ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 18 Ιουνίου 2019

Δείτε τι γράφει ο Χρίστος Βλαχοκώστας μετά την ανακοίνωση των υποψήφιων Βουλευτών στην ΠΕ Γρεβενών..



Προς τους αγαπητούς συντοπίτες μου:


Αρχικά, να ευχηθώ καλή δύναμη και επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους της ΝΔ στις επερχόμενες εθνικές εκλογές. Είναι γνωστό, ότι μετά από προτροπή, είχα εκφράσει και εγώ το ενδιαφέρον μου ως υποψήφιος για τη μονοεδρική των Γρεβενών. Αν και με προέτρεψαν να κινηθώ πολιτικά εδώ και ένα χρόνο και να δημιουργήσω και γραφείο, ενημερώθηκα πριν από λίγο ότι δεν είμαι τελικά μια από τις επιλογές του Προέδρου. Σέβομαι την τελική άποψη που δικαιωματικά έχει, αλλά στην περίπτωση των Γρεβενών οφείλω να εκφράσω τη διαφωνία μου με το σχήμα των υποψηφίων, όπως αυτό επιλέχτηκε. Σημασία φυσικά έχει πρωτίστως η άποψη της κοινωνίας της περιοχής μας που θα κρίνει συνολικά τις επιλογές.





Οφείλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους αυτούς τους συντοπίτες μας που τίμησαν με την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη τους την προοπτική της υποψηφιότητας μου. Μια προοπτική με έμφαση στις ιδέες, την ανανέωση και τη συναίνεση. Σε μια περιοχή με ιδιαιτέρα πολιτικά χαρακτηριστικά, έδωσα αυτή τη μάχη με αξιοπρέπεια με μόνο και αποκλειστικό γνώμονα την αγάπη για τον τόπο μου. Μοναδική μου φιλοδοξία, να βρει το δρόμο της ανάπτυξης και της ευημερίας. Με βασικές αρχές την κοινωνική ευαισθησία, την ενότητα, και την αποτελεσματικότητα. Εκτιμώ ότι σε αυτή τη χρονική στιγμή τα Γρεβενά θα αξίζανε καλύτερα και θα μπορούσανε καλύτερα. Ωστόσο, πολλές φορές κάποιες πολιτικές μάχες παίζονται και σε άλλα «γήπεδα». Σε κάθε περίπτωση δεσμεύομαι ότι θα είμαι δίπλα στον τόπο μου από όποιο μετερίζι.

Πολλές φορές δεν είναι απλή η διαχείριση του «αυτονόητου», αλλά όποιος γνωρίζει την προσωπική μου ζωή ξέρει ότι έχω μάθει στα δύσκολα. Οδηγός μου αποτελούν οι αρχές και οι αξίες που μου μεταλαμπάδευσαν οι γονείς μου. Και η επόμενη μέρα με βρίσκει πιο κοντά στους δυο πιο σημαντικούς ανθρώπους της ζωής μου, το Γιώργο και τη Μαρία.

Με αγωνιστικούς χαιρετισμούς,
Χρίστος Βλαχοκώστας





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου