ΥΓΕΙΑ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

Μοναδική ευκαιρία για επιχειρήσεις στη Δυτική Μακεδονία: Αποκτήστε ηλεκτρικό επαγγελματικό όχημα

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η καρδιά της ενέργειας χτυπά δυνατά στα Γρεβενά!

Fotiouparts.gr

ΝΑΚΑΣ

ΓΚΟΥΝΤΡΟΜΙΧΟΣ Γ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

ΓΚΟΥΝΤΡΟΜΙΧΟΣ Γ.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

Σάββατο 6 Απριλίου 2019

«Υπήρξα αλκοολικός, ξυπνούσα το πρωί κι έπινα κονιάκ με ζάχαρη» (video)



Για τον αλκοολισμό μίλησε ο
ηθοποιός Νίκος Ζιάγκος καλεσμένος στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη.

«Βέβαια και είχαμε ναρκωτικά, τότε είχαν πρωτοσκάσει. Και ακριβώς επειδή είμαστε "ανειδίκευτοι" πολλοί χάθηκαν από αυτό. Το χειρότερο ναρκωτικά απ’ όλα, το πιο ύπουλο είναι το αλκοόλ. Μπαίναμε στα μαγαζιά και μας έσκαγαν τα μπουκάλια κέρασμα. Το χειρότερο ναρκωτικό. Επειδή είναι νόμιμο το απενοχοποιούμε, αλλά είναι το χειρότερο. Υπήρξα αλκοολικός. Ξυπνούσα το πρωί κι έπινα κονιάκ με ζάχαρη. Μέχρι που το κατάλαβα, κάποια στιγμή καταλαβαίνεις ότι ο οργανισμός "κρασάρει"», είπε ο Νίκος Ζιάγκος.


newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου