ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018

Vintage: Τα 10 αυτοκίνητα που έγιναν θρύλος στην Ελλάδα (Φωτογραφίες)!!


cars7081




Το αυτοκίνητο είναι ένα από τα αγαπημένα πάθη του
Έλληνα. Από τα πρώτα κιόλας χρόνια της εμφάνισης του, ο λαός μας γοητεύτηκε από την ταχύτητα, την άνεση, αλλά και την ελευθερία που του πρόσδιδε το νέο μεταφορικό μέσο.

Ποια ήταν όμως τα μοντέλα που γοήτευσαν περισσότερο από όλα τους Έλληνες και ομόρφυναν τους δρόμους μας με την παρουσία τους; Ας δούμε κάποια από αυτά.

1) Citroen DS



Το Citroën DS (από το γαλλικό Déesse, δηλαδή θεά, και γνωστό ως βάτραχος στην Ελλάδα) ήταν ένα καινοτόμο πολυτελές αυτοκίνητο που παρήχθη από τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Citroën, από τον Οκτώβριο του 1955 έως τον Απρίλιο του 1975. Κατά τη διάρκεια μιας παραγωγής που διήρκεσε σχεδόν 20 έτη, συνολικά κατασκευάστηκαν 1.455.746. Υπήρξε, και θεωρείται ακόμα και σήμερα, εξαιρετικά δημοφιλές, τόσο για τον φουτουριστικό, αεροδυναμικό σχεδιασμό του, όσο και για την καινοτόμο τεχνολογία του. Ιδιαίτερα με το πρωτοποριακό υδραυλικό σύστημά του, που τροφοδοτούσε την υδροπνευματική ανάρτηση, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα, όπως και το γεγονός ότι ήταν το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με μπροστινά δισκόφρενα. Έχει διακριθεί με δεκάδες βραβεία σχεδιασμού.







2) Mini Cooper



Το Mini ήταν ένα μικρό οικονομικό αυτοκίνητο που κατασκευαζόταν από τον βρετανικό όμιλο αυτοκινήτων British Motor Corporation (BMC) και τις διαδόχους εταιρείες του, από τον Αύγουστο του 1959 έως τον Οκτώβριο του 2000. Μετονομάστηκε σε Austin Mini τον Ιανουάριο του 1962, ενώ στη συνέχεια ακολούθησαν πολλές ακόμα εκδοχές. Κατά τη διάρκεια της παραγωγής του που κράτησε 41 έτη, κατασκευάστηκαν συνολικά 5.505.874 αντίτυπα, με αποτέλεσμα να γίνει το νούμερο 1 σε πωλήσεις βρετανικό αυτοκίνητο στη συνολική ιστορία της αυτοκίνησης. Το αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε από τον ελληνικής καταγωγής Σερ Άλεκ Ισσιγόνη, βραβεύθηκε πολλές φορές στην μακρά πορεία του για την καινοτομία, τον σχεδιασμό και την πρακτικότητα του.







3) VW Beetle



Το Σκαθάρι ήταν το πρώτο, χρονολογικά, αυτοκίνητο στην ιστορία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen και παρήχθη από το 1938 έως το 2003. Κατά τη διάρκεια αυτής της μεγάλης χρονικής περιόδου, κατασκευάστηκαν συνολικά 21.529.464 αντίτυπα, με αποτέλεσμα το Σκαθάρι να γίνει, σε παγκόσμια κλίμακα, το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη χρονική διάρκεια παραγωγής και τον μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων υπό την ίδια πλατφόρμα. Στην Ελλάδα έγινε γνωστό και με τα  ονόματα Σκαραβαίος και Κατσαριδάκι. Αν και το βασικό εξωτερικό ντιζάιν του δεν γνώρισε σημαντικές μεταβολές, συνολικά το μοντέλο σε όλη τη διάρκεια της παραγωγής του υπέστη 78.000 βελτιωτικές αλλαγές και παρεμβάσεις. Χαρακτηριστικό επίσης του αυτοκινήτου η τοποθέτηση του κινητήρα στο πίσω μέρος του.







4) Fiat 500



Το Fiat 500 («cinquecento» - 500 στα ιταλικά και γνωστό ως «πεντακοσαράκι» στην Ελλάδα) ήταν ένα αυτοκίνητο πόλης, που παρήχθη από την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Fiat, από το 1957 έως το 1975. Συνολικά κατασκευάστηκαν 3.702.078 οχήματα. Το 500αρακι σχεδιάστηκε από τον Dante Giacosa και ήταν ένα μικροσκοπικό όχημα, με το συνολικό μήκος του μάλιστα να είναι κάτω από τα 3 μέτρα, στα 2,97 μέτρα. Γνώρισε έτσι μεγάλη απήχηση σε ολόκληρη την Ευρώπη, ως ένα ιδιαίτερα φθηνό και πρακτικό μέσο μεταφοράς. Με τον εξαιρετικά οικονομικό 2-κύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα του, αρχικού κυβισμού 479 cm³ και σύντομα 499,5 cm³, και τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις του, το «πεντακοσαράκι» καθιέρωσε τον ορισμό «αυτοκίνητο πόλης» και θεωρείται σήμερα ως ένα από τα πρώτα αυτοκίνητα για αμιγώς αστικές μετακινήσεις.







5) BMW New Class, 2002



Η BMW New Class (στα γερμανικά, Neue Klasse) ήταν μια σειρά σεντάν και κουπέ οχημάτων που παρήχθησαν από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW μεταξύ του 1962 και του 1977. Τα μοντέλα αυτά εξασφάλισαν την βιωσιμότητα της BMW μετά και την οικονομική κρίση της εταιρείας στη δεκαετία του 1950 και καθιέρωσαν την γερμανική μάρκα ως τον κατασκευαστή γρήγορων, σπορ αυτοκινήτων . Η κουπέ έκδοση 02 (και ειδικά το 2002 -1968 έως 1975) τράβηξε την προσοχή των φίλων του αυτοκινήτου και καθιέρωσε την BMW ως ένα διεθνές εμπορικό σήμα. Το ισχυρό κουπέ φόρεσε από την πρώτη κιόλας ημέρα έναν δυνατό δίλιτρο κινητήρα, ενώ το 1973 το 2002 Turbo υπήρξε το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με τούρμπο στον κινητήρα του.






6) Citroen 2CV...


Η συνέχεια εδώ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου