ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 3 Ιουνίου 2019

Μία καμαριέρα συμβουλεύει: Τι πρέπει να κάνεις και τι όχι όταν μένεις σε ένα ξενοδοχείο

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΠΙΝΔΟΣ RESORT





Είναι οι άνθρωποι που φροντίζουν για την ευχάριστη διαμονή σου στο ξενοδοχείο. Εκείνοι που σου


στρώνουν το κρεβάτι, που σου φέρνουν σαμπάνια με φράουλες, που σου μαζεύουν τα ρούχα που έχεις πετάξει στο πάτωμα.



Οι καμαριέρες, είναι εκείνοι οι εργαζόμενοι που στην τελική, έχουν ένα μεγάλο μερίδιο της ευθύνης για το αν θα περάσεις καλά όσο διαμένεις σε ένα ξενοδοχείο.

Μιλώντας στο Buisiness Insider μία καμαριέρα εξηγεί ποια είναι τα do και τα don'ts, τι δηλαδή θα πρέπει να κάνεις και τι θα πρέπει να αποφύγεις όσο φιλοξενείσαι σε ένα ξενοδοχείο.

Μην παραγγείλεις room service αν δεν είσαι εντελώς ή έστω κάπως ντυμένος. Αυτός δεν είναι και ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσει η μέρα μίας καμαριέρας και όσο πεινασμένοι ή διψασμένοι κι αν είστε, οι κανόνες ευπρέπειας δεν θα πρέπει να ξεχνιούνται.

Μίλα μαζί με το προσωπικό. Αν και είναι υποχρεωμένοι να ακολουθούν συγκεκριμένους κανόνες, όταν βρίσκονται στο δωμάτιό σου τους είναι ευχάριστο να κάνουν μία κουβέντα για το πως είναι ο καιρός ή τα αξιοθέατα που είδες. Αυτός είναι και ένας τρόπος για να καταλάβουν αν περνάς καλά.

Μην παίρνεις πράγματα από το μίνι μπαρ, αν δεν τα θες. Αν και ένας μάνατζερ θα σε συμβούλευε εντελώς το αντίθετο, οι καμαριέρες είναι υπεύθυνες να ανεφοδιάσουν το μίνι μπαρ πράγμα που σημαίνει να ελέγχουν αν κατανάλωσες ένα ένα τα προϊόντα που περιλαμβάνει.

Ενημέρωσε αν υπάρχει κάτι που μπορεί να βελτιώσουν. Κάποιοι είναι επικριτικοί, ενώ άλλοι φοβούνται να πουν την γνώμη τους. Αν όμως δεν βρίσκεις κάτι σωστό και το αναφέρεις με ευγενικό τρόπο, η παρατήρησή σου είναι ευπρόσδεκτη.

Μην ζητάς υπερβολικά πράγματα. Οι απαιτήσεις σου πρέπει να είναι ανάλογες με τις δυνατότητες του ξενοδοχείου που μένεις. Ακόμα και τα πιο ακριβά πάντως δεν μπορούν να ικανοποιήσουν όλες σου τις επιθυμίες.

Χαιρέτα στους διαδρόμους. Είναι ένδειξη ότι σέβεσαι τους εργαζόμενους και η κίνησή αυτή κάνει τον χώρο εργασίας τους ακόμα πιο ευχάριστο.

Μην θυμώνεις όταν μπαίνουν καμαριέρες στο δωμάτιό σου. Αν δεν θες υπάρχει και το «Do Not Disturb» καρτελάκι που τοποθετείς στην εξωτερική πλευρά της πόρτας.

Παρήγγειλε κάτι όσο πιο σύντομα μπορείς. Μην ζητήσεις για παράδειγμα πρωινό όταν θα έχει τελειώσει. Φυσικά και θα σε εξυπηρετήσουν, αλλά θα βάλεις πολύ κόσμο σε κόπο και άδικα.

Μην ρωτάς για τους διάσημους. Υπάρχουν αυστηροί κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται και έτσι δεν μπορούν να σε ενημερώσουν σε ποιο δωμάτιο μένει κάποιος σταρ ή ποιες είναι οι συνήθειές του.

Μίλα για τον εαυτό σου. Οι εργαζόμενοι σε ένα ξενοδοχείο προσπαθούν να σε κάνουν να περάσεις όμορφα. Έτσι αν σε κάποια συζήτηση μαζί τους πεις ότι σού αρέσουν τα λουλούδια, μπορεί στο πρωινό που θα παραγγείλεις το επόμενο πρωί να σου φέρουν και ένα μικρό μπουκέτο. Πόσο υπέροχο θα είναι αυτό!






loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου