Λουκέτο μπήκε προ ημερών στο πρώτο κατάστημα καφέ του καλλιτέχνη Τόνι Σφήνου στην
Πατησίων.
Το πρώτο Tonis Playz που είχε ανοίξει στη συμβολή των οδών Πατησίων και Μάρνη, ήταν η πρώτη προσπάθεια του Τόνι Σφήνου να δραστηριοποιηθεί επιχειρηματικά στον χώρο των street coffee shops με μια σειρά καφέ που θα έχουν την προσωπική του σφραγίδα.
Σύμφωνα με τον υπεύθυνο ανάπτυξης της αλυσίδας καφέ Tonis Playz, Γιώργο Γαλανάκη, το εν λόγω κατάστημα κατέβασε ρολά στις 8 Ιανουαρίου, εξαιτίας των πολύ μεγάλων προβλημάτων που υπήρχαν στην περιοχή λόγω της διακίνησης ναρκωτικών αλλά και της εγκληματικότητας αλλοδαπών.
«Είχαμε καθημερινά, μεγάλα προβλήματα καθώς βρισκόμασταν πλησίον της Πλατείας Βάθης. Δεν μπορούσαμε να αντέξουμε άλλο την κατάσταση, οπότε και αποφασίσαμε να κλείσουμε το κατάστημα».
Το κατάστημα «Toni’s Playz Street café» ξεχώριζε στην Πατησίων λόγω της πολύχρωμης διακόσμησης του με ένα βανάκι παρκαρισμένο μέσα στη βιτρίνα σε παστέλ χρώματα, χαβανέζικη αίσθηση, κοκοφοίνικες, φλαμίνγκο και εξωτικές παραλίες.
Το franchise συνεχίζεται
Παρά το κλείσιμο του πρώτου καταστήματος στην Πατησίων, η ανάπτυξη της αλυσίδας, τόσο εντός όσο και εκτός Αττικής, συνεχίζεται κανονικά, με το ενδιαφέρον για άνοιγμα νέων καταστημάτων να παραμένει αμείωτο.
Σύμφωνα με τον κ. Γαλανάκη, ήδη λειτουργούν τρία ακόμη «Toni’s Playz Street café» σε Χαλάνδρι, Θεσσαλονίκη και Σεπόλια, καθώς και ένα στην Κύπρο, η πορεία των οποίων κρίνεται ιδιαίτερα ικανοποιητική.
Μάλιστα, όπως είπε ο ίδιος, μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένεται να ανοίξουν δύο ακόμη καφέ σε Περιστέρι και Πειραιά, μέσω του συστήματος δικαιόχρησης (franchise).
Πόσο όμως στοιχίζει να ανοίξετε το δικό σας «Toni’s Playz Street café»; Το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 40.000 με 50.000 ευρώ, συμπεριλαμβανομένων και των δικαιωμάτων εισόδου (entry fees).
Όσο για τα προνόμια που προσφέρει η αλυσίδα σε αυτούς που θα επιλέξουν να ανοίξουν το δικό τους κατάστημα καφέ, είναι όπως υποστηρίζουν, μεταξύ άλλων, συνεχής επένδυση στην τεχνογνωσία του καφέ, συνεχής εκπαίδευση των franchisees και του προσωπικού των καταστημάτων, συνεχής διαφήμιση (posts, videos) μέσω τον social media και της TV, και καινοτόμα προϊόντα στον χώρο της καφεστίασης με την υπογραφή γνωστών Chef τηλεοπτικών εκπομπών.
economistas.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου