ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων μαθητών του 7ου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενών: "Οχι στη δημιουργία Δομής Υποδοχής Εκπαίδευσης Προσφύγων στο σχολείο μας" ...

Επιστολή και στον Πρωθυπουργό...


ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ: 1)Πρωθυπουργό της Ελλάδας, κ. Τσίπρα Αλέξη


2)Τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου
3)Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων - Αυτοτελές Τμήμα Διαχείρισης Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπ/σης Προσφύγων
4)Υπουργείο Υγείας – Ειδικό Τμήμα Υγιεινής και Ασφάλειας Προσφύγων
5)Τον Περιφερειακό Δ/ντη Α/βαθμιας & Β/βαθμιας Εκπαίδευσης Δυτ. Μακεδονίας, κ. Κωνσταντίνο Κωνσταντόπουλο
6)Τον Δήμαρχο Γρεβενών, κ. Γεώργιο Δασταμάνη 7)Τον Περιφερειάρχη Δυτικής Μακεδονίας, κ. Θεόδωρο Καρυπίδη 8)Τον Αντιπεριφερειάρχη Νομού Γρεβενών, κ. Ευάγγελο Σημανδράκο 9)Τον Διευθυντή Α΄Βάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Γρεβενών, κ. Βασίλειο Μήτσιαλο
10)Τη Γενική Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας Π.Δ.Μ. που εδρεύει στην Κοζάνη, κ. Γκοβεδάρος Χαρίσιος
11)Βουλευτή Νομού Γρεβενών, κ. Χρήστο Μπγιάλα
12)Διευθυντή 7ου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενών, κ. Φωτιο Μπαζακα
13)Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης
14)Προϊστάμενος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας- Συμβουλος Νομού Γρεβενων , κ. Ιωάννη Σούλιο
15) Αντιδήμαρχο Πολιτισμού, Παιδείας και Αθλητισμού κ. Πέτρου Χρήστο

Κοινοποίηση :
Εισαγγελία Πρωτοδικών Γρεβενών
Μ.Μ.Ε.

Στις 24-01-2019 ενημερωθήκαμε προφορικά για την έναρξη του προγράμματος Δ.Υ.Ε.Π. στο σχολείο μας.
Με την από 28-01-2019 επιστολή – διαμαρτυρία μας προς όλους τους αρμοδίους, εκφράσαμε τη δυσαρέσκειά μας για την παντελή έλλειψη έγκαιρης ενημέρωσή μας ως γονείς, αλλά και εύλογες απορίες αναφορικά με τη διαδικασία επιλογής του σχολείου μας, το οποίο σημειωτέον απέχει 45-60 χιλιόμετρα από τους χώρους φιλοξενίας των προσφύγων, τις συνθήκες υγιεινής και διαβίωσης των προσφύγων στους χώρους όπου φιλοξενούνται, την εμβολιαστική κάλυψή τους και την εν γένει ιατρική τους κατάσταση, την ηλικία των παιδιών που θα φοιτήσουν στο σχολείο μας και τέλος την ομαλή υποδοχή τους σε μια σχολική μονάδα, με τις απαιτούμενες γραπτές εγγυήσεις, υγείας, υγιεινής και ασφάλειας.

Σημειωτέον ότι με την υπ’ αριθ. 118066/Δ1 με σχετική Υ.Α. (ΦΕΚ 2639/28-07-2017 τ. Β΄) είχε επιλεγεί το 1ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών ως χώρος λειτουργίας ΔΥΕΠ. Περαιτέρω με την υπ’ αριθ. Φ1/120367/Δ1 με σχετική Υ.Α. (ΦΕΚ 3236/07-08-2018 τ. Β΄) είχαν επιλεγεί το 1ο και το 6ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών ως χώροι λειτουργίας ΔΥΕΠ.

Ακολούθησε συνάντηση του Δ.Σ. με το Διευθυντή Α/θμιας Εκπαίδευσης και μία άτυπη ενημέρωση που έλαβε χώρα στις 11 Φεβρουαρίου 2019 στην αίθουσα Δημοτικών Συνεδριάσεων του Δήμου Γρεβενών, με προσκεκλημένους τους αποδέκτες της επιστολής μας. Δυστυχώς, μέχρι και σήμερα ουδεμία απάντηση λάβαμε στα επίσημα ερωτήματά μας, καθώς όσοι αρμόδιοι παρεβρέθησαν στην ενημερωτική συνάντηση ναι μεν δήλωσαν ότι συμμερίζονται τις ανησυχίες μας, εντούτοις δεν μπορούν να κάνουν απολύτως τίποτα, μας προέτρεψαν δε να δείξουμε εμπιστοσύνη στα λεγόμενά τους και ότι όλα θα πάνε καλά. Σημειωτέον ότι η Εθνική Επιτροπή Εμβολιασμών συνεκτιμώντας τα πρόσφατα επιδημιολογικά δεδομένα (Υπουργείο Υγείας 13-01-2017 αρ. πρωτ. Γ1α/Γ.Π.οικ. 2736), συνέστησε στους ενήλικες (Έλληνες και αλλοδαπούς άνω των 18 ετών), που εργάζονται σε δομές φιλοξενίας προσφύγων – μεταναστών ή έρχονται συστηματικά σε άμεση επαφή με πρόσφυγες - μετανάστες, (όπως π.χ. εκπαιδευτικοί) να έχουν κάνει τα εμβόλια που προβλέπονται στο Πρόγραμμα Εμβολιασμών Ενηλίκων και ιδιαίτερα τα εξής : δύο δόσεις των Ερυθράς, Παρωτίτιδας, Ιλαράς, της Ανεμοβλογιάς, το εμβόλιο Ηπατίτιδας Α. Κανείς όμως δεν μας απάντησε γιατί συστήνεται ο εμβολιασμός, αφού ουδέν πρόβλημα υφίσταται, όπως προφορικά μας διαβεβαιώνουν. Ο Δήμαρχος μας ενημέρωσε ότι από τον Οκτώβριο του 2018 που ενημερώθηκε, αναφορικά με τη λειτουργία των ΔΥΕΠ, πρότεινε να ιδρυθούν αυτές στους χώρους φιλοξενίας των προσφύγων και ότι έκτοτε ουδεμία άλλη ενημέρωση είχε, μέχρι την έκδοση του ΦΕΚ.

Ακόμη και όταν, κατά τη διάρκεια της ενημέρωσης, υπάλληλος της Διεύθυνσης Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Π.Ε. Γρεβενών μας ενημέρωσε για κρούσμα ηπατίτιδας Α΄ σε χώρο φιλοξενίας των προσφύγων, τηρήθηκε ανησυχητική σιγήν ιχθύος. Μάλιστα η υπάλληλος μας δήλωσε ότι όταν μετέβη κλιμάκιο της εν λόγω Υπηρεσίας προκειμένου να ελέγξει τις συνθήκες διαβίωσης και υγιεινής των προσφύγων στους χώρους φιλοξενίας της περιοχής μας, δεν τους επιτράπηκε η είσοδος στα δωμάτια, όπου βρίσκονται και οι τουαλέτες τους, και ότι ισχύει το «άβατο» στους χώρους φιλοξενίας τους. Εντούτοις, σύμφωνα με την υπ’ αριθμ. Υ1γ/Γ.Π./οικ. 47829 (ΦΕΚ 2161 τ. Β΄/23-06-2017) απόφαση του Υπουργού Υγείας οι υγειονομικοί έλεγχοι στους χώρους διαβίωσης πολλών ατόμων είναι υποχρεωτικοί, τόσο τακτικοί όσο και έκτακτοι για λόγους προστασίας της Δημόσιας Υγείας.

Μέχρι και σήμερα κανένας από τους προβληματισμούς και τα προαπαιτούμενα που τέθηκαν από εμάς, το προηγούμενο διάστημα, για την φοίτηση των παιδιών αυτών στα σχολεία μας, δεν καλύφθηκαν, ούτε τηρήθηκαν, από τους πολιτικούς και υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου Παιδείας, ενώ δεν τηρήθηκαν ούτε καν οι προϋποθέσεις που ορίζει η ίδια η εφαρμοζόμενη Υπουργική Απόφαση για την λειτουργία των ΔΥΕΠ (139654/ΓΔ4 ΦΕΚ 2985/30-08-2017 τ. Β), που θέτει ως κριτήρια για την επιλογή των σχολείων που θα λειτουργήσουν ΔΥΕΠ α) την εύλογη απόσταση από τα κέντρα φιλοξενίας και β) την ύπαρξη διαθέσιμων και κατάλληλων αιθουσών. Δηλώνουμε δε ότι αδυνατούμε να αποδεχθούμε κάθε τι που αφορά το παρόν και το μέλλον των παιδιών μας, χωρίς την αυτονόητη προϋπόθεση της ανακοίνωσης συνολικού τεκμηριωμένου σχεδίου από την πλευρά της Πολιτείας και δεν αποδεχόμαστε εμβαλωματικές λύσεις επηρεασμένες από ιδεολογήματα.

Για όλους μας είναι απολύτως σεβαστό το δικαίωμα των παιδιών των μεταναστευτικών πληθυσμών στην εκπαίδευση και υποχρέωση του Κράτους μας (χωρίς τη συμμετοχή ΜΚΟ) να το κάνει πράξη. Είναι όμως ο σχεδιασμός του υπουργείου σωστά μελετημένος σε όλες τις παραμέτρους του και τέτοιος που να λειτουργήσει το εγχείρημα υπέρ όλων των παιδιών;





Απάντηση δίνει η μέχρι τώρα ασυνέπεια σε όλο το φάσμα διαχείρισης του μεταναστευτικού, η χαώδης απόσταση ανάμεσα στις κατά καιρούς εξαγγελίες και υποσχέσεις και τα αποτελέσματα αυτών, καθώς και η υποχρέωση μας ως γονείς και ως πολίτες , που μας οδηγεί να επισημάνουμε τα κακώς κείμενα τα οποία εντοπίζουμε. Η εξέλιξη και η παγίωση που έχει λάβει το όλο πρόβλημα του προσφυγικού και μεταναστευτικού, μας κατέστησε ορθολογικούς και επιφυλακτικούς. Σύμφωνα με την με Αριθμ. 2215/ΓΔ4/08-01-2019 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ( ΦΕΚ Β 31 / 16-01-2019 ) επιλέχθηκαν για το νομό Γρεβενών μεταξύ άλλων και το 7ο δημοτικό σχολείο για τη λειτουργία ΔΥΕΠ.

Ο τρόπος λειτουργίας των ΔΥΕΠ ρυθμίζεται, εδώ και ένα χρόνο, από την ΚΥΑ 139654/ΓΔ4/23-8-2017 (ΦΕΚ τ. Β΄ 2985/30-8-2017). Εμείς οι γονείς, που είμαστε Έλληνες πολίτες και κάτοικοι της γεωπολιτικά ευαίσθητης περιοχής της Δυτικής Μακεδονίας και ειδικά των Γρεβενών, βιώνουμε καθημερινά την έλλειψη ασφάλειας, την παντελή έλλειψη σχεδιασμού και προγραμματισμού σε κάθε θέμα της προσφυγικής - μεταναστευτικής πολιτικής. Αδυνατούμε να κατανοήσουμε τη λογική της εκ περιτροπής συμμετοχής, στα υπό δημιουργία τμήματα ΔΥΕΠ, στα οποία συγκαταλέγεται και το σχολείο μας.

Διότι στους χώρους φιλοξενίας των προσφύγων στα χωριά του ορεινού όγκου Γρεβενών διαμένουν προσωρινοί και συνεχώς ανανεούμενοι πληθυσμοί. Όπως προαναφέραμε, ήδη η προαναφερθείσα ΚΥΑ δίνει την δυνατότητα με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης και με μια απλή εισήγηση του Συμβούλου Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ) να: να δημιουργηθούν περισσότερα από ένα τμήματα (άρθρο 1 & 1α) να δημιουργηθούν πολλά μικρότερα τμήματα και όχι ένα (άρθρο 1 & 3) να λειτουργούν οποιαδήποτε ώρα και όχι μόνο απόγευμα (άρθρο 2 & 3) χωρίς κανένα πληθυσμιακό περιορισμό και αναλογία. Ποιος αλήθεια, μας εγγυάται ότι με την πρώτη δυσκολία, οι εξαγγελίες για τον τρόπο λειτουργίας δεν θα καταστρατηγηθούν, όπως σχεδόν όλες οι υποσχέσεις μέχρι σήμερα; Τότε θα έχουμε μια ταυτόχρονη λειτουργία, παράλληλη με τα υπάρχοντα σχολικά τμήματα, χωρίς αναλογικότητα και μέγιστο πληθυσμό.

Η καταπόνηση της τοπικής κοινωνίας, το τελευταίο χρονικό διάστημα, από το μεταναστευτικό δεν επιτρέπει άλλους πειραματισμούς, προχειρότητες και σχεδιασμούς του στυλ “βλέποντας και κάνοντας”. Είναι σίγουρο ότι άμεσα θα προκύψουν τα πιο κάτω αρνητικά αποτελέσματα: Θα επιβαρυνθούν τα υπάρχοντα σχολικά τμήματα και γενικότερα τα σχολεία, με παροδικό και ’’περιστασιακό” μαθητικό πληθυσμό, τελείως μεταβλητού αριθμού και ακαθόριστης σύνθεσης, αντίθετο σε κάθε εκπαιδευτική μεθοδολογία και πρακτική, όπου βασική προϋπόθεση εύρυθμης λειτουργίας είναι η σταθερότητα, η ηρεμία και η ασφάλεια στις σχολικές κοινότητες. Είναι γνωστό ότι ορισμένος αριθμός διαμενόντων στους χώρους φιλοξενίας της περιοχής μας έχει πάρει άσυλο ή ανήκει σε ευάλωτες ομάδες και επομένως ενδέχεται να μετακινηθεί γρήγορα εκτός νομού, ή τουλάχιστον έτσι πρέπει να γίνει. Το ίδιο μπορεί να ισχύσει και γι’αυτούς που δεν δικαιούνται άσυλο. Πώς λοιπόν με τέτοιες συνθήκες, μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι υπάρχει σοβαρός σχεδιασμός;

Δεν υπάρχει πραγματικό και ειλικρινές ενδιαφέρον για εκπαίδευση των παιδιών αυτών, αφού δεν γνωρίζουν την ελληνική γλώσσα, είναι πολυεθνικής προέλευσης, μοιραία λοιπόν, θα αλληλοτροχοπεδούν την εκπαίδευσή τους. Θα αυξηθούν τα λειτουργικά έξοδα και τα έξοδα συντήρησης των εγκαταστάσεων (κτιριακών και λειτουργικών), τα οποία εδώ και πάρα πολλά χρόνια δεν καλύπτονται πλήρως από το κράτος, αλλά με συμμετοχή των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων και από ιδιωτικές χορηγίες. Θα εισέρχονται ως συνοδοί ή και ως “μαθητές” άτομα με μη πιστοποιημένο παιδαγωγικό προφίλ.

Θα εισέρχονται στα σχολεία ως μαθητές, άτομα αρκετά μεγαλύτερης ηλικίας, αφού είναι γνωστό ότι για να ενταχθούν σε ευνοϊκότερο καθεστώς αντιμετώπισης, οι περισσότεροι μετανάστες δηλώνουν ότι είναι νεότεροι, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Τίποτα απολύτως δεν έχει προγραμματιστεί με λεπτομέρεια και σαφήνεια για τις συνθήκες και τους όρους λειτουργίας των ΔΥΕΠ και ένα από αυτά είναι το σημαντικότερο θέμα της ασφάλειας, υγείας επιτήρησης και φύλαξης. Σε περίπτωση πιθανής έκρηξης των μεταναστευτικών ροών, ο πληθυσμός εισόδου και ένταξης μαθητών, μέσω ΔΥΕΠ, θα γίνει υπερβολικά δυσανάλογος και γενικά μη διαχειρίσιμος (λόγω του κόστους, της έλλειψης χώρων, της έλλειψης προσωπικού κλπ).

Τέλος, ποιος θα αναλάβει την ευθύνη σε περίπτωση εμφάνισης εκατέρωθεν πιθανής αντιδραστικής συμπεριφοράς, λόγω της βιαστικής προσαρμογής στις νέες συνθήκες;

Αναρωτιόμαστε λοιπόν, γιατί πρέπει να διαταράσσεται η εύρυθμη λειτουργία των σχολείων και η εκπαίδευση των παιδιών μας, από τις υπό δημιουργία τάξεις ,μιας και αυτές θα αποτελούνται από μεταβλητό αριθμό μαθητών με προσωρινή διαμονή και διαφορετική σύνθεση σε μικρές χρονικές περιόδους . Το δικαίωμα στην εκπαίδευση των παιδιών των μεταναστευτικών πληθυσμών είναι σεβαστό, αλλά πρέπει να υλοποιηθεί σωστά, μελετημένα και προγραμματισμένα, ώστε να προκύψει μόνο όφελος για όλους.

Η δημιουργία ΔΥΕΠ εντός των “δομών φιλοξενίας”, όπως ακριβώς προβλέπεται, επιτρέπεται και “επιβάλλεται” στους πολυεθνικούς, πολύγλωσσους, περιστασιακούς και μετακινούμενους πληθυσμούς προσφύγων και μεταναστών, είναι η προτεινόμενη, ζητούμενη και εκ των πραγμάτων επιβαλλόμενη λύση, τουλάχιστον ως μεταβατικό στάδιο, για όσους επιλέξουν τη μόνιμη παραμονή τους στην περιοχή μας. Και δεν καταλαβαίνουμε γιατί δεν προωθείται αυτή η λύση.

Όλοι οι αρμόδιοι μας δήλωσαν ότι οι Νόμοι πρέπει να εφαρμόζονται, κανείς όμως εξ αυτών δεν μας απάντησε στο εύλογο ερώτημά μας γιατί δεν ιδρύονται Παραρτήματα εκπαίδευσης των προσφύγων στους χώρους φιλοξενίας τους, όπως ορίζει ο Νόμος, σε περίπτωση που δεν υπάρχουν σχολικές μονάδες σε εύλογη απόσταση από τα Κέντρα Φιλοξενίας των προσφύγων. Άλλως γιατί δεν ιδρύονται ΔΥΕΠ σε σχολεία του ορεινού όγκου που είναι πλησιέστερα στις δομές φιλοξενίας τους. Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειώσουμε ότι το 7ο δημοτικό σχολείο Γρεβενών είναι η πιο απομακρυσμένη σχολική μονάδα εντός της πόλης των Γρεβενών από τα κέντρα φιλοξενίας των προσφύγων.

Η εμβόλιμη και περιστασιακή παρουσία στα σχολεία δεν ωφελεί ούτε τους μεν, ούτε τους δε, παρά μόνο επιβαρύνει λειτουργικά και μαθησιακά και τις δύο δράσεις (ΔΥΕΠ και Σχολεία).

Δεν ζητάμε τίποτα περισσότερο από “Ισορροπία δικαιωμάτων”. Κάτι που ο Υπουργός Μεταναστευτική Πολιτικής εισήγαγε ως πολιτικό όρο στη διαχείριση του μεταναστευτικού, εξηγώντας ότι ναι μεν το κράτος θα πρέπει να φροντίσει τα δικαιώματα του πρόσφυγα και του μετανάστη όμως θα πρέπει ταυτόχρονα να φροντίσει και για τα δικαιώματα και τις ανησυχίες του ντόπιου πληθυσμού. Σύμφωνα με Απόφαση της Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου μας που έλαβε χώρα στις 13-02-2019, γνωστοποιούμε τα εξής :

Επειδή έχουμε πρόδηλο έννομο συμφέρον, ζητάμε να μας απαντήσετε εγγράφως για τις σχολικές μονάδες που επιλέχθηκαν για την λειτουργία ΔΥΕΠ για το σχολικό έτος 20182019 :





1) Με ποια κριτήρια και από ποιον φορέα επιλέχθηκαν;

2) Γιατί δεν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πώς και γιατί παραβιάστηκαν τα κριτήρια που θέτει η Υ.Α. αναφορικά με την εύλογη απόσταση των ΔΥΕΠ από τους χώρους φιλοξενίας και την ύπαρξη κατάλληλων και διαθέσιμων αιθουσών διδασκαλίας;

3) Ποιοι συμμετείχαν στη σύσκεψη που έλαβε χώρα, πριν την εισήγηση του Περιφερειακού Διευθυντή Α/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας προς το Υπουργείο και έδωσαν τη συναίνεσή τους στην επιλογή του σχολείου μας και για ποιο λόγο δεν ενημερώθηκαν εξαρχής ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου μας;

4)ΠΛΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ για την έναρξη λειτουργίας τους; Θεωρώντας το όλο θέμα, κυλιόμενο, αλληλένδετο και δυναμικά ευμετάβλητο δηλώνουμε ότι :

Αντιτιθέμεθα στην δημιουργία ΔΥΕΠ στο σχολείο μας, λόγω ακαταλληλότητας των υποδομών των σχολικών μας μονάδων, αντίθεσης της διαδικασίας στις επιταγές της Υ.Α. και λόγω άρνησης των αρμοδίων να μας δώσουν επίσημες γραπτές απαντήσεις στα εύλογα ερωτηματά μας.

Ζητάμε την δημιουργία Δ.Υ.Ε.Π εντός των Κέντρων Φιλοξενίας, γιατί σαν λύση είναι αυτή με τα ελάχιστα προβλήματα για όλους. Ζητάμε από τον Διευθυντή της Α/θμιας Εκπαίδευσης και Διευθυντή Σχολείου μας να ενημερώνουν τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για κάθε πιθανή εξέλιξη που θα υπάρξει από οποιονδήποτε φορέα καθώς και για την ακριβή ημερομηνία έναρξης λειτουργίας της ΔΥΕΠ στο σχολείο μας. Αιτούμαστε από το Υπουργείο Παιδείας, την Περιφερειακή και την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση να σεβαστούν τα αιτήματα μας . Ζητάμε από την Δημοτική Επιτροπή Παιδείας την αμέριστη, ουσιαστική συμμετοχή και συμπαράσταση σε όλες τις αυτοδίκαιες απαιτήσεις μας ως γονείς, δημότες και πολίτες.

Σε αντίθετη περίπτωση επιφυλασσόμαστε και επικαλούμαστε κάθε έννομο συμφέρον που έχουμε ως γονείς και πολίτες σύμφωνα με το Σύνταγμα και τους Νόμους του Ελληνικού Κράτους.

Με την ως άνω απόφαση της έκτακτης Γενικής Συνέλευσης του Σχολείου μας και κατόπιν ενημέρωσης των γονέων, διεξήχθη μυστική ψηφοφορία, με την οποία και αποφασίστηκε κατά πλειοψηφία η δημοσιοποίηση του θέματος στα ΜΜΕ καθώς και αποχή από τα μαθήματα εφόσον ξεκινήσει η λειτουργία της ΔΥΕΠ χωρίς γραπτές επίσημες απαντήσεις αναφορικά με τη διαδικασία επιλογής του σχολείου μας αλλά και χωρίς τις αιτούμενες διασφαλίσεις από πλευράς των αρμοδίων.

Σας γνωστοποιούμε ότι το ανωτέρω κείμενο θα κοινοποιηθεί -κατατεθεί, σε όλους τους αναγραφόμενους στον πίνακα αποδεκτών προς γνώση τους και για κάθε έννομη συνέπεια, προκειμένου στο μέλλον να αναλάβουν όλοι τις ευθύνες τους για οτιδήποτε συμβεί.

Γρεβενά, 18 Φεβρουαρίου 2019

Με εκτίμηση,
Για το Σύλλογο Γονέων
Το Δ.Σ. κατά πλειοψηφία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου