να μπαίνει χωρίς καν να βγάζει το κλειδί από την τσέπη ή την τσάντα του, αυξήθηκαν ραγδαία φέτος στη Βρετανία, καθώς κακοποιοί αξιοποιούν με τη σειρά τους την τεχνολογική πρόοδο για να… κάνουν διαρρήξεις χωρίς κόπο, γράφει η βρετανική εφημερίδα The Telegraph.
Ασφαλιστικές εταιρείες κατέβαλαν ποσό-ρεκόρ, ύψους αθροιστικά 271 εκατομμυρίων λιρών, για την ικανοποίηση απαιτήσεων για ζημιές από μερικές και ολικές κλοπές τα πρώτα τρία τρίμηνα της τρέχουσας χρονιάς, ποσό αυξημένο κατά 32% από την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, υποδεικνύουν τα στοιχεία της Ένωσης Βρετανικών Ασφαλιστικών Εταιρειών.
Ο Μάλκολμ Τάρλινγκ, στέλεχος της Ένωσης, εξήγησε ότι οι κλοπές των αυτοκινήτων στα οποία μπορεί κανείς να μπαίνει χάρη σε αισθητήρα εγγύτητας του κλειδιού που διαθέτουν (χαρακτηριστικό γνωστό με τον όρο keyless entry στην αυτοκινητοβιομηχανία) είναι ανάμεσα στις βασικές αιτίες της αύξησης των απαιτήσεων που καταγράφηκε.
Το πλεονέκτημα της τεχνολογίας «keyless», που επιτρέπει το αυτόματο ξεκλείδωμα των θυρών του αυτοκινήτου — χωρίς τη χρήση του… πατροπαράδοτου κλειδιού, ή, συνηθέστερα, ενός ηλεκτρονικού μπρελόκ — και παράλληλα, σε πολλές περιπτώσεις, την έναρξη του κινητήρα με το πάτημα απλά ενός κουμπιού ή τη μετακίνηση ενός μοχλού, εγείρει νέα προβλήματα ασφαλείας για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, τονίζεται στο ρεπορτάζ της Τέλεγκραφ.
Οι κλέφτες αξιοποιούν διαθέσιμα τεχνολογικά μέσα: φορητές συσκευές ενίσχυσης του σήματος ενός μπρελόκ ή ενός κλειδιού, που ξεγελάνε τον αισθητήρα ενός αυτοκινήτου που βρίσκεται για παράδειγμα σταθμευμένο έξω από ένα σπίτι, κάνοντάς το να ξεκλειδώσει αυτόματα τις πόρτες του. Αυτού του είδους οι κλοπές αποκαλούνται relay attacks («επιθέσεις με αναμεταδότες») στον ασφαλιστικό τομέα.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, τόνισε ο Τάρλινγκ στην εφημερίδα, βρίσκονται σε συνεχή αγώνα δρόμου με τους κακοποιούς, οι οποίοι επιστρατεύουν όλο και πιο εξελιγμένα τεχνολογικά μέσα για να διαρρηγνύουν και να κλέβουν αυτοκίνητα.
Οι κλέφτες αυτοκινήτων εξελίσσονται
«Η βιομηχανία κατανοεί ότι οι κλέφτες αυτοκινήτων δεν μένουν πίσω. Καθώς η προστασία των αυτοκινήτων γίνεται καλύτερη, οι κακοποιοί το αντιμετωπίζουν αυτό σαν πρόκληση να την παραβιάσουν. Ο τομέας όμως πάντα βρίσκει πώς θα παραμείνει μπροστά».
Τα στατιστικά στοιχεία της Ένωσης δείχνουν αύξηση κατά 11% των απαιτήσεων για ολικές κλοπές αυτοκινήτων και σημαντικά μεγαλύτερο αριθμό κλοπών αυτοκινήτων μεγάλης αξίας.
Κατά έναν ειδικό, οι κλοπές των πιο ακριβών αυτοκινήτων είναι πολύ πιο απαιτητικές: χρειάζονται πιο προηγμένες συσκευές αναμετάδοσης — που προφανώς δεν είναι εμπορικά διαθέσιμες, και χρειάζεται τεχνογνωσία για να φτιαχτούν. Καλό είναι πάντως, πρόσθεσε ο ειδικός, οι ιδιοκτήτες να μην παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους ακριβώς μπροστά στα σπίτια τους, ιδίως μπροστά σε παράθυρα και πόρτες, ώστε να αποφεύγουν όσο γίνεται περισσότερο τις επιθέσεις «relay», τις απόπειρες κλοπής με τη χρήση ενισχυτή του σήματος του ηλεκτρονικού κλειδιού του οχήματός τους. Όπως σε όλα τα προβλήματα ασφαλείας, επισήμανε, υπάρχουν τόσα επίπεδα ασφαλείας όσα ορίζει κανείς, στην προκειμένη περίπτωση ο κάτοχος αυτοκινήτου υψηλής αξίας. «Το θέμα είναι το τι κάνεις και τι δεν κάνεις», κατέληξε.
arouraios.gr
Ασφαλιστικές εταιρείες κατέβαλαν ποσό-ρεκόρ, ύψους αθροιστικά 271 εκατομμυρίων λιρών, για την ικανοποίηση απαιτήσεων για ζημιές από μερικές και ολικές κλοπές τα πρώτα τρία τρίμηνα της τρέχουσας χρονιάς, ποσό αυξημένο κατά 32% από την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, υποδεικνύουν τα στοιχεία της Ένωσης Βρετανικών Ασφαλιστικών Εταιρειών.
Ο Μάλκολμ Τάρλινγκ, στέλεχος της Ένωσης, εξήγησε ότι οι κλοπές των αυτοκινήτων στα οποία μπορεί κανείς να μπαίνει χάρη σε αισθητήρα εγγύτητας του κλειδιού που διαθέτουν (χαρακτηριστικό γνωστό με τον όρο keyless entry στην αυτοκινητοβιομηχανία) είναι ανάμεσα στις βασικές αιτίες της αύξησης των απαιτήσεων που καταγράφηκε.
Το πλεονέκτημα της τεχνολογίας «keyless», που επιτρέπει το αυτόματο ξεκλείδωμα των θυρών του αυτοκινήτου — χωρίς τη χρήση του… πατροπαράδοτου κλειδιού, ή, συνηθέστερα, ενός ηλεκτρονικού μπρελόκ — και παράλληλα, σε πολλές περιπτώσεις, την έναρξη του κινητήρα με το πάτημα απλά ενός κουμπιού ή τη μετακίνηση ενός μοχλού, εγείρει νέα προβλήματα ασφαλείας για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, τονίζεται στο ρεπορτάζ της Τέλεγκραφ.
Οι κλέφτες αξιοποιούν διαθέσιμα τεχνολογικά μέσα: φορητές συσκευές ενίσχυσης του σήματος ενός μπρελόκ ή ενός κλειδιού, που ξεγελάνε τον αισθητήρα ενός αυτοκινήτου που βρίσκεται για παράδειγμα σταθμευμένο έξω από ένα σπίτι, κάνοντάς το να ξεκλειδώσει αυτόματα τις πόρτες του. Αυτού του είδους οι κλοπές αποκαλούνται relay attacks («επιθέσεις με αναμεταδότες») στον ασφαλιστικό τομέα.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, τόνισε ο Τάρλινγκ στην εφημερίδα, βρίσκονται σε συνεχή αγώνα δρόμου με τους κακοποιούς, οι οποίοι επιστρατεύουν όλο και πιο εξελιγμένα τεχνολογικά μέσα για να διαρρηγνύουν και να κλέβουν αυτοκίνητα.
Οι κλέφτες αυτοκινήτων εξελίσσονται
«Η βιομηχανία κατανοεί ότι οι κλέφτες αυτοκινήτων δεν μένουν πίσω. Καθώς η προστασία των αυτοκινήτων γίνεται καλύτερη, οι κακοποιοί το αντιμετωπίζουν αυτό σαν πρόκληση να την παραβιάσουν. Ο τομέας όμως πάντα βρίσκει πώς θα παραμείνει μπροστά».
Τα στατιστικά στοιχεία της Ένωσης δείχνουν αύξηση κατά 11% των απαιτήσεων για ολικές κλοπές αυτοκινήτων και σημαντικά μεγαλύτερο αριθμό κλοπών αυτοκινήτων μεγάλης αξίας.
Κατά έναν ειδικό, οι κλοπές των πιο ακριβών αυτοκινήτων είναι πολύ πιο απαιτητικές: χρειάζονται πιο προηγμένες συσκευές αναμετάδοσης — που προφανώς δεν είναι εμπορικά διαθέσιμες, και χρειάζεται τεχνογνωσία για να φτιαχτούν. Καλό είναι πάντως, πρόσθεσε ο ειδικός, οι ιδιοκτήτες να μην παρκάρουν τα αυτοκίνητά τους ακριβώς μπροστά στα σπίτια τους, ιδίως μπροστά σε παράθυρα και πόρτες, ώστε να αποφεύγουν όσο γίνεται περισσότερο τις επιθέσεις «relay», τις απόπειρες κλοπής με τη χρήση ενισχυτή του σήματος του ηλεκτρονικού κλειδιού του οχήματός τους. Όπως σε όλα τα προβλήματα ασφαλείας, επισήμανε, υπάρχουν τόσα επίπεδα ασφαλείας όσα ορίζει κανείς, στην προκειμένη περίπτωση ο κάτοχος αυτοκινήτου υψηλής αξίας. «Το θέμα είναι το τι κάνεις και τι δεν κάνεις», κατέληξε.
arouraios.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου