ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΝΑΚΑΣ

ΝΑΚΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ

Fotiouparts.gr - Κάντε ΚΛΙK

Fotiouparts.gr  - Κάντε ΚΛΙK

Κάντε ΚΛΙK


Κάντε ΚΛΙΚ στην αφίσα


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ


Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ

Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες


Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2019

Κυριάκος Ταταρίδης: Ε65 - S.O.S




Διάβασα αυτές τις μέρες τα δημοσιεύματα που αφορούν το τμήμα της Ε65 Τρικάλων- Γρεβενών  και τη σύνδεση με την Εγνατία οδό στο
Κηπουργειό και ενημερώθηκα για τις ανησυχητικές κινήσεις παραγόντων των Ιωαννίνων για την μετακίνηση της σύνδεσης από το Κηπουργειό στο Μέτσοβο.

Το γεγονός το προκάλεσε η επίσκεψη του αρμόδιου Υπουργού κ. Καραμανλή στην πρωτεύουσα της Ηπείρου και τις περίεργες δηλώσεις του που προκαλούν εύλογη ανησυχία τόσο για τον επίμαχο κόμβο όσο και για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης και χρηματοδότησης του έργου.

Το έργο αυτό είναι μεγαλύτερης σημασίας από αυτό της Εγνατίας οδού γιατί θα προσφέρει την εύκολη και γρήγορη σύνδεση των Γρεβενών με την Αθήνα εντός τριών ωρών.





Οι προσπάθειες που κάναμε τα τελευταία χρόνια για τον κόμβο σύνδεσης των δύο οδικών αξόνων υποστηριζόμενες και από τις τεχνικοεπιστημονικές αναλύσεις και μελέτες των ειδικών μηχανικών, που έχουν αναφέρει πως «..ένα έργο δεν πρέπει να ανεβαίνει ψηλά για να κατέβει στη συνέχεια και πρέπει κάτι τέτοιο να αποφευχθεί τόσο με μια πιο εύκολη τεχνικά διαδρομή όσο και πιο σύντομη και με πολύ μικρότερο κόστος κατασκευής, μια που περνά από χωμάτινες εκτάσεις της περιοχής και όχι από βραχώδεις επιφάνειες για να φθάσει στο Μέτσοβο και μάλιστα, με μικρότερου μήκους διαδρομής μέχρι το Κηπουρειό», οδήγησε στην τεχνική επιλογή ως το πιο άριστο σημείο κατασκευής του κόμβου στο Κηπουργειό.

Οι νομοί της Καστοριάς και της Φλώρινας συμφωνούν με την επιλογή αυτή, ενώ η Κοζάνη, που δεν χώνεψε ποτέ αυτή την επιλογή, επιμένει στον «χαβά» της για τον δικό τους δρόμο από Σαραντάπορο και Λάρισα, έστω και αν χρειάζεται μιάμιση ώρα επιπλέον για να φθάσει στην Αθήνα.

Ο κ. Καραμανλής δεχόμενος ισχυρές πιέσεις από το πολιτικό λόμπι των Ιωαννίνων από όπου προέρχεται και ο Πρόεδρος της Βουλής, ξαφνικά άρχισε να μασάει τα λόγια του.

Κύριε Βουλευτή, είναι το πρώτο μου άρθρο μετά τις εκλογές και τόσο εσείς και ο κ. Σταυρόπουλος, που προβάλλεται με φωτογραφικό υλικό για τις σχέσεις του με τον κ. Μητσοτάκη και τον Υπουργό, οφείλετε να αναπτύξετε δράσεις ώστε να μην συμβεί κάτι διαφορετικό και δυσάρεστο, διότι τότε το αποτέλεσμα θα είναι πολύ δυσάρεστο για το πολιτικό σας μέλλον.

Ο κόμβος σύνδεσης της Ε65 με την Εγνατία στην περιοχή του Κηπουργειού δίπλα στον κόμβο «ΕΛΥΝ», αποτελεί τεράστιο έργο για τον Νομό, τόσο τεχνοοικονομικά όσο και ψυχολογικά, μιας και ο άξονας αυτός θα καταγραφεί ως ο αυτοκινητόδρομος της Κεντρικής Ελλάδας Λαμίας- Γρεβενών, με τεράστια οφέλη και επενδύσεις στην περιοχή μας.

Κύριοι, προ των τεράστιων ευθυνών σας αναλάβετε δράση και μην αφήνετε τον τόπο μας απροστάτευτο και χωρίς αντίδραση, όταν η λύση που έχει επιλεγεί είναι και η πλέον άριστη και όταν επιπλέον στηρίζεται με υπεύθυνες και επιστημονικά τεκμηριωμένες τεχνοοικονομικές μετρήσεις.


Μετά τιμής,
Κυριάκος Ταταρίδης
Αρχιτέκτων Μηχανικός
Πρώην Βουλευτής Π.Ε. Γρεβενών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου