Μετά τη διεξαγωγή των 2 επιτυχημένων εκδηλώσεων ο εκπρόσωπος του φροντιστηρίου Πράξη + Θεωρία, Στέφανος Λαμπρακάκης,
μας μίλησε για το περιεχόμενο και το σκοπό αυτών των εκδηλώσεων καθώς και για τις σκέψεις του σχετικά με την αναβάθμιση των παροχών του.
Παράλληλα, να δώσει στον μαθητή που δεν προσπαθεί όσο πρέπει ή και σ’ αυτόν που δεν διαβάζει, να καταλάβει ότι μόνο με προγραμματισμό και οργάνωση θα μπορέσει να βρει ενδιαφέρον στη μελέτη, καθώς αυτά αποτελούν τα εχέγγυα και ουσιαστικά τα κίνητρα καταβολής συγκροτημένης προσπάθειας.
Επίσης, αυτό το σεμινάριο απευθύνετε και σ’ εμάς τους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να συνειδητοποιήσουμε ότι χρέος μας είναι να συντονίζουμε τον μαθητή, να τον βοηθάμε στην οργάνωση του διαβάσματος και να τονίζουμε τη σημασία του ορθού προγράμματος.
Στο πλαίσιο αυτό, εμείς, επειδή γνωρίζουμε το πρόβλημα, φροντίσαμε όσον αφορά το πρώτο σεμινάριο που έγινε για το νέο λύκειο, τις σχολές κ.τ.λ. να ανεβάσουμε στο site του φροντιστηρίου όλο αυτό το υλικό, το οποίο θα βοηθήσει τον μαθητή στην επιλογή σχολής.
Επίσης, όσον αφορά το νέο σεμινάριο, έχουμε φροντίσει να δώσουμε στους μαθητές έντυπο υλικό το οποίο θα μπορούν να το έχουνε μπροστά τους και να τους υπενθυμίζει τι πρέπει να κάνουν, καθώς και ένα τετράδιο με εβδομαδιαία προγράμματα, τα οποία ο καθηγητής θα ελέγχει, αν τα έχει εφαρμόσει ο μαθητής.
Υπάρχουν πολλά αντικείμενα όπως τα δύο που έχουν ήδη γίνει, δηλ. η επιλογή σπουδών και επαγγέλματος και η ορθή διαχείριση χρόνου και αρκετά ακόμη όπως αποδοτική μελέτη, η ψυχολογία και η συμπεριφορά των γονέων, η ψυχολογία του μαθητή, η ορθή συμπλήρωση του Μηχανογραφικού δελτίου,η διατροφή κ.α. Όλα αυτά προσπαθούμε να τα υλοποιήσουμε, γιατί προτεραιότητα μας αποτελεί η σφαιρική προσέγγιση της εκπαίδευσης και όχι αποκλειστικά ο εγκυκλοπαιδικός της χαρακτήρας. Για παράδειγμα, θωρούμε σημαντικό τον τελευταίο μήνα πριν τις εξετάσεις ο μαθητής να επιμορφωθεί για θέματα που αφορούν το δημιουργικό διάβασμα, την ψυχολογία, την διαχείριση του ελεύθερου χρόνου, το πως πρέπει να λειτουργεί ο γονέας κ.α. Αυτά τα σεμινάρια δεν έχουν γίνει μέχρι τώρα καθώς προσπαθούμε να βρούμε τους κατάλληλους ανθρώπους, ώστε να δουλέψουν πάνω σ’ αυτό και να είναι έτοιμοι να παρουσιάσουν κάτι αξιόλογο.
Επίσης, όταν θα είμαστε έτοιμοι θα δώσουμε από την αρχή ένα πρόγραμμα σεμιναρίων στους μαθητές, ώστε να γνωρίζουν με την έναρξη της σχολικής χρονιάς πότε θα διεξάγονται.
« Πρέπει να είμαστε άνθρωποι της χάρης ώστε όποιος μας πλησιάσει, να ξεκουράζεται τελειώνοντας ».
Επίσης, ευχαριστούμε τον Ιερέα κ. Χ. Κούρτη, ο οποίος φρόντισε να είναι κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου μαζί μας, ώστε, αν χρειαστεί,να λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει, καθώς και τους ανθρώπους που βρίσκονταν μέσα σ’ αυτήν την υπέροχη αίθουσα και φρόντισαν για την επιτυχή διεκπεραίωση του σεμιναρίου.
Απευθυνόμενοι στον κάθε μαθητή ξεχωριστά, θα του πούμε ότι “κάποια μέρα, κοιτάζοντας πίσω τα χρόνια που αγωνίστηκες, θα σου φαίνονται τα πιο ωραία”.
Υπεύθυνοι του φροντιστηρίου Πράξη και Θεωρία
Λαμπρακάκης Στέφανος
Κυρίακου Κυριάκος
Γκάνης Γρηγόρης
Φαρμάκη Κατερίνα
Ντούνας Κωνσταντίνος
μας μίλησε για το περιεχόμενο και το σκοπό αυτών των εκδηλώσεων καθώς και για τις σκέψεις του σχετικά με την αναβάθμιση των παροχών του.
- Ποιος είναι ο σκοπός του τελευταίου σεμιναρίου;
Παράλληλα, να δώσει στον μαθητή που δεν προσπαθεί όσο πρέπει ή και σ’ αυτόν που δεν διαβάζει, να καταλάβει ότι μόνο με προγραμματισμό και οργάνωση θα μπορέσει να βρει ενδιαφέρον στη μελέτη, καθώς αυτά αποτελούν τα εχέγγυα και ουσιαστικά τα κίνητρα καταβολής συγκροτημένης προσπάθειας.
Επίσης, αυτό το σεμινάριο απευθύνετε και σ’ εμάς τους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να συνειδητοποιήσουμε ότι χρέος μας είναι να συντονίζουμε τον μαθητή, να τον βοηθάμε στην οργάνωση του διαβάσματος και να τονίζουμε τη σημασία του ορθού προγράμματος.
Στο πλαίσιο αυτό, εμείς, επειδή γνωρίζουμε το πρόβλημα, φροντίσαμε όσον αφορά το πρώτο σεμινάριο που έγινε για το νέο λύκειο, τις σχολές κ.τ.λ. να ανεβάσουμε στο site του φροντιστηρίου όλο αυτό το υλικό, το οποίο θα βοηθήσει τον μαθητή στην επιλογή σχολής.
Επίσης, όσον αφορά το νέο σεμινάριο, έχουμε φροντίσει να δώσουμε στους μαθητές έντυπο υλικό το οποίο θα μπορούν να το έχουνε μπροστά τους και να τους υπενθυμίζει τι πρέπει να κάνουν, καθώς και ένα τετράδιο με εβδομαδιαία προγράμματα, τα οποία ο καθηγητής θα ελέγχει, αν τα έχει εφαρμόσει ο μαθητής.
- Σκοπεύετε να κάνετε και άλλες ανάλογες εκδηλώσεις;
Υπάρχουν πολλά αντικείμενα όπως τα δύο που έχουν ήδη γίνει, δηλ. η επιλογή σπουδών και επαγγέλματος και η ορθή διαχείριση χρόνου και αρκετά ακόμη όπως αποδοτική μελέτη, η ψυχολογία και η συμπεριφορά των γονέων, η ψυχολογία του μαθητή, η ορθή συμπλήρωση του Μηχανογραφικού δελτίου,η διατροφή κ.α. Όλα αυτά προσπαθούμε να τα υλοποιήσουμε, γιατί προτεραιότητα μας αποτελεί η σφαιρική προσέγγιση της εκπαίδευσης και όχι αποκλειστικά ο εγκυκλοπαιδικός της χαρακτήρας. Για παράδειγμα, θωρούμε σημαντικό τον τελευταίο μήνα πριν τις εξετάσεις ο μαθητής να επιμορφωθεί για θέματα που αφορούν το δημιουργικό διάβασμα, την ψυχολογία, την διαχείριση του ελεύθερου χρόνου, το πως πρέπει να λειτουργεί ο γονέας κ.α. Αυτά τα σεμινάρια δεν έχουν γίνει μέχρι τώρα καθώς προσπαθούμε να βρούμε τους κατάλληλους ανθρώπους, ώστε να δουλέψουν πάνω σ’ αυτό και να είναι έτοιμοι να παρουσιάσουν κάτι αξιόλογο.
Επίσης, όταν θα είμαστε έτοιμοι θα δώσουμε από την αρχή ένα πρόγραμμα σεμιναρίων στους μαθητές, ώστε να γνωρίζουν με την έναρξη της σχολικής χρονιάς πότε θα διεξάγονται.
- Αξίζει, πιστεύετε, να γίνονται τέτοιες ενέργειες;
- Έχετε να κάνετε κάποια τελευταία παρατήρηση;
« Πρέπει να είμαστε άνθρωποι της χάρης ώστε όποιος μας πλησιάσει, να ξεκουράζεται τελειώνοντας ».
Επίσης, ευχαριστούμε τον Ιερέα κ. Χ. Κούρτη, ο οποίος φρόντισε να είναι κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου μαζί μας, ώστε, αν χρειαστεί,να λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει, καθώς και τους ανθρώπους που βρίσκονταν μέσα σ’ αυτήν την υπέροχη αίθουσα και φρόντισαν για την επιτυχή διεκπεραίωση του σεμιναρίου.
Απευθυνόμενοι στον κάθε μαθητή ξεχωριστά, θα του πούμε ότι “κάποια μέρα, κοιτάζοντας πίσω τα χρόνια που αγωνίστηκες, θα σου φαίνονται τα πιο ωραία”.
Υπεύθυνοι του φροντιστηρίου Πράξη και Θεωρία
Λαμπρακάκης Στέφανος
Κυρίακου Κυριάκος
Γκάνης Γρηγόρης
Φαρμάκη Κατερίνα
Ντούνας Κωνσταντίνος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου