ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 8 Ιουνίου 2019

Να τι κρατούσε η Αφροδίτη της Μήλου



Είναι ένα από τα πιο γνωστά γλυπτά στον κόσμο, θεωρείται συνώνυμο της ομορφιάς και ο κόσμος συρρέει στο Μουσείο του Λούβρου για να τη δει.
Τι κοιτούσε ωστόσο με το ήρεμο βλέμμα της- που εμείς δεν βλέπουμε αφού τα χέρια της αποκόπηκαν από το σώμα της- είναι ένα ερώτημα που έχει επιχειρηθεί πολλές φορές να απαντηθεί.

Υποστηρίχθηκε πως στο άγαλμά της που βρέθηκε στη Μήλο, η θεά Αφροδίτη κρατά έναν καθρέφτη, ή ένα δόρυ ή ένα μήλο, αλλά η θεωρία μιας Αμερικανίδας συγγραφέα- με τη βοήθεια ενός καλλιτέχνη τρισδιάστατων εκτυπώσεων- έρχεται να επιβεβαιώσει τη θεωρία που είχε πρωτοδιατυπωθεί πολλές δεκαετίες πριν, σύμφωνα με την οποία η θεά έγνεθε μαλλί!

Κατόπιν αιτήματος της συγγραφέως Virginia Postrel που έγραψε το βιβλίο «The Power of Glamour: Longing and the Art of Visual Persuasion», ο καλλιτέχνης Cosmo Wenman έκανε τρισδιάστατη αναπαράσταση για να δείξει πως είναι πιθανό, σύμφωνα με την πόζα του γλυπτού, η Αφροδίτη να έγνεθε, δραστηριότητα συνηθισμένη μεταξύ των γυναικών που παρείχαν… ερωτικές υπηρεσίες, την ώρα που περίμεναν τους πελάτες τους. Να κρατούσε δηλαδή ρόκα και μαλλί.

Ο καλλιτέχνης εξηγεί πως το κουβάρι στη ρόκα δεν μπορεί να ήταν φτιαγμένο από μάρμαρο γιατί θα ήταν πολύ βαρύ κι έτσι επέλεξε να το κάνει χρυσό, καθώς θα μπορούσε να είναι από βαμμένο ξύλο ή να αποτελείται από μια κενή επιχρυσωμένη μπρούτζινη σφαίρα. Με την ίδια λογική εκτίμησε πως το νήμα δεν θα ήταν κανονικό νήμα κι έτσι χρησιμοποίησε μια χρυσή αλυσίδα.

Και ιδού το αποτέλεσμα...








newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου