday. Ασιατικός ηλεκτρονικός εμπορικός γίγαντας Lazada ήταν αναμφισβήτητα το πιο δημοφιλές εμπορικό σήμα όλων, κατατάσσοντας πρώτα το Βιετνάμ, Ταϊλανδή, Φιλιππίνες, Μαλαισία και Ινδονησία. Στην Λατινική Αμερική ήταν το Falabella, ειδικά στη Χιλή και Περού. Στην Ρωσία και Λευκορωσία ήταν η Lamoda.

Το Black Friday στην Ελλάδα

Το Black Friday στην Ελλάδα
Δεν χρειάζεται να σας λέμε τι είναι το Black Friday και πόσο σημαντικό είναι να ρίξετε μια ματιά αν πραγματικά θέλετε να κάνετε οικονομία. Η αύξηση επισκέψεων τις ημέρες του Black Friday έφτασε τα 457%. Οι καταναλωτές του Picodi στην Ελλάδα εξοικονομήσανε πέρυσι κατά τη διάρκεια του Black Friday 224.106 €. Η εκπτώσεις κατά τη διάρκεια του Black Friday φτάνουν 69€, ενώ σε μια κανονική μέρα είναι 37,38 € Όλα αυτά τα νούμερα μας δείχνουνε ότι οι Έλληνες γνωρίσανε πολύ καλά το Black Friday και ξέρουνε πως να βγούνε κερδισμένοι.

Το Black Friday σε αριθμούς

  • Στο Black Friday το 2016 είχαμε 3,656,805 επισκέψεις. Το 2017 προβλέπουμε αυτό το νούμερο να φτάσει έως τα 4,708,276.
  • Σε σύγκριση με τον Οκτώβριο του 2016, οι επισκέψεις τον Νοέμβριο του 2016 αυξήθηκαν κατά 57,51%, ενώ οι συνεδρίες σημείωσαν άνοδο 53,35%.
  • Φέτος, προβάλλουμε τον αριθμό των χρηστών που επισκέπτονται τον Picodi στο Black Friday να φτάσει τα 1,2 εκατομμύρια.
  • Το Black Friday 2016, η μέση τιμή παραγγελίας ήταν € 80,79. Πρόκειται για μια σημαντική αύξηση από τη μέση τιμή παραγγελίας σε άλλες ημέρες: € 62,72.
  • Οι χρήστες εξοικονομήσανε πολλά χρήματα στο Black Friday του 2016, με μέση τιμή έκπτωσης ήταν € 62,41. Αυτό ξεπερνά τα 40,95 € σε μια συνηθισμένη ημέρα.
  • Το 2016 η μέση έκπτωση στο Black Friday ήταν 53%, ενώ σε μια κανονική μέρα του χρόνου ήταν 43%
  • Συνολικά, οι χρήστες εξοικονομήσανε € 29.937.402 στο Black Friday 2016.

Το δικό σου Black Friday

Ενώ η έρευνά μας δείχνει μια παγκόσμια αύξηση της δραστηριότητας του Black Friday, αξίζει να επισημανθεί η προσωπική πτυχή αυτού του εγχειρήματος. Όπου και να ζείτε, αγοράζοντας έξυπνα αυτήν την ημέρα, μπορείτε να εξοικονομήσετε πολλά χρήματα –ανεξάρτητα από το προϊόν που αναζητάτε. Η δυνατότητα απόκτησης μιας πραγματικά καλής έκπτωσης είναι κάτι που ο πολίτης κάθε χώρας θα εκτιμήσει. Για αυτό όταν φτάσει το Black Friday 2017, ετοιμάσου να μπεις στον κόσμο των εκπτώσεων και τις τρέλας. Μην ξεχάσεις όμως ότι σχεδόν όλος ο κόσμος θα κάνει το ίδιο.





Άφησε το Picodi να γίνει μέρος των αγορών σου μαζί με τις φανταστικές προσφορές και αποκλειστικές εκπτώσεις σε μάρκες και καταστήματα που αγαπάς. Το Black Friday σημαίνει προσφορές και εκπτώσεις με τις ελκυστικές τιμές για όλους τους αγοραστές, αλλά τα κουπόνια και οι προσφορές μας θα σας κάνουν να αισθανθείτε ότι έχετε πάρει την καλύτερη έκπτωση από όλους.

Μεθοδολογία

Αναλύσαμε τα δεδομένα εσωτερικής επισκεψιμότητας και συναλλαγής ειδικά για τον Νοέμβριο και το Black Friday. Οι μετρήσεις μας περιλαμβάνουν στατιστικά από κάθε χώρα όπου το Picodi προσφέρει τις υπηρεσίες του στους χρήστες.

picodi.com/gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Νεότερη ανάρτηση Παλαιότερη Ανάρτηση Αρχική σελίδα