ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2019

Τι πρέπει και τι ΔΕΝ πρέπει να κάνεις όταν επιστρέφεις ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ στο κατάστημα




Ολες έχουμε έρθει στη δύσκολη θέση του να
επιστρέψουμε ένα ρούχο στο κατάστημα κάποια στιγμή.


Γιατί συμβαίνει αυτό και μάλιστα τόσο συχνά;
Πιστεύω ότι ο στιγμιαίος ενθουσιασμός μας, η βιασύνη μας να αγοράσουμε κάτι, η απερισκεψία μας, η αναποφασιστικότητα σε συνδυασμό με αυτή την ευκολία που παρέχουν πολλά καταστήματα έχουν κάνει το φαινόμενο ακόμα πιο έντονο.
Σίγουρα οτιδήποτε για το οποίο ξοδεύουμε χρήματα, είναι έρωτας από την πρώτη ματιά, αλλά αργότερα διαπιστώνουμε ότι δεν μας ταιριάζει και τόσο ή δεν το χρειαζόμασταν.


Σε αυτήν την περίπτωση λοιπόν παίρνουμε την απόφαση να επιστρέψουμε το προϊόν, αλλά δεν είναι λίγες οι φορές που την «πατάμε», αφού και αυτό θέλει τον...τρόπο του!
Για να μπορέσεις να διεκδικήσεις τα δικαιώματα σου – είτε θέλεις αντικατάσταση του προϊόντος, είτε επιστροφή χρημάτων – ακολούθησε τον παρακάτω κώδικα επικοινωνίας, όπως τον διαμόρφωσαν οι ίδιοι οι καταστηματάρχες.
  • Μην το παρακάνεις ποτέ με την αιτιολογία της επιστροφής. Πρέπει να είσαι ευγενική και περιεκτική σε αυτό που παρουσιάζεις, όχι να δημιουργείς ένα ολόκληρο story, μιας και τότε δεν πείθεις καθόλου και ο πωλητής θα ψάξει κάθε λεπτομέρεια επάνω στο προϊόν.
  • Νομίζεις ότι φταίει η κακή ποιότητα του προϊόντος κι έτσι καταστράφηκε; Λάθος! Οι καταστηματάρχες κρίνουν απαραίτητο να διαβάζεις όλες τις οδηγίες φροντίδας του, πριν το χρησιμοποιήσεις.
  • Μην πάθεις σε καμία περίπτωση παράκρουση. Οι πωλητές αναφέρουν συχνά όχι μόνο την αγένεια των πελατών, αλλά και την τάση που έχουν να πιστεύουν ότι με φωνές μπροστά στον υπόλοιπο κόσμο, θα βρουν το δίκιο τους. Το πιθανότερο είναι να καλέσουν την ασφάλεια!




Αν και πάνω στη σκέψη να ξεμπερδέψεις από την ουρά του ταμείου, δεν θα το ακούσεις, αλλά σχεδόν πάντοτε οι πωλητές προειδοποιούν να μην αφαιρέσεις καμία ετικέτα και να μην πετάξεις την απόδειξη, για να μπορέσεις να το επιστρέψεις.
  • Αλλο ένα σημείο που προδίδει ότι χρησιμοποίησες το ρούχο, είναι οι κομμένες κορδελίτσες από τις οποίες το κρεμάς στην ντουλάπα σου.
  • Επίσης, όταν έχεις ήδη φορέσει ένα ρούχο, εκτός από εμφανή σημάδια ή λεκέδες, αυτό παίρνει το σχήμα του σώματος σου σε σημεία, όπως για παράδειγμα τα γόνατα. Πρόσεξε το αποφασίσεις να το γυρίσεις πίσω.
  • Μην το κάνεις από συνήθεια, γιατί γίνεσαι πλέον γνώριμη παρουσία.
  • Τέλος, πολλές γυναίκες αγοράζουν προϊόντα μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων και παίρνουν περισσότερα από ένα μεγέθη, καθώς δεν ξέρουν ποιο ακριβώς τους ταιριάζει. Κάποιες καταλήγουν να τα επιστρέφουν όλα στο κατάστημα του συγκεκριμένου brand, για να μην μπουν πάλι στην ηλεκτρονική διαδικασία. Αυτό εξαγριώνει τους καταστηματάρχες καθώς δίνουν περισσότερα χρήματα πίσω από τα έσοδα τους.

bovary.gr

loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου